2011-05-31, 00:58
Medlem
wikholms avatar
Satt och funderade på en sak nu , varför har inte Anderson Silva lika mycket press på sig att gå upp en viktklass som GSP ? Visst GSP har en man kvar att slå nu i WW, Nick Diaz, men sedan är det tomt.Och efter varje jävla fight sen BJ får han frågan. Men Silva har dom inte pressat lika mycket som GSP. har Okami kvar, sen har han också rensat hela divisionen

Har Dana uttalat sig något om det ? Har jag missat något ?
Citera
2011-05-31, 05:10
Medlem
BePatients avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wikholm
Satt och funderade på en sak nu , varför har inte Anderson Silva lika mycket press på sig att gå upp en viktklass som GSP ? Visst GSP har en man kvar att slå nu i WW, Nick Diaz, men sedan är det tomt.Och efter varje jävla fight sen BJ får han frågan. Men Silva har dom inte pressat lika mycket som GSP. har Okami kvar, sen har han också rensat hela divisionen

Han har fått mycket press på sig, från Dana, men då gick det inte så bra. Det var typ då han började fånade sig, mot Leites etc. Han har påpekat att båda Lillnoggen och Machida är i LHW, så han vill inte klämma sig förbi, och blev väl trött på gnället. Nu är han dessutom livrädd för Jones, så...
Citera
2011-05-31, 07:40
Medlem
Citat:

Det där med att det är tomt tycker jag inte håller. Så sade man innan fighten mot Kos, innan Shields och innan snacket om Diaz. När fighten är klar kommer det finnas någon annan, kanske Rick Story. Det blir aldrig tomt utan nya contenders kommer fram hela tiden. Låt de hållas i sin viktklass tycker jag.
Citera
2011-05-31, 17:37
Medlem
Omar Santanas avatar
Citat:

Han har ju redan fightats i LHW. Det har dessutom inte funnits någon överlägsen champ i LHW och har därför inte blivit tal om någon superfight.
Citera
2011-05-31, 19:09
Medlem
BePatients avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Omar Santana
Han har ju redan fightats i LHW. Det har dessutom inte funnits någon överlägsen champ i LHW och har därför inte blivit tal om någon superfight.
När man snackar gå upp en klass för dem menar man nog gå för bältet.
Citera
2011-05-31, 19:18
Medlem
Moffegrevs avatar
Vettefan hur det skulle gå mot Jones, men vi såg ju vad som hände när han mötte Griffin. Misstänker att han skulle mörda Shogun, Rashad och Machida.

Tror dessutom Jones skulle kunna plocka en hel del HW's.
Citera
2011-05-31, 19:49
Medlem
RonBurgundys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moffegrev
Vettefan hur det skulle gå mot Jones, men vi såg ju vad som hände när han mötte Griffin. Misstänker att han skulle mörda Shogun, Rashad och Machida.

Tror dessutom Jones skulle kunna plocka en hel del HW's.
Jag tror dom enda i HW som skulle ge Jones en match är JDS, Carwin och Velasquez.
Citera
2011-05-31, 19:59
Medlem
Tror inte Silva skulle ha en suck mot Jones faktiskt.. Mer intressant att se Jones testa vattnet i HW och GSP plocka Silvas bälte.
Citera
2011-05-31, 20:30
Medlem
Omar Santanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BePatient
När man snackar gå upp en klass för dem menar man nog gå för bältet.

Självklart och det har ju inte funnits någon som rensat ur LHW som berättigar en superfight. Anledningen till snacket om GSP - Silva är för att det inte finns någon vettig för dessa att möta och för att de totalt dominerat sina motståndare. Nu finns det förvisso även en sån champ i LHW i dagsläget (det fanns det även tidigare med Machida också men den fighten blev inte av pga tidigare nämnda orsaker) men han bör ändå försvara sitt bälte ett par gånger innan det blir snack om Silva - Jones.
Citera
2011-05-31, 21:24
Medlem
Sokans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sturedenstore
Tror inte Silva skulle ha en suck mot Jones faktiskt.. Mer intressant att se Jones testa vattnet i HW och GSP plocka Silvas bälte.

Läste fel......
Citera
2011-06-08, 16:40
Bannlyst
När skulle UFC komma till Sverige var det i år?
Citera
2011-06-08, 17:31
Medlem
Grodaifickans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aphyro
När skulle UFC komma till Sverige var det i år?
2011 var det sagt ja, fast det verkar ha runnit ut i sanden rätt ordentligt. Har även för mig att någon big shot inom UFC sa 2012 för inte alltför längesen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in