Jag är riktigt sugen på den starkare varianten då jag är trött på skruf stark(de rinner för mycket och prillorna är lite för tjocka) och white är för torrt.
Då låter det lovande med de långa, lagom fuktiga prillorna. Smaken låter helt okej också. Men det skulle vara kul med ett omdömme från någon rutinerad?
Jag är riktigt sugen på den starkare varianten då jag är trött på skruf stark(de rinner för mycket och prillorna är lite för tjocka) och white är för torrt.
Det finns ju alternativ. General Extra Stark, Nick och Johnny Stark tex.
Det finns ju alternativ. General Extra Stark, Nick och Johnny Stark tex.
Jo nick and johnny brukade jag använda men den har försvunnit från butikerna i mitt närområde. Inte heller finns ekstra stark att tillgå. Får väl sluta vara så lat och leta lite bättre. Eller vänta på det nya snuset som sagt
Verkar vara intressant, även om den har lite dåligt namn. Skulle faktiskt bli nöjd om de mer avlånga prillorna verkligen är smalare, skulle passa bättre i min käft.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!