Citat:
Ursprungligen postat av knoxah
Hur mycket är två mg alprazolam "i" diazepam i brist på bättre ord? Mellan 20 och 40 mg har jag läst på olika ställen, men vilket är rätt och finns det någon källa för det?
0.5 mg alprazolam motsvarar 10 mg diazepam. Alprazolam är alltså 20 ggr mer potent, så i detta fallet skulle det vara 40 mg diazepam.
Citat:
Ursprungligen postat av Ganja-klick
FPs Msj Diazepam tar ju bort ångest och det, själv är jag inte ute efter ruset. Vill ba må bra men de fattar ju inte läkarna. Jag rekomenderar MSJ Diazepam till dem som inte vill ha effekt men ändå vill bli av me sin ångest och må bra. Men dem som vill ha effekt så tycker jag inte dem gav mig nån särskild effekt. Som sakt äter 1-3 om dan men försöker hålla mig till 2. Kanske inte ger effekt för sista jag åt var 50burk 2mg depot xanor från ett annat land inom norden. Men jag är glad att ångesten och depprissionen försvann..
P.S. Förlåt men menar att jag får effekt men inte rus effekt, men är inte ute efter rus som jag sa.
//Ganja-Klick
Ja, dom är ruggigt bra, inte provat dom mot ångest ännu då jag inte har ångest så ofta. Att flumma på funkar dom utmärkt, tog 15 mg igår och vinglade runt och tyckte livet var underbart roligt, skrattade åt allt osv. Ingen tolerans..

Förväntar mig att dom fungerar utmärkt mot ångest, jag känner av 10 mg väldigt väl.