• 2
  • 3
2009-11-22, 15:18
Medlem
Saypayaas avatar
1,5g är nog ganska lagom tror jag. En portionsprilla är ju bara på 1g.

Provade nyss att ta en betydligt lösare packad prilla och mycket riktigt blev både smak och nikotin betydligt kraftigare. Underbart!
Citera
2009-11-22, 15:24
Medlem
Hemmavid kör jag obakat, men i plugget går det inte eftersom jag inte vet om jag skulle klara av en 70 min lektion med en obakad under läppen.

OnT: Jag snusar då Grov, eftersom jag gillar dess smak. Jag tycker personligen det är ett snus som är svårt att få så fint och jämnt som t.ex. i denna tråds video. Detta beror förstås på snusets grova korn, men ändå.
Men det jag gör är att jag trycker till en liten hög i dosan med tumme och pekfinger, för att sedan lägga det på tungan. Därefter trycker jag det på plats med tummen. Dock kan mitt bakande ta en stund; Jag gör på samma vis som med det obakade till en början, sedan lägger jag det i handflatan och gör det till en boll och sedan är jag oerhört maskulin och lyfter upp läppen och lägger dit det.
Givetvis är det desto kladdigare att baka enligt mig.
Citera
2009-11-23, 07:57
Medlem
Snibelsnors avatar
testade probe lös häromdagen! himmelrike!
Citera
2009-11-23, 15:01
Medlem
Saypayaas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snibelsnor
Vill du slänga upp en recension i recensionstråden?
Citera
2009-11-23, 17:31
Medlem
µTorrents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snibelsnor

Instämmer, bra grejer (Y) Man skall dock inte vänja sig vid det för mycket, jag brukade köra det lite som "finsnus" =D

Citat:
Ursprungligen postat av Saypayaa
1,5g är nog ganska lagom tror jag. En portionsprilla är ju bara på 1g.

Provade nyss att ta en betydligt lösare packad prilla och mycket riktigt blev både smak och nikotin betydligt kraftigare. Underbart!

Men 1,5g / prilla blir ju 30 prillor på en dosa och det låter mycket för mig. Men visst om du nyligen börjat kanske det räcker..
Citera
2009-11-23, 18:06
Medlem
Emerthons avatar
Det ska väl rinna?! Jag har snusat till och från sen jag var 13 år och snus ska rinna! Annars får ni väl köra på nåt blåbärs eller hallon snus
Citera
2009-11-23, 18:47
Medlem
derbicoolings avatar
General lös <3 , riktigt fint att fira till det med en dosa lös är så jävla gott men håller med rinner inte lika mycket som portion
Citera
2009-11-23, 22:39
Medlem
För mig är det nog tvärtom.
Får nästan översvämning i munnen av lös.
Aldrig med portion.
Beror säkert mycket på användaren också.
Citera
2009-11-24, 23:59
Bannlyst
Beror väl på vad man snusar oxå Kan tänka mig att Grov lös rinner mer än t.ex. rapé port.
Citera
2009-11-25, 00:13
Medlem
Saypayaas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spritsaljerN
Beror väl på vad man snusar oxå Kan tänka mig att Grov lös rinner mer än t.ex. rapé port.
Varför det? Det tror inte jag
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in