2017-02-17, 20:59
Medlem
trojaners avatar
Nu ska de höja priserna IGEN Nästan en 5-hundring (469kr) för max 10/250 Mbit tycker jag blir för mycket och funderar på att nu nöja mig med att endast ha nätet på mobilen. Finns det något billigare alternativ till ComHem?
Citera
2017-02-24, 20:31
Medlem
Gåre att beställa enstaka TV-kanaler från ComHem?
Citera
2017-03-18, 13:08
Medlem
Tony_Tedeschis avatar
Kan någon förklara för mig hur det kommer sig att Comhem inte fixat så man kan sortera kanaler precis i den ordning man själv vill?

Det är ju trots allt inte 1945 utan 2017.
Citera
2017-03-18, 13:21
Medlem
de.Montforts avatar
Jag ska flytta till en lägenhet där comhem erbjuds. Jag kollade igenom standarspaketen ingår inte investigation discovery i comhems utbud. Just nu har jag telia (ca 787kr i månaden för bredband och kanalpaket lagom) comhem blir billigare i längden om jag räknat rätt.

Ni som testat både telia och comhem vad föredrar ni?
Citera
2017-03-18, 13:25
Medlem
studioxswes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tony_Tedeschi
Kan någon förklara för mig hur det kommer sig att Comhem inte fixat så man kan sortera kanaler precis i den ordning man själv vill?

Det är ju trots allt inte 1945 utan 2017.

ComHem bygger faktiskt inte boxar, så om du har en korkad box där du inte kan sortera kanaler så är det faktiskt inte ComHems fel.

Många boxar (ink.) tivo åter ju dig skapa favoriter.

Själv så byggde jag en egen Apple Iphone fjärrkontroll till Tivo så jag har bara dom kanalerna jag vill ha
Citera
2017-03-18, 14:34
Medlem
Tony_Tedeschis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av studioxswe
ComHem bygger faktiskt inte boxar, så om du har en korkad box där du inte kan sortera kanaler så är det faktiskt inte ComHems fel.

Många boxar (ink.) tivo åter ju dig skapa favoriter.

Själv så byggde jag en egen Apple Iphone fjärrkontroll till Tivo så jag har bara dom kanalerna jag vill ha

https://www.comhem.se/kundservice/su...i-min-tivo-box

Vad betyder detta då min herre?

Istället för att leka märkvärdig med dina leksaker så kan du faktiskt förklara konkret hur man går tillväga för att göra detta möjligt.
Citera
2017-03-18, 15:06
Medlem
studioxswes avatar
Citat:
https://www.comhem.se/kundservice/su...i-min-tivo-box

Vad betyder detta då min herre?

Istället för att leka märkvärdig med dina leksaker så kan du faktiskt förklara konkret hur man går tillväga för att göra detta möjligt.

Det betyder att Tivo inte supportar detta.
Citera
2017-03-18, 16:17
Medlem
Tony_Tedeschis avatar
Citat:
Det betyder att Tivo inte supportar detta.

Då hade jag rätt från med andra ord, tack för ditt meningslösa bidrag.
Citera
2017-03-18, 16:21
Medlem
studioxswes avatar
Citat:
Då hade jag rätt från med andra ord, tack för ditt meningslösa bidrag.

Det var väl ditt inlägg som var komplett idiotiskt, det var ju inte en fråga utan ett konstaterande från din sida. Om du inte gillar ComHem så får du väl byta leverantör, gillar du inte Tivo så kan du ju köpa en annan box.

Jag gav dig dessutom ett tips, du kan skapa Favoriter på din Tivo (https://www.comhem.se/kundservice/su...n-favoritlista) , alltså få precis som kanalerna du vill, i den ordningen du vill - fast det sket du såklart i.
Citera
2017-03-18, 20:31
Medlem
Tony_Tedeschis avatar
Citat:
Det var väl ditt inlägg som var komplett idiotiskt, det var ju inte en fråga utan ett konstaterande från din sida. Om du inte gillar ComHem så får du väl byta leverantör, gillar du inte Tivo så kan du ju köpa en annan box.

Jag gav dig dessutom ett tips, du kan skapa Favoriter på din Tivo (https://www.comhem.se/kundservice/su...n-favoritlista) , alltså få precis som kanalerna du vill, i den ordningen du vill - fast det sket du såklart i.

Du kan fortfarande inte sortera som du vill, försök intala dig en gång till tack
Citera
2017-03-18, 21:05
Medlem
studioxswes avatar
Citat:
Du kan fortfarande inte sortera som du vill, försök intala dig en gång till tack

Som jag sa, det var ett TIPS. Om det fungerar eller hjälper dig kan jag självklart inte veta, vet ju inte hur liten hjärna du råkar inneha. Det enda jag vet är att jag lär ju inte svara på några av dina inlägg mer, lycka till!
Citera
2017-03-19, 01:30
Medlem
Citat:
Jag kan, mer intelligent än du?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in