2013-08-12, 20:55
Medlem
Split-eds avatar
Upp till säsong 16 var simpsons bra, sen blir avsnitten till fantasilösa musikvideos.. Väldigt få egenskrivna låtar, dåliga storys... Men ändå tittar jag på det för sentimentalt värde
Citera
2013-08-12, 21:13
Medlem
santacls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CrimsonIdol
"A little help?”“Lisa, if I’ve learned anything, it’s that life is just one crushing defeat after another until you just wish Flanders was dead.”

säsong 2-8 är bara SÅ mkt bättre än allt annat......

//Crimson

Personligen tycker jag det håller till S12-13 nästan. Dom sista 10 åren kan man tyvärr räkna dom bra avsnitten på 10 fingrar.
Citera
2013-08-17, 18:08
Medlem
Ratis avatar
5 timmars Simpsons maraton på TV6 just nu!
Citera
2013-08-17, 18:26
Medlem
Aviarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rati
5 timmars Simpsons maraton på TV6 just nu!

Japp, 4 avsnitt dom inte visat innan och sen 3 timmar repriser

http://m.youtube.com/watch?v=xr26lKyP3Z8
Citera
2013-08-17, 19:23
Medlem
The Beach boys avatar
Man upptäcker alltid nya referenser när man ser Simpsons dessutom är inte allt lika övertydligt som i Family Guy, men det hade varit lite roligt med variation med tanke på att de visade ett Simpsonsmaraton förra året.
Citera
2013-08-17, 20:07
Medlem
Wutnoshits avatar
Varför ska de alltid visa halloweenavsnitt i marathon visningar av Simpsons på 6:an?
Är det bara jag som tycker att de är grymt jävla tråkiga?

Det är ju inte bara det, men det blir liksom för mycket när de går efter varandra hela tiden...
Citera
2013-08-17, 20:20
Medlem
Ratis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wutnoshit
Varför ska de alltid visa halloweenavsnitt i marathon visningar av Simpsons på 6:an?
Är det bara jag som tycker att de är grymt jävla tråkiga?

Det är ju inte bara det, men det blir liksom för mycket när de går efter varandra hela tiden...

Jo, och dessutom tänkte jag kolla igenom halloweenavsnitten under halloween och inte i mitten av augusti.
Citera
2013-08-17, 21:12
Medlem
Tommy.Vercettis avatar
Nu visar de New York avsnittet, klart ett av de bästa. Håller förövrigt med om att Halloween avsnitten inte är så värst bra.
Citera
2013-08-17, 21:33
Medlem
Ratis avatar
Inte ett till jävla Treehouse Of Horror...
Citera
2013-08-17, 21:43
Medlem
Wutnoshits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rati
Inte ett till jävla Treehouse Of Horror...

Börjar fundera på att skriva ett mail till tv6 och ifrågasätta valen av avsnitt.
Hur kul är det att Homer dödar alla på en båt för att ingen ska få reda på att han dödat en person egentligen...?
Citera
2013-08-17, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tommy.Vercetti
Nu visar de New York avsnittet, klart ett av de bästa. Håller förövrigt med om att Halloween avsnitten inte är så värst bra.

Det där Homer springer upp i WTC för att pinka? Jag har inte sett Simpsons på flera år för jag orkade inte med alla repriser och det faktum att de ändrar i kontinuiteten hela tiden.

I början möttes Homer och Marge på 80-talet, men det är tydligen ändrat till 90-talet har jag hört på andra ställen. Hur lång tid innan farfar ändras från att ha stridit mot tyskarna till att han stridit i Vietnam?
Citera
2013-08-17, 22:07
Medlem
pyttefnaxs avatar
Underbart av tv6, att sända så mycket Treehouse, dom minst populära avsnitten, nu känner sig dom som röstat våldtagna och nästa BoTI så kommer en av de bättre idioterna vinna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in