Citat:
Ursprungligen postat av Miffo3
Själva effekten kan sitta i närmare ett dygn ifall du tar en "normal" dos.
Tar du mer sitter det i längre.
Spårtiderna däremot är uppemot en månad.
Månad? Du tänker väl på ikto?
Undrar också om man ska avgiftas och visar positivt på diazepam + massa annat + heroin. Eftersom för mig är så att diazepam (stess i synnerhet) tar bort AT'n mest, och abstinens. Där jag går så har de policyn att man avgiftas från ALLT samtidigt.
Betyder det då att det är chanslöst att jag får stess mot AT'n och abstinensen? Eftersom jag har/hade det i blodet (har redan gjort ett urinprov) när jag kommer in?
Det skulle vara jäkligt tråkigt om man blir blockad på diazepam bara för att man visade sig
också ha det i urinprovet. Får ju skithög puls annars.