I fredags förtärdes kopiösa mängder alkoholhaltiga drycker och detta resulterade senare i att jag hånglade upp en random brud, som i nykter tillstånd skulle kunna ses som en 3-4 på en snygghetsskala upp till 10, men pga det stadie jag var i då såg hon ut som en 8-9. Jag låg inte med henne då hon tvingades i all hast iväg av sina kompisar eftersom hon tydligen hade pojkvän.
Jag var ju alltså full som ett ägg och brydde mig verkligen inte. Hoppades inte att hon skulle lägga allt för stor vikt vid ett fyllstrul.
Det gör hon tydligen då hon spammar mig med sms fortfarande. Hon är ful och ytterst korkad och jag vill inte ha något med henne att göra, men då vi bor nära varandra kommer vi oundvikligen träffas och jag vill alltså inte vara taskig.
Ja, skicka ett sms med "Det var en kul kväll och det var trevligt att träffa dig, men jag är inte intresserad av någonting mer. Ha det bra! Hej."
Om hon skickar fler sms efter det så behöver du inte svara. Om ni träffas igen så kan du väl för artighetens skull hälsa men du behöver inte prata med henne och du har inte gjort någonting fel. Ärlighet, utan för den delen otrevlighet, är alltid det bästa.
Ja, skicka ett sms med "Det var en kul kväll och det var trevligt att träffa dig, men jag är inte intresserad av någonting mer. Ha det bra! Hej."
Om hon skickar fler sms efter det så behöver du inte svara. Om ni träffas igen så kan du väl för artighetens skull hälsa men du behöver inte prata med henne och du har inte gjort någonting fel. Ärlighet, utan för den delen otrevlighet, är alltid det bästa.
+1
Onödigt att ljuga, det genomskådar man lätt. Uppskattas om killar är ärliga vilket är ytterst sällsynt.. Även om du inte behöver nämna det där med skalan
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!