2023-07-09, 16:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WhiskeyTango84
Grattis till Robbie Lawler också och den fina knocken i din sista match. Finns inget bättre sätt att avsluta karriären på för en sådan krigare.

Cameron Saimann lever också upp till hypen och är nu 3 - 0 i UFC endast 22 år gammal och ett av de mest spännande nytillskotten.
Sett om galan nu och Saimann är väldigt spännande.
Trodde den sub han fick in fort skulle sitta.

Sett några inlägg om Saimann är öppet gay inatt,vet du nåt?
Citera
2023-07-09, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
Sett om galan nu och Saimann är väldigt spännande.
Trodde den sub han fick in fort skulle sitta.

Sett några inlägg om Saimann är öppet gay inatt,vet du nåt?
Ingen aning om Saimann är fikus men isåfall så är han den första manliga UFC atleten som är öppen ned det.

På damsidan har det ju funnits några såsom Amanda och Nina Nunes mfl.

GSP ryktas ju vara bög men har isåfall hållt det i garderoben i alla år och det finns ju lite spekulationer om Ngannous sexuella läggning också.

Hur eller hur så är Saimaan en brutal och komplett fighter sin unga ålder till trots.
Citera
2023-07-09, 20:03
Medlem
Citat:
Sa till er Du plesseis är de real deal
The real deal är han men jag trodde faktiskt att Whittaker skulle ta hem det även om man självklart hejar på Du Plessis.

Att se Adesanya knalla runt inne i Octagonen efter Dricus vinst, stirra på honom som en ghettogangster och vråla "Are you my nigga" upprepade gånger innan han krävde Du Plessis på DNA test var fan galans höjdpunkt 🤣

Vi har en rejäl hatmatch på gång om MW bältet och personligen så hoppas jag att Du Plessis knäcker den där enerverande jävla lakritstången på mitten så att han lär sig lite ödmjukhet.
Citera
2023-07-09, 20:07
Medlem
Citat:
Härlig fight mellan Moreno vs Pantoja
Detta är på g bli årets fight
Aldrig sett Pantoja få så stryk ,men Moreno är bättre på rygg än vad jag trodde
Sjukt svårdömd fight.
Men trodde Moreno gjorde nog för behålla bältet.
Men Pantoja vinner
46-49
48-47*2

Som sagt sjukt svårdömd fight i mina ögon
Jävligt svårdömd match eftersom att den var så jämn och jag hoppades på Moreno som vanligt men kan se att Pantoja tog hem det även om det var supertight.
Citera
2023-07-09, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nasserasse45
Volk är verkligen en framtida top-5 genom alla tider.

Tråkigt att han måste operera armen, annars hade jag velat se en rematch mellan Makhachev o Volk i Abu Dhabi.....

Han var alldeles för stark för Yair ikväll.

Den här är nog den bästa galan jag har fått uppleva sedan jag började följa UFC för ca 4 år sedan.
Mmmm det var en ruggigt bra gala och då har jag sett alla sedan typ 2007 då jag började följa UFC och många äldre galor som man laddade ner i sin ungdom.

Vill också se Volk vs Makachev 2 men först Volk mot Topuria.
Citera
2023-07-09, 20:12
Medlem
Citat:
Jo volk kommer möta islam nästa gång, jag nte i Abu Dhabi,utan där för Charles sin retur fight mot islam.
Hörde nu av Dana Charles inte kommer va redo för Abu Dhabi galan,
Gissar islam kommer testa nån i 170 klassen för det finns ingen i 155 klassen för islam i toppen till Abu Dhabi galan.

Ja asso volk är den bästa 145 i UFC genom tiderna enligt mig.
Två titelförsvar till så ligger han lika med José Aldo i 145 🙂
Citera
2023-07-09, 22:22
Medlem
Brottargalnings avatar
Citat:
GSP ryktas ju vara bög men har isåfall hållt det i garderoben i alla år och det finns ju lite spekulationer om Ngannous sexuella läggning också.

GSP är snarare känd för att varenda tjej han synts med privat har varit svart.
Citera
2023-07-09, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brottargalning
GSP är snarare känd för att varenda tjej han synts med privat har varit svart.
Ahh hade för mig att man inte hade sett honom med några tjejer öht offentligt genom åren och under sin aktiva tid så hade han väl ingen offentlig flickvän och han är väl typ 40 idag och fortfarande ogift.

En kille som GSP borde inte ha det så svårt att få till det med brudar kan man tycks.
Citera
2023-07-10, 05:31
Medlem
Brottargalnings avatar
Citat:
En kille som GSP borde inte ha det så svårt att få till det med brudar kan man tycks.

Borde vara lättare nuförtiden men en person som GSP som satsade stenhårt och reste runt flera gånger årligen för att träna med de bästa tränarna är kanske inte den lättaste att ha ett förhållande med när han aldrig är hemma.
Citera
2023-07-10, 14:17
Medlem
Citat:
Mmmm det var en ruggigt bra gala och då har jag sett alla sedan typ 2007 då jag började följa UFC och många äldre galor som man laddade ner i sin ungdom.

Vill också se Volk vs Makachev 2 men först Volk mot Topuria.
Yes detta va lätt topp 3 gala hos mig vad gäller UFC/pride .
Har stora förhoppningar på 291 kortet med ska bli minnesvärt länge

Nåt säger mig Volk kommer va redo för Abu Dhabi galan,nu när Charles sagt han troligtvis inte kommer va redo för Abu Dhabi,så gissar jag Islam vs volk 2 kommer bokas så fort Volk vaknar upp från operationen.
Och tror Topuria kommer behöva en fight till mot en topp 5,gissar de kommer boka honom mot Arnold Allan,som hade varit riktigt sjukt bra fight
Eller om Max gör sin affär med zoombie kort så en fight mot max.
Senast redigerad av drhasch81 2023-07-10 kl. 14:37.
Citera
2023-07-10, 14:36
Medlem
Citat:
The real deal är han men jag trodde faktiskt att Whittaker skulle ta hem det även om man självklart hejar på Du Plessis.

Att se Adesanya knalla runt inne i Octagonen efter Dricus vinst, stirra på honom som en ghettogangster och vråla "Are you my nigga" upprepade gånger innan han krävde Du Plessis på DNA test var fan galans höjdpunkt 🤣

Vi har en rejäl hatmatch på gång om MW bältet och personligen så hoppas jag att Du Plessis knäcker den där enerverande jävla lakritstången på mitten så att han lär sig lite ödmjukhet.
Jag var stensäker på Du plesseis skulle ta hem det.
Hans orytmiska stil,som Moicano säger "the best worst fighter" ,och han e stor,han slår sjukt hårt,hans brottning är inte bästa men den är tung när han hamnar ovanpå en .och nu när han kan andas normalt och ej blir trött efter 4min kommer han ge alla ett helvete i MW klassen.

Tror han avslutar Izzy inom 3 ronder.och jag hoppas han stryper ut honom och håller den nån sekund längre som straff för allt fult Izzy gjort och kommer göra fram tills de hamnar i buren.

Fatta presskonferens till den galan
Får hoppas Costa vinner fort mot Iskram och man bokar Strickland vs Costa som Co main till galan även om man vet Costa kommer ta lång semester efter sin fight i slutet av månaden.

F
Citera
2023-07-10, 18:42
Medlem
Citat:
Jag var stensäker på Du plesseis skulle ta hem det.
Hans orytmiska stil,som Moicano säger "the best worst fighter" ,och han e stor,han slår sjukt hårt,hans brottning är inte bästa men den är tung när han hamnar ovanpå en .och nu när han kan andas normalt och ej blir trött efter 4min kommer han ge alla ett helvete i MW klassen.

Tror han avslutar Izzy inom 3 ronder.och jag hoppas han stryper ut honom och håller den nån sekund längre som straff för allt fult Izzy gjort och kommer göra fram tills de hamnar i buren.

Fatta presskonferens till den galan
Får hoppas Costa vinner fort mot Iskram och man bokar Strickland vs Costa som Co main till galan även om man vet Costa kommer ta lång semester efter sin fight i slutet av månaden.

F
Ja presskonferens inför Dricus vs Adesanya lär bli sjukt underhållande och minnesvärd speciellt eftersom att Adesanya verkligen hatar Dricus på riktigt.

Tror dock det blir torsk för Costa när han tar sig an Aliskerov. Aliskerov är ett av de mest intressanta nytillskotten i hela UFC.

Flerfaldig världsmästare i Combat Sambo och grym på alla distanser. Den enda förlusten han har är emot Khamzat pre UFC och inte ens Khamzat kunde plocka ner Aliskerov på backen så han lackade ur efter X antal nedtagningsförsök och släckte Aliskerov med Uppercuten ifrån helvetet istället.

MW börjar bli riktigt intressant nu med både Bo Nickal, Aliskerov och förhoppningsvis Khamzat. Alla strikers i toppen kommer snart att få det kämpigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in