Citat:
Ursprungligen postat av
WhiskeyTango84
The real deal är han men jag trodde faktiskt att Whittaker skulle ta hem det även om man självklart hejar på Du Plessis.
Att se Adesanya knalla runt inne i Octagonen efter Dricus vinst, stirra på honom som en ghettogangster och vråla "Are you my nigga" upprepade gånger innan han krävde Du Plessis på DNA test var fan galans höjdpunkt 🤣
Vi har en rejäl hatmatch på gång om MW bältet och personligen så hoppas jag att Du Plessis knäcker den där enerverande jävla lakritstången på mitten så att han lär sig lite ödmjukhet.
Jag var stensäker på Du plesseis skulle ta hem det.
Hans orytmiska stil,som Moicano säger "the best worst fighter" ,och han e stor,han slår sjukt hårt,hans brottning är inte bästa men den är tung när han hamnar ovanpå en .och nu när han kan andas normalt och ej blir trött efter 4min kommer han ge alla ett helvete i MW klassen.
Tror han avslutar Izzy inom 3 ronder.och jag hoppas han stryper ut honom och håller den nån sekund längre som straff för allt fult Izzy gjort och kommer göra fram tills de hamnar i buren.
Fatta presskonferens till den galan
Får hoppas Costa vinner fort mot Iskram och man bokar Strickland vs Costa som Co main till galan även om man vet Costa kommer ta lång semester efter sin fight i slutet av månaden.
F