Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-05-18, 06:21
  #73
Medlem
ConnyKlassons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Favoritgame
De flesta av mediumen från tv programmet "det okända" jobbar ju också som medium till yrket.
Vad är det för arbete de utför?
Går det på något vis kontrollera att de har förmågan som de påstår att de har?
Citera
2018-05-18, 14:47
  #74
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ConnyKlasson
Går det på något vis kontrollera att de har förmågan som de påstår att de har?


Man kan alltid be om en 100% pengarna tillbaka-garanti.

Säger de NEJ, så kan man tolka det som att de är frauds..
Citera
2018-05-18, 17:25
  #75
Medlem
TwoThousands avatar
Mediala människor om du är mottaglig på riktigt när ja talar till dig, var god och bli inte rädd för mig!


Bjuder på massvis när ja vill träffa nya medium och dela med sig av erfarenhet!

Kan själv uppfattas som lite förvirrad har nämligen suttit hela natten mottaglig och talat till människor!
__________________
Senast redigerad av TwoThousand 2018-05-18 kl. 17:30.
Citera
2018-05-18, 17:41
  #76
Medlem
ConnyKlassons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Man kan alltid be om en 100% pengarna tillbaka-garanti.

Säger de NEJ, så kan man tolka det som att de är frauds..
Att få pengarna tillbaka är (skulle vara för mig) det minsta problemet.
Problemet är att parasiter (de som avslöjats som bluffmakare) livnär sig på personer i sorg eller med andra problem.
Citera
2018-05-18, 17:57
  #77
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ConnyKlasson
Att få pengarna tillbaka är (skulle vara för mig) det minsta problemet.

Det är inte pengarna det handlar om i det dock, utan huruvida mediumet är säker nog på sin sak för att kunna GARANTERA uppdraget.


Jag är också ett "medium", men skulle aldrig våga ta betalt för mina tjänster just på grund av att jag inte kan GARANTERA resultatet. Jag gör fel rätt ofta.
Citera
2018-05-18, 18:00
  #78
Medlem
ConnyKlassons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Det är inte pengarna det handlar om i det dock, utan huruvida mediumet är säker nog på sin sak för att kunna GARANTERA uppdraget.
Precis. Det jag vill veta är om det finns någon metod, där det går att kontrollera vad dessa garantier bygger på.
Citera
2018-05-18, 18:12
  #79
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ConnyKlasson
Precis. Det jag vill veta är om det finns någon metod, där det går att kontrollera vad dessa garantier bygger på.


Det allra enklaste och klart bästa testet är att göra ett sk. "Remote Viewing"-test.
Du har en låda hemma som du lägger en sak i, och sedan skall mediumet Fjärrse in i lådan och berätta vad som ligger i den. Detta test skall sedan upprepas minst 3 gånger och med olika objekt och mediumet får inte ha fel en enda gång genom testet.
Citera
2018-05-18, 19:55
  #80
Medlem
ConnyKlassons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Det allra enklaste och klart bästa testet är att göra ett sk. "Remote Viewing"-test.
Du har en låda hemma som du lägger en sak i, och sedan skall mediumet Fjärrse in i lådan och berätta vad som ligger i den. Detta test skall sedan upprepas minst 3 gånger och med olika objekt och mediumet får inte ha fel en enda gång genom testet.
Då kan det gå så här. Torbjörn Sassersson påstod att han lyckats med Remote viewing. När det testades vetenskapligt misslyckades det förstås.

https://youtu.be/VLWWDKDfc1s
Citera
2018-11-08, 19:35
  #81
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skellefteewa
Var bor du? Den starkaste jag vet i landet bor i Örebro, han tar 500 då berättar han din barndom, (även din mammas status när hon bar dig i magen) han brukar också heala, det tar i ragel 2 timmar och han vill inte veta något om dig i förväg. Han behöver inga kort eller så men brukar sitta och rita, eftersom för en del är det skrämmande när någon bara tittar på dem och säger deras liv. Han berättar framtiden och kan tala om för dig hur det ser ut i din lägenhet. Han har hemligt nr men om du är intresserad kan jag förmedla ett möte. Själv bor jag i Luleå och jobbar mest med andemöten och förmedlar sånt men kan även annat. Jag jobbar gratis i mån av tid. Jag vet inte vad du vill veta och vill ingenting veta om dig i förväg. För oss båda behöver man veta namnet men en del hittar på ett namn och det stämmer ändå. Hareth har missat två gånger men då hade han redan sagt att den här personen är mytoman. Det har jag aldrig förstått varför mytomaner inte går spå. De som ljuger kan man spå men inte sjukliga mytomaner.

Hej, jag är ny här och kan inte PM-a dig (måste gå upp först i antal poster), men hoppas att du besöker forumet och kan läsa min post här. Jag behöver få din hjälp med att träffa Hareth Al-moushahidi. Tusen tack på förhand.
Citera
2018-11-25, 00:12
  #82
Medlem
adde johansson - vbg
Citera
2019-02-13, 23:55
  #83
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av muilak
adde johansson - vbg
Som om man bara ringer henne och avtalar träff...
Citera
2021-06-06, 21:18
  #84
Medlem
Hej
Jag är tydligen ny igen och kan inte PM-a dig (skellefteewa), men hoppas att du besöker forumet och kan läsa min post här. Jag behöver få din hjälp med att träffa Hareth Al-moushahidi om det går bra
Med vänlig hälsning,
Christer
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback