Flashback bygger pepparkakshus!
2012-01-03, 17:45
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Djuplin
Har kopt 2 kartor diazepam 10mg blaa i Cambodia testade 2 st i forgar efter en lang mdma tripp sov bara 4-5h
Aldrig testat detta nykter ska pa en 12h buss resa imorgon racker det med 1-2 for att sova hela vagen
eller finns det nagat annat bra just for att sova kan i princip kopa vad som helst pa apoteken har.
Imovane/zopiklon är ju mycket bättre att somna och sova på än dom flesta "riktiga" bensos till och med, tycker då jag iaf och de lär du ju få tag på i kambodja
Citera
2012-01-03, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stormorfar
Det där låter lite för bra för att vara sant.

Vad är det som låter så bra? =) ät och må fint bara =)
Citera
2012-01-05, 20:00
Medlem
AndAgains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndAgain
Kom för några dagar sen över ett par kartor Valium Roche 10 mg. Testat med 10 mg två gånger nu, båda gångerna har all den sociala fobi som tryckt ner mig i flera år varit som bortblåst..

Är otroligt glad just nu, känns som att jag äntligen kan vara den personen jag vet jag alltid varit bakom ångesten och fobin. Men samtidigt inser jag att jag kan torska dit rejält..

Hur gör man för att undvika detta? Hade inte tänkt att gå över 20 mg och inte ta det mer än max 2 gånger i veckan (eller vid speciella tillfällen där min sociala fobi oftast tar över). Kommer jag kunna hålla nere toleransen med detta upplägg?

Passar även på att skriva in mig i klubben

Tänkte följa upp detta inlägg. Fyra månader senare och allt flyter på fint med min "självmedicinering".
Undviker att gå upp i större doser än 20 mg fortfarande, även om man lyxat till det någon gång med lite mer plus några öl för att ha en skön utekväll.

Poängen - med självdiciplin går det att hantera detta och jag måste medge att det gett mitt liv ett lyft i övrigt. Det enda farliga är att man kanske förlitar sig på tabletterna lite väl mycket, när man i själva verket skulle kunnat ha hanterat situationen i "nyktert" tillstånd.

Förhoppningvis kan jag i slutändan se tillbaka på denna period och se det som en boost och inte som en inledning av ett missbruk. Några tankar från min sida - och till er som tar benso för medicinskt syfte, det går att hantera det!
Citera
2012-01-05, 22:06
Medlem
Tjenare, hittade en mejl-kran som sålde mig Valium 10mg för 15kr/st och jag tycker de hade exakt samma styrka som mina tidigare stess 10r, men frågan är då jag köpte ett större parti på 50st - är 800kr ett OK pris?
Citera
2012-01-05, 22:15
Medlem
Stormorfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whitechristmas
Tjenare, hittade en mejl-kran som sålde mig Valium 10mg för 15kr/st och jag tycker de hade exakt samma styrka som mina tidigare stess 10r, men frågan är då jag köpte ett större parti på 50st - är 800kr ett OK pris?
Det är ungefär samma som fearpharmacy säljer för så det är väl okej för 50st. Vid 100st borde det gå att få billigare dock.
Citera
2012-01-06, 02:09
Medlem
Aha ok, hittade även billigare shoppar inrikes för benso. Men utländska är bäst pga priset dock är tullen ett helvete.
Citera
2012-01-07, 13:32
Medlem
bajserss avatar
vad skulle ni här på fb ta för svenska apoteks vallar? om man säljer lösa
Citera
2012-01-10, 20:47
Medlem
CompleteControls avatar
Nån som testat märket MBL Dextripam 10mg? Säljs till hyfsat pris i blister på diverse ställen.
Lite sugen på att lägga en beställning.
Citera
2012-01-10, 21:36
Medlem
xmzs avatar
Har Roche Valium samma långa halveringstid som apotekets Stesolid?
Citera
2012-01-11, 04:01
Medlem
Hittade en ny inrikesshop som säljer MSJ vallar, tyckte dom var helt OK! Men det ryktas om att de varierar i styrka.. Erfarenheter?????
Citera
2012-01-11, 07:33
Medlem
unleash82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xmz
Har Roche Valium samma långa halveringstid som apotekets Stesolid?

Självklart, om mängden diazepam är den samma.

Mvh
Citera
2012-01-11, 19:40
Medlem
Tomatpures avatar
Kan någon skicka ett pm om någon eu shop för 100/1000 pack vallar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in