Flashback bygger pepparkakshus!
2012-01-11, 20:03
Medlem
NirvanAs avatar
Är 10-20mg en bra förstados om man aldrig kört bensodiazepiner innan utan bara opiater?
Sen undrar jag, är stesolid skönt att blanda med något? har tillgång till tramadol, morfin, oxynorm, imovane...
Citera
2012-01-12, 00:31
Medlem
har över hundra valium känns sweet det
Citera
2012-01-12, 01:33
Medlem
rochsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nightlife
har över hundra valium känns sweet det

hur sweet känns det? fett sweet eller lite sweet? bara undrar?
Citera
2012-01-12, 06:15
Medlem
Sitter iaf på 22st vallar och inrik******.com ska skicka samples till mig som jag förhoppningsvis får imorn,,, ~uber gutt Morgon kaffe och några valium innan det bär av på jobbtur
Citera
2012-01-12, 11:20
Medlem
rochsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whitechristmas
Sitter iaf på 22st vallar och inrik******.com ska skicka samples till mig som jag förhoppningsvis får imorn,,, ~uber gutt Morgon kaffe och några valium innan det bär av på jobbtur

fyfan va nice! så du kommer få en black christmas istället^^ saknar dom pillrena ska styra nåra i slutet av månaden.
Citera
2012-01-13, 23:45
Medlem
Lowtaxs avatar
Hur lång tid tar det för stesolid att "slå"? Har tagit 20-30mg och det har gått 44 minuter sedan intaget. Hoppas få en god natts sömn
Citera
2012-01-14, 05:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rochstein
hur sweet känns det? fett sweet eller lite sweet? bara undrar?

känns ganska så jävla bra må jag säga. får äntligen bukt på mina problem.

Mvh
Citera
2012-01-14, 05:02
Medlem
Tomatpures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lowtax
Hur lång tid tar det för stesolid att "slå"? Har tagit 20-30mg och det har gått 44 minuter sedan intaget. Hoppas få en god natts sömn
De slår inte direkt, blir bara mer och mer trött och musklerna blir allt mer tyngre, inte något välbefinnande kan ja säga
Citera
2012-01-24, 20:36
Medlem
VanillaDiggers avatar
Ett par frågor om stesolid

hur långt tid tar det innan toleransen går ner till 0? säg att man tar 50 mg två dagar i rad, hur lång tid tar det då innan man uppnår samma effekt på samma dos igen?

hur lång tid varar det ångestdämpande/ruset om man nu så vill flumma ibland?

Om man en dag tar en liten högre dos för att bara bli lite skön, säg 30 mg
kan man sedan dagen/dagarna efter/när man nu behöver för att dämpa ångestattack, återgå till 10 mg?

hoppas jag får svar.

tack
Citera
2012-01-24, 21:37
Medlem
xmzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VanillaDigger
Ett par frågor om stesolid

hur långt tid tar det innan toleransen går ner till 0? säg att man tar 50 mg två dagar i rad, hur lång tid tar det då innan man uppnår samma effekt på samma dos igen?

hur lång tid varar det ångestdämpande/ruset om man nu så vill flumma ibland?

Om man en dag tar en liten högre dos för att bara bli lite skön, säg 30 mg
kan man sedan dagen/dagarna efter/när man nu behöver för att dämpa ångestattack, återgå till 10 mg?

hoppas jag får svar.

tack

Stesolid har en halveringstid på 30-38 timmar. Det är väldigt lång tid, så om du tar 10x5mg två dagar i rad så är det bara att räkna. Jag orkar (kan inte ) räkna själv. Personligen så skulle jag inte trycka dom mängderna för att "bli skön". Det är bättre att använda dina Stesolid mot den ångest du har och vara glad över att det fungerar, och inte förstöra toleransen med flumm. Ta istället till något annat preparat för att flumma på när andan faller på.
Citera
2012-01-24, 21:40
Medlem
VanillaDiggers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xmz
Stesolid har en halveringstid på 30-38 timmar. Det är väldigt lång tid, så om du tar 10x5mg två dagar i rad så är det bara att räkna. Jag orkar (kan inte ) räkna själv. Personligen så skulle jag inte trycka dom mängderna för att "bli skön". Det är bättre att använda dina Stesolid mot den ångest du har och vara glad över att det fungerar, och inte förstöra toleransen med flumm. Ta istället till något annat preparat för att flumma på när andan faller på.

Betyder det att effekten sitter i 30 timmar också?
Citera
2012-01-24, 21:53
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lowtax
Brukar ta en 15-20 minuter!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in