2010-02-04, 22:28
Medlem
Psykotons avatar
Gillade också N&J West, har The Lab Series släppts i affärerna än???
Citera
2010-02-05, 18:48
Medlem
Robin000s avatar
Var ett tag sen nu men fick en dosa 02 av en som har ett syskon som jobbar på swedish match. Var helt okej.
Citera
2010-02-06, 12:10
Medlem
ZloHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robin000
Var ett tag sen nu men fick en dosa 02 av en som har ett syskon som jobbar på swedish match. Var helt okej.
Kände du någon skillnad i formen på prillorna eller är det bara ett marknadsföringstrick?
Citera
2010-02-06, 12:30
Medlem
Robin000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZloH
Kände du någon skillnad i formen på prillorna eller är det bara ett marknadsföringstrick?

De var lite annorlunda formade men inget jag kände av när den satt i munnen...
Citera
2010-02-19, 18:14
Medlem
Psykotons avatar
Nu har jag testat The Lab Series, skulle köpa mina vanliga Montecristo då jag såg 01:an och 02:an i snuskylen bakom disken och frågade om dem, då tog expediten upp en dosa 02 och bjöd på en prilla, men jag gillar inte starka snussorter, så hon öppnade en ny 01-dosa och bjöd på en prilla! Sån service är man inte van vid...

Riktigt god snus, litegrann som general portion men med lite mer lakrits och citrus. Ett plus för formen, låg perfekt under läppen, och att den gick att ha inne länge. Köpte en dosa... Kan bli mitt nya vardagssnus. Rekommenderas att testa !
Citera
2010-02-20, 00:06
Medlem
Trammiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psykoton
Nu har jag testat The Lab Series, skulle köpa mina vanliga Montecristo då jag såg 01:an och 02:an i snuskylen bakom disken och frågade om dem, då tog expediten upp en dosa 02 och bjöd på en prilla, men jag gillar inte starka snussorter, så hon öppnade en ny 01-dosa och bjöd på en prilla! Sån service är man inte van vid...

Riktigt god snus, litegrann som general portion men med lite mer lakrits och citrus. Ett plus för formen, låg perfekt under läppen, och att den gick att ha inne länge. Köpte en dosa... Kan bli mitt nya vardagssnus. Rekommenderas att testa !

Hur mycket kostade dosan?
Citera
2010-02-20, 01:22
Medlem
Psykotons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trammis
Hur mycket kostade dosan?

Tror att det var 34 kronor , (Montecristo har sänkts i pris och kostar bara 33 spänn nu =D)
Citera
2010-02-20, 14:05
Medlem
Forums_hornys avatar
Citat:
Tror att det var 34 kronor , (Montecristo har sänkts i pris och kostar bara 33 spänn nu =D)

Fyfan! På mitt närmsta coop kostar Granit 31kr. Helt sjuk prissättning enligt mig.
Citera
2010-02-20, 14:19
Medlem
Trammiss avatar
Citat:

Satan det var extremt billigt. Vad är det för affär du köper ifrån om man får fråga?
Sist jag köpte Montecristo kostade den typ 50 kr...
Citera
2010-02-21, 00:48
Medlem
Psykotons avatar
Citat:
Satan det var extremt billigt. Vad är det för affär du köper ifrån om man får fråga?
Sist jag köpte Montecristo kostade den typ 50 kr...

Ja, många affärer tar ett rejält överpris på det snuset (och snus i allmänhet.)

Köpte det på Anderssons Livs i Uppsala, ligger på dragarbrunnsgatan 60-nånting, inte långt från stationen. Är en mycket välsorterad tobaksaffär med stor sortering av cigarrer, piptobak och snus & cig också förstås. Mycket trevlig och hjälpsam personal som oftast har nån god snus att bjuda på, går alltid dit och köper på mig snus när jag är i Uppsala (Är faktiskt värt att ta pendeln upp bara för att köpa snus/tobak/cigarrer.)
Citera
2010-10-01, 18:24
Medlem
Trammiss avatar
Har dom slutat tillverka snuset eller?
Gick runt till flera affärer idag och kollade, även i en välsorterad tobakbutik men ingen dosa Lab series fick man med sig.
Citera
2010-10-01, 19:35
Bannlyst
Citat:
Har dom slutat tillverka snuset eller?
Gick runt till flera affärer idag och kollade, även i en välsorterad tobakbutik men ingen dosa Lab series fick man med sig.
Nej det tror jag inte, först fanns det bara i norge sen kom det till sverige också men kanske bara finns att köpa i norge nu då.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in