Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-04-17, 03:23
  #4609
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buddler
Mitt 50 pack auparine har jag tyckt inte varit lika bra som mina utskrivna stesolid men nu har jag börjat lägga märke till att effekten aldrig blir detsamma även om jag äter 3x mer auparine.

Ruset är helt enkelt inte alls samma, inte lika mycket kärlek i ruset och lugnet är inte guldvärt som riktigt stesolid är för mig.

10 mg står det på dom blå auparin tabletterna och dom har hjälpt mot ångest bra och så men jag börjar nu fundera på om det ens är diazepam i dom.

Någon som har nån aning om vad dom kan petat i dom istället? med tanke på att alla som köpte av honom(online) vart väldigt nöjda, inklusive mig själv så måste det ju vara någon annan benso. Men vilken benso är såpass mycket billigare att det är värt att göra så?

Min teori är att det är lite alprazolam blandat med antihistamin(atarax tex) i tabletterna.

Mycket tacksam för svar samt om någon har ett tips på vilka diazepam "märken,strains" som oftast är bra och innehåller diazepam.

MVh

Som du sa så tycker jag också det verkar vara en liten bit Alpra i Apaurinen, för dom känns inte som vanliga Stesolid. Men Atarax är det absolut inte, de innehåller helt klart Diazepam, men dom slår konstigt vilket får mig att påminnas om Alprazolam.
Citera
2014-04-17, 03:31
  #4610
Medlem
Punklivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PsyketSviker
Som du sa så tycker jag också det verkar vara en liten bit Alpra i Apaurinen, för dom känns inte som vanliga Stesolid. Men Atarax är det absolut inte, de innehåller helt klart Diazepam, men dom slår konstigt vilket får mig att påminnas om Alprazolam.

Det är olika hjälpämnen i olika tillverkares tabletter, därför slår de olika.
Citera
2014-04-18, 11:03
  #4611
Medlem
Finns inget bättre än att vakna tidigt och inse att man har en burk stesolid att hämta ut på apoteket. Som jag har väntat!
Citera
2014-04-18, 14:44
  #4612
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PsyketSviker
Som du sa så tycker jag också det verkar vara en liten bit Alpra i Apaurinen, för dom känns inte som vanliga Stesolid. Men Atarax är det absolut inte, de innehåller helt klart Diazepam, men dom slår konstigt vilket får mig att påminnas om Alprazolam.


Slår Alprazolam konstigt? Det var något nytt
Citera
2014-04-18, 19:02
  #4613
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Punkliv
Det är olika hjälpämnen i olika tillverkares tabletter, därför slår de olika.

Makes sense antar jag

Citat:
Ursprungligen postat av Huzzlin
Slår Alprazolam konstigt? Det var något nytt

Apaurinen "slår" inte som resten av Diazepamen jag provat om vi säger så istället. Men nu när jag har tolerans igen så känner man inte när dom kickar in längre.
Citera
2014-04-18, 19:27
  #4614
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PsyketSviker
Makes sense antar jag



Apaurinen "slår" inte som resten av Diazepamen jag provat om vi säger så istället. Men nu när jag har tolerans igen så känner man inte när dom kickar in längre.



Okej men det låter ju bättre att uttrycka sig så.
Citera
2014-04-23, 10:16
  #4615
Medlem
Psychadelic1s avatar
10mg valium från persien(?) tror jag det var, något att äta?
Citera
2014-04-23, 13:11
  #4616
Medlem
Shurda14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychadelic1
10mg valium från persien(?) tror jag det var, något att äta?

Persien? Du menar Iran eller?
Citera
2014-04-23, 13:30
  #4617
Medlem
Psychadelic1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shurda14
Persien? Du menar Iran eller?

Fick höra persien från personen jag handlade av. Mycket möjligt att jag är ute och seglar här. Inte mitt huvudområde!

Helt OnT: Rent teoretiskt om man skulle trycka 13 x 10mg, vad kan man förvänta sig?

Bara nyfiken

Själva kartan är röd, "Chemi Darou" går att läsa med någon typ av blå logo. Arabisk text
Citera
2014-04-23, 13:35
  #4618
Medlem
Shurda14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychadelic1
Fick höra persien från personen jag handlade av. Mycket möjligt att jag är ute och seglar här. Inte mitt huvudområde!

Helt OnT: Rent teoretiskt om man skulle trycka 13 x 10mg, vad kan man förvänta sig?

Bara nyfiken

Iran är väl typ Persien bara att man inte säger Persien längre, det va på 30-talet typ.
Jadu...du kommer bli väck men du kommer inte dö, hur ser dom ut och vad står det på dom samt färg osv?
__________________
Senast redigerad av Shurda14 2014-04-23 kl. 13:40.
Citera
2014-04-23, 13:51
  #4619
Medlem
Psychadelic1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shurda14
Iran är väl typ Persien bara att man inte säger Persien längre, det va på 30-talet typ.
Jadu...du kommer bli väck men du kommer inte dö, hur ser dom ut och vad står det på dom samt färg osv?

Diazepam 10 står det på dem om jag inte är helt ute och cyklar

http://i62.tinypic.com/2zf05k8.jpg
Citera
2014-04-23, 23:37
  #4620
Medlem
bdbdbdbds avatar
Dom såg lite ojämna ut (missfärgade).

Är det billigt och du vet ungefär hur 10mg känns så kan det väl kvitta kanske, skulle personligen inte köpa dessa dock.

Tror inte jag sett förut förövrigt och då har jag sett många varianter på diazepam 10mg.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback