2010-02-04, 12:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knoxah
Varför är du glad att du inte får någon "kick" av dem?
Att jag därför inte börjar käka dem i syfte att få nån drogande effekt av dem och höja doserna med tiden.

Det är väldigt bra för mig.

Det är ju så lagom kul att käka up allihopa på en vecka och sen sitta utan i 3 veckor innan man kan få ut nya om man nu inte börjar köpa på andra håll förstås, men då är man ju strax fast i en cirkus.

De funkar ju mot ångesten och det räcker ju.
Citera
2010-02-04, 21:38
Medlem
L.A.M.Fs avatar
Enda benson jag vågar äta, förutom halcion när sömnen krisar, blir sederad på 10mg numera och har inga intentioner att bli bäng. Nya favvon.
Citera
2010-02-05, 00:50
Medlem
Vad tycker ni om att träna och käka diazepam? Tänker mest på den muskelavslappande effekten, bra eller dåligt för styrketräning?
Citera
2010-02-05, 00:52
Medlem
L.A.M.Fs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Geba.
Vad tycker ni om att träna och käka diazepam? Tänker mest på den muskelavslappande effekten, bra eller dåligt för styrketräning?
Vad tror du själv?
Citera
2010-02-05, 00:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av L.A.M.F
Vad tror du själv?

hade jag vetat hade jag väl inte frågat?
Citera
2010-02-05, 13:34
Medlem
L.A.M.Fs avatar
Men om jag eftersöker en kvalificerad gissning utifrån vad du vet?
Citera
2010-02-05, 22:05
Medlem
eddiepeddies avatar
Skrev här i tråden för någon dag sen att jag var besviken på dom utländska Valiumen (10mg Roche, Mano), och att dom inte gav någon som helst effekt vad jag kände då. Sen testade jag 4 ocn en halv svensk Stesolid 5mg några dagar senare och blev mest bara trött och det försvann rätt snabbt. Idag fick jag 25 stycken Stesolid 5mg:are utskrivet och slängde 8 direkt och gav bort 2 så ha nu 15 kvar (som jag desvärre måste ha så inga PM om det tack), och jag blev inte flöddrad nu heller!!
Har rökt brunt heroin varje gång jag tagit diazepamen och inte ens det har blivit lite hårdare kick när jag tar ett par bloss. Vad fan är detta? Är exakt samma sak med alla olika Clonazepam tabletter jag prövar, åt 10 stycken pakistanska Ikto 2mg (som ska vara feta, många som säger det och jag litar på dom) men inget där heller. Är det så att min tolerans fortfarande sitter kvar från i somras/höstas då jag åt hur mycket iktorivil som helst? Prövade ändå svenska Xanor för 2 veckor sen och dom funka bra, tog 4mg och kände effekt. Tog mer sen och blev ordentligt flöddrad, kickade på det jag rökte också.
Varför varför är det så här? Och vad kan jag göra?
Citera
2010-02-06, 01:54
Medlem
ExplainThisBullshits avatar
Citat:
Enda benson jag vågar äta, förutom halcion när sömnen krisar, blir sederad på 10mg numera och har inga intentioner att bli bäng. Nya favvon.
Eftersom du haft problem förut, ta det lite lugnt - det är lång halveringstid och man blir lätt van att ta en "då och då" bara för att hålla blodkoncentrationen vid liv. Själv tror man att man har kontroll medan man egentligen kanske ligger på en sinuskurva runt 10 mg till 3 mg per dag.

En annan fick tag på jättefina engelska blå-valium, har varit borta ett tag nu, men börjar vakna till. Det är farligt ibland att bli modig när man har stadiga tillgångar.
Citera
2010-02-06, 01:57
Medlem
ExplainThisBullshits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knoxah
Jo, deras blåa är helt otroliga enligt mig. Jag har en jävla bensotolerans och däckade på sex stycken.
Prinsens blåa är direkt underbara. Man kan säga att prinsen har blått blod i sig eller något. Vilken jävla grej jämfört med allt man är van vid.
Citera
2010-02-06, 03:59
Medlem
Citat:
Men om jag eftersöker en kvalificerad gissning utifrån vad du vet?

jag är ingen expert på varken benso eller träning så därför har jag svårt för att bestämma mig för om det är positivt att musklerna slappnar av då jag vet att man bygger mest muskler när man vilar eller o det sabbar och gör musklerna slappa och o engagerade
Citera
2010-02-06, 05:21
Medlem
Valium kan användas för att "avbryta" snetrippar på hallisar va? och hur mkt ska man då ta?
Citera
2010-02-06, 10:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Geba.
jag är ingen expert på varken benso eller träning så därför har jag svårt för att bestämma mig för om det är positivt att musklerna slappnar av då jag vet att man bygger mest muskler när man vilar eller o det sabbar och gör musklerna slappa och o engagerade

Du vill lyfta så mycket du bara kan när du tränar. Med stesolid kommer du förmodligen inte ens upp i hälften av vad du orkar annars.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in