2009-11-20, 09:41
Medlem
satan va det såg besvärligt ut, 1.5 minut för att få in prillan
Citera
2009-11-21, 09:35
Medlem
ZloHs avatar
Inte ens jag brukar baka sådär länge, och då tycker jag att det tar en jävla tid för mig. Jag brukar trycka till en lämplig mängd i dosan med tre fingrar för att sen ta upp den och lätt krama ihop den till en bolliknande sak mot handflatan.
Citera
2009-11-21, 12:02
Medlem
lössnus bakas med fördel i munnen m.h.a. tunga. rinner dock mycket mindre än portion.
Citera
2009-11-21, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saypayaa
Det smakar inte tobak. Det smakar skog och är till för kvinnor och/eller fjollor som inte klarar av en äkta snus.

Och vad är äkta snus?
Undra vem det är som är fjollan egentligen som måste visa sin manlighet genom att snacka skit om folk som faktiskt gillar Rapé och sedan så sitter du dessutom 1,5min för att baka en sketen snus av märket Göteborgs Rapé. Hur kommer det sig att du ens köpte Rapé? Stackars människa säger jag bara.

Aja för att hålla mig lite till topic också. Du packar för mycket helt enkelt och lös börjar oftast inte rinna förens efter ett litet tag men tryck upp lite saliv så att du blöter snuset en aning så brukar det börja rinna lite snabbare. (:
Senast redigerad av kr0owe 2009-11-21 kl. 17:36.
Citera
2009-11-21, 17:46
Medlem
chillaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dodeesos
Vilken tid det tar! För i tiden när även jag kladdade med lössnus tog det upskattningsvis högst 10 sekunder.

Måste hålla med, efter 40sek tänkte jag "skojar han elr?"
Citera
2009-11-21, 22:41
Medlem
bluemoons avatar
in med den jävlen bara
Citera
2009-11-21, 22:46
Medlem
Saypayaas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kr0owe
Och vad är äkta snus?
Undra vem det är som är fjollan egentligen som måste visa sin manlighet genom att snacka skit om folk som faktiskt gillar Rapé och sedan så sitter du dessutom 1,5min för att baka en sketen snus av märket Göteborgs Rapé. Hur kommer det sig att du ens köpte Rapé? Stackars människa säger jag bara.

Aja för att hålla mig lite till topic också. Du packar för mycket helt enkelt och lös börjar oftast inte rinna förens efter ett litet tag men tryck upp lite saliv så att du blöter snuset en aning så brukar det börja rinna lite snabbare. (:
Jag gillar helt enkelt inte smaken i Rapé och har märkt att en hel del mindre maskulina män gillar det. Jag köpte Rapé denna gången av ekonomiska själ.

De flesta verkar tycka att jag bakar för mycket/för länge/för hårt. Ska prova med lite mindre bak nästa gång.

Tack för alla svar!
Citera
2009-11-21, 23:02
Medlem
Citat:
Jag gillar helt enkelt inte smaken i Rapé och har märkt att en hel del mindre maskulina män gillar det. Jag köpte Rapé denna gången av ekonomiska själ.

De flesta verkar tycka att jag bakar för mycket/för länge/för hårt. Ska prova med lite mindre bak nästa gång.

Tack för alla svar!

Så det är ett snus för mindre maskulina män bara för att du inte gillar smaken? Ekonomiska själ? Rapé kostar lika mycket som General och Grov eller vad du nu brukar snusa plus att lös är dyrare än portion.
Citera
2009-11-21, 23:13
Medlem
Saypayaas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kr0owe
Så det är ett snus för mindre maskulina män bara för att du inte gillar smaken? Ekonomiska själ? Rapé kostar lika mycket som General och Grov eller vad du nu brukar snusa plus att lös är dyrare än portion.
Snuset gick ut 9/1 2009 och kostade 20kr.

Försök läsa mitt förra inlägg igen och försök att inte missuppfatta det medvetet. Har du dyslexi eller någon liknande diagnos så säg bara till så förklarar jag närmre vad jag menade.
Citera
2009-11-22, 00:25
Medlem
Citat:
Snuset gick ut 9/1 2009 och kostade 20kr.

Försök läsa mitt förra inlägg igen och försök att inte missuppfatta det medvetet. Har du dyslexi eller någon liknande diagnos så säg bara till så förklarar jag närmre vad jag menade.

Vad finns det att missuppfatta? Men visst förklara du närmre.

Och nej jag har inte någon dyslexi eller någon annan jävla diagnos men du kanske har?
Senast redigerad av kr0owe 2009-11-22 kl. 00:29.
Citera
2009-11-22, 00:33
Medlem
dodeesoss avatar
Skärpning i tråden...
Det är inget fel på vare sig Rape eller det faktum att TS är nybörjare på att baka. Han blir säkert bättre bara han får träna lite.
Citera
2009-11-22, 11:49
Medlem
µTorrents avatar
1.5g låter rätt lite för en prilla? sen bakar du säkert för hårt som redan påtalat.

jag brukade köra pricemaster när jag va noob på att baka, man kör ner den i dosan bara sen äre bakat å klart. finns i alla tobaksaffärer
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in