Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-11-19, 02:04
  #1
Medlem
Liebes avatar
Min flickvän är inte direkt den som är diskret när hon skriver in sina lösenord så efter två försök har jag lyckats knäcka hennes lösen både till mailen och till face b.

Nu är läget detta:

Min flickvän räknas in i kategorin snygg som satan och är ungefär urtypen av vad världen tror att en svensk tjej ser ut som. Blond, stora bröst, blåögd och nice kropp. Enda som fattas e att hon ska heta Inga. Men men...

Innan jag träffade henne levde hon rätt promiskiöst och har således fixat till sig en hel del killkontakter. Killar som hon inte har något att göra med men som hör av sig till henne via sms, mail och facebook. Jag ser här möjligheten att ta bort folks möjligheter att kontakta henne och på så sätt få till ett slut i deras bekantskap. Något som jag inte skäms ett dugg för eller tycker är fel, många av de bekantskaper hon dragit på sig genom åren är rätt illa och hon har inte haft rätsida på livet förrän hon träffade mig. Må låta självgott men så är fallet.

Så nu till själva kruxet.

Hur gör jag på facebook för att:
  • Blockera personer
    Få dem att inte kunna söka på henne
    Få bort henne som sökalternativ
    Undanröjja alla befintliga spår av henne

På hotmail. Hur gör jag för att?
  • Blockera så att mail som folk skickar till henne inte kommer fram?

Om ni har problem med att jag försöker ta kontroll och styra hennes sociala liv så är det helt okej att göra. Men jag kan inte utlova något engagemang eller annat.

Tack på förhand.
Citera
2009-11-19, 02:22
  #2
Medlem
GuzziLagos avatar
gå in på facebooks inställningar sen konto och sekretess där kan man ändra vad folk ska se i ens profil och blocka även olika sök alternativ tror jag de finns.
hoppas de var till nån hjälp
Citera
2009-11-19, 02:27
  #3
Avstängd
ASDAs avatar
För att hennes namn inte listas bland sökresultat, logga in och paste'a in denna länk i adressfältet:
https://register.facebook.com/privacy/?view=search

För att blockera:
https://register.facebook.com/privacy/

Då jag inte använder hotmail vet jag inte exakt hur du ska gå tillväga, men om det finns en möjlighet att radera inkommande mail automatiskt vid vidarebefodring, så kan du ju aktivera det. Men det finns smartare sätt, byt lösenord/hemliga frågan och postnumret i hennes kontoinformation på hotmail
__________________
Senast redigerad av ASDA 2009-11-19 kl. 02:29.
Citera
2009-11-19, 07:01
  #4
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Tråd rensad på OT //Mod
Citera
2009-11-19, 08:53
  #5
Medlem
armistices avatar
Du tror inte att hon kommer att märka detta?
Citera
2009-11-19, 12:15
  #6
Medlem
Liebes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av armistice
Du tror inte att hon kommer att märka detta?
Nej.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback