2023-07-09, 05:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian_
Dags att ge Bosse Nickal en ny match inom 3-4 månader för att rida på hypen. Han kan knappast vara särskilt sliten efter den matchen.
Garanterar de sätter honom på new york galan i november
Citera
2023-07-09, 05:59
Medlem
Härlig fight mellan Moreno vs Pantoja
Detta är på g bli årets fight
Aldrig sett Pantoja få så stryk ,men Moreno är bättre på rygg än vad jag trodde
Sjukt svårdömd fight.
Men trodde Moreno gjorde nog för behålla bältet.
Men Pantoja vinner
46-49
48-47*2

Som sagt sjukt svårdömd fight i mina ögon
Senast redigerad av drhasch81 2023-07-09 kl. 06:43.
Citera
2023-07-09, 06:59
Medlem
Yair får flashback till var Frankie gjorde mot honom...Volk är för bra
Senast redigerad av drhasch81 2023-07-09 kl. 07:13.
Citera
2023-07-09, 07:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
Yair får flashback till var Frankie gjorde mot honom...Volk är för bra

Volk är verkligen en framtida top-5 genom alla tider.

Tråkigt att han måste operera armen, annars hade jag velat se en rematch mellan Makhachev o Volk i Abu Dhabi.....

Han var alldeles för stark för Yair ikväll.

Den här är nog den bästa galan jag har fått uppleva sedan jag började följa UFC för ca 4 år sedan.
Citera
2023-07-09, 07:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nasserasse45
Volk är verkligen en framtida top-5 genom alla tider.

Tråkigt att han måste operera armen, annars hade jag velat se en rematch mellan Makhachev o Volk i Abu Dhabi.....

Han var alldeles för stark för Yair ikväll.

Den här är nog den bästa galan jag har fått uppleva sedan jag började följa UFC för ca 4 år sedan.
Jo volk kommer möta islam nästa gång, jag nte i Abu Dhabi,utan där för Charles sin retur fight mot islam.
Hörde nu av Dana Charles inte kommer va redo för Abu Dhabi galan,
Gissar islam kommer testa nån i 170 klassen för det finns ingen i 155 klassen för islam i toppen till Abu Dhabi galan.

Ja asso volk är den bästa 145 i UFC genom tiderna enligt mig.
Senast redigerad av drhasch81 2023-07-09 kl. 08:17.
Citera
2023-07-09, 08:06
Medlem
sebastian_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
Härlig fight mellan Moreno vs Pantoja
Detta är på g bli årets fight
Aldrig sett Pantoja få så stryk ,men Moreno är bättre på rygg än vad jag trodde
Sjukt svårdömd fight.
Men trodde Moreno gjorde nog för behålla bältet.
Men Pantoja vinner
46-49
48-47*2

Som sagt sjukt svårdömd fight i mina ögon
Skönt att Moreno inte vann. Joe Rogan och gänget var så otroligt enögda i kommenteringen att jag var tvungen att hålla på Pantoja. Och Ufc är helt besatta av sina Mexikanska fighters. Inte för Mexiko, utan amerikanarmexikanerna i södra Usa. Hoppas att de börjar fokusera mer på brasilien igen och har fler stora galor där
Citera
2023-07-09, 08:20
Medlem
Citat:
Skönt att Moreno inte vann. Joe Rogan och gänget var så otroligt enögda i kommenteringen att jag var tvungen att hålla på Pantoja. Och Ufc är helt besatta av sina Mexikanska fighters. Inte för Mexiko, utan amerikanarmexikanerna i södra Usa. Hoppas att de börjar fokusera mer på brasilien igen och har fler stora galor där
Jo jag har slutat lyssna på kommentarer när det är titelfight.
Men vet exakt vad du menar med va du säger.
Jag gillar Moreno men det har mest med han e lego nörd och vi är med i några gemensamma lego grupper,jag gillar hans barnslighet
Citera
2023-07-09, 08:25
Medlem
Dana kommer fortsätta ge Bo fighters utanför topp 15
Citera
2023-07-09, 10:42
Medlem
Brottargalnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhiskeyTango84
Jag säger bara Bo Nickal.

Nu 5 -0 med fem avslut i första ronden ( 3 TKO och 2 Sub). Middleweight toppen får se upp för det finns ingen i den divisionen med brottning av den världsklasskalibern och som dessutom slår lika hårt som en häst sparkar.

Adesanya lär ligga sömnlös när han vet vad som komma skall om säg 2 år om han inte har gått pension när Bosse knackar på dörren till toppen.

Något jag dock inte är imponerad av är att Nickal vevar vilt med händerna nere vid midjan, han är väldigt öppen för kontringar. En bra striker hade knockat honom. Han slår dock väldigt hårt. Sen har han brottningen att falla tillbaka på, blir han träffad är han förhoppningsvis tillräckligt smart att han börjar brottas direkt.

Jag skulle inte bli förvånad om någon skrällde och knockade honom för att han överskattar sitt stående. Jag skulle dock inte heller bli förvånad om han är mästare nästa år.
Citera
2023-07-09, 10:46
Medlem
Brottargalnings avatar
Citat:
Hoppas att de börjar fokusera mer på brasilien igen och har fler stora galor där

Av de brassar jag snackat med så är MMA(och till viss del BJJ) inte lika populärt längre. Storhetstiden var runt 2005 och började sjunka i takt med att allt fler mindre brassar var mästare i UFC.

Kändisar som Vitor Belfort är pensionerade och i stort sett alla nya stjärnor inom både MMA och BJJ flyttar till USA så fort de får chansen för att det finns mer pengar där, i takt med det så försvinner intresset i Brasilien.
Citera
2023-07-09, 14:21
Medlem
zxcvb45s avatar
Bara jag som börjar ogilla Izzy mer och mer? verkar vara en riktig jävla pajas utanför buren.
Citera
2023-07-09, 15:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zxcvb45
Bara jag som börjar ogilla Izzy mer och mer? verkar vara en riktig jävla pajas utanför buren.
Nej det va ett tag sen man tröttna på honom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in