Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-06-17, 19:36
  #85
Medlem
Vad är ett seriöst medium? Ett medium som själv tror sig besitta mediala förmågor, d.v.s lurar sig själv lika mycket som kunden?
Citera
2021-06-17, 21:26
  #86
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gul-groda
Vad är ett seriöst medium? Ett medium som själv tror sig besitta mediala förmågor, d.v.s lurar sig själv lika mycket som kunden?

I din verklighet är det tydligen så för oss andra som vet på riktigt är det inte så. Enkelt va?
Citera
2021-07-06, 20:29
  #87
Medlem
Nu är tråden väldigt gammal men jag rekommenderar Abraham-Hicks.
Citera
2021-07-06, 22:16
  #88
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Morgonsolen200
Nu är tråden väldigt gammal men jag rekommenderar Abraham-Hicks.

Menar du ”entiteterna” som talar med Esther Hicks i Utah?? Hur menar du i sådant fall att man ska kontakta dessa?
Citera
2021-07-06, 22:24
  #89
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Menar du ”entiteterna” som talar med Esther Hicks i Utah?? Hur menar du i sådant fall att man ska kontakta dessa?

Yes, det är det jag menar!

Du kan åka på ett Abraham-Hicks seminarium (om det är det du menade med din fråga). Alternativt har de livestreams också.
Du kan nog inte prata med Abraham själv utan att gå via den vägen.

EDIT: Eller ja, Abraham själva säger ju att det är inget speciellt med Esther och att alla skulle kunna ta emot dem, bara de slappnade av och ställde in sig på att ta emot vibrationerna från dessa entiteter.
__________________
Senast redigerad av Morgonsolen200 2021-07-06 kl. 23:19.
Citera
2023-11-28, 09:22
  #90
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skellefteewa
Jag PMar dig gärna hans telefonnummer så kan du ringa honom själv.

Hej! Skulle verkligen behöva kontaktuppgifter till Hareth - i ett mycket krånligt läge och behöver rådgivning. Kan inte skicka PM då jag inte skrivit 50 inlägg. Kan du möjligtvis maila mig hans uppgifter eller skriva det här?

Skulle vara såååå tacksam!!
Citera
2023-11-28, 09:41
  #91
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ChristerEriksson
Hej
Jag är tydligen ny igen och kan inte PM-a dig (skellefteewa), men hoppas att du besöker forumet och kan läsa min post här. Jag behöver få din hjälp med att träffa Hareth Al-moushahidi om det går bra
Med vänlig hälsning,
Christer

Hej Snälla Christer, fick du hareths nummer? Skulle sååå gärna behöva det. Kan du skriva det till mig eller maila mig?

TAAAACK!
Citera
2023-12-20, 00:23
  #92
Medlem
Finns det något seriöst medium i Göteborg med omnejd? Min pappa har nyligen gått bort och jag önskar få kontakt med honom.. om det nu går.
Citera
2023-12-20, 00:40
  #93
Medlem
prokaryotkungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Apelsinen9
Finns det något seriöst medium i Göteborg med omnejd? Min pappa har nyligen gått bort och jag önskar få kontakt med honom.. om det nu går.

Tyvärr, det är solitt bevisat att ingen som hävdar sig kunna prata med de döda verkligen kan prata med de döda.
Låt din pappa vara död. Han lever vidare i era minnen bara. Bli inte lurad av någon pengahungrig mupp!
Citera
2024-02-08, 21:57
  #94
Medlem
HundenVovvis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Apelsinen9
Finns det något seriöst medium i Göteborg med omnejd? Min pappa har nyligen gått bort och jag önskar få kontakt med honom.. om det nu går.

Vet en väldigt medial som gör det på sin fritid utan att ta betalt just för att hjälpa andra. Men kan inte lova att han kan hjälpa dig men om du vill få vägledning kan jag kolla. Skicka PM.
Citera
2024-02-09, 00:52
  #95
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Apelsinen9
Finns det något seriöst medium i Göteborg med omnejd? Min pappa har nyligen gått bort och jag önskar få kontakt med honom.. om det nu går.

Testa kontakta Christoffer Norén
Citera
2024-02-09, 09:51
  #96
Medlem
HundenVovvis avatar
k
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback