Har precis börjat med Mirtazapin Arrow (15mg tror jag, är osäker nu i efterhand) mot mina grova sömnsvårigheter och depression.
Fick utskrivet förra onsdagen och skulle öka dosen till två tabletter efter en vecka (ikväll alltså) men det vart inte av då jag blev övertalad att lana med en polare och glömde dem hemma.
Har som flera tidigare skrivit sovit som en stock på dem, käkat som en bottenlös sumobrottare och varit asbakis fram till typ 7 på kvällen. Hoppade dock över en kväll då jag drack istället, och var inte ett uns bakis dagen efter då.
Fick dessutom en olidlig jävla sårskorpa precis när jag fick det utskrivet + att jag nyst hela tiden senaste dagarna (kan dock vara att jag varit halvförkyld i över 2 veckor) vilket lätt får skorpan att spricka upp igen.
Snoret känns som granit till råga på det.
Innan det jag fick det utskrivet så var jag bara aktivt ovillig att engagera mig i allt som spelade roll (plugga, sköta hygienen, umgås med folk) medan jag då jag tagit dem blivit helt likgiltig till allt. Hyfsat lättövertalad till diverse mindre aktiviteter (t.ex. gå och handla mjölk, på den nivån alltså) men annars helt likgiltig och mest alldeles för orkeslös för att tycka något ö.h.t.
Har blivit att sitta parkerad framför wow all min vakna tid (2 på eftermiddagen till 11 på kvällen, jävligt kort dag alltså) då jag med nöd och näppe lyckats vakna för att sjukanmäla mig till plugget.
Tänkte pina mig uppe tills jag kan ta bussen hem vid 10 (om lite över 2 timmar) och lägga mig, men vettefan om jag borde ta pillren först då. Har aldrig kunnat sova ordentligt förr då jag varit dundertrött, utan har blivit att jag lägger mig i hopp om att kunna sova ut i 20 timmar och ändå vaknat efter 3, dödstrött, men utan att kunna somna om.
Dock har jag ju mitt "underbara" jävla wow som jag blivit totalberoende av igen att parkera mig framför om sovandet skiter sig, men det kommer ändå bli en sjuhelvetes pissig dag om så sker.
Ååååh vet inte hur jag ska göra, och bävar inför att jag kommer bli helt hjärndöd första två veckorna efter dosökningen + dunderaptiten som följer.
Är visseligen lite underviktig just nu, men vill inte se ut som en zombifierad svullo på partykryssningen om två veckor som jag redan pröjsat över 8k för.......