2010-04-06, 16:32
Medlem
MsPa1nTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nekro.
När jag var tvungen att sluta röka Cb började jag röka cigg istället och dricka mängder med energi dricka,funkar perfekt

Innan rökte jag Cb 3-4 gånger i veckan i 3 år,nu har jag varit ren i 2 månader

"WoW" cb 3-4 ggr i veckan? Helt otroligt att du klarade av att leva ditt liv utan att gå ner i skiten
Citera
2010-04-07, 15:32
Medlem
Araknofobis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The Master
Är det bättre att ljuga och säga att allt kommer att gå som en dans och att det inte finns hinder på vägen? Säg vad fan man vill men första året är ett helvete med jämna dippar. Bättre att gå in med vetskapen om att det kommer dippar än att ledas in i falskhet och lögn om att det är en dans på rosor.

Jag har verkligen inte påstått någonting annat, men att tuta i någon att denne kommer må dåligt vid just 3, 6 och 9 månader? Vad är det för dumheter?!
Citera
2010-04-30, 01:31
Medlem
PundarMuppens avatar
Tjenare, var ett tag sedan nu.. Ja min drogfrihet sket sig och sitter nu på lvu på behandlingshem igen med en väntande rättegång med förhoppningar på kontraktsvård.. H och tjack sug nu kraftigt.. Drogfri nu sen n 4 Jan ivarefall
Citera
2010-04-30, 02:47
Medlem
Monkeyspanks avatar
Citat:
"WoW" cb 3-4 ggr i veckan? Helt otroligt att du klarade av att leva ditt liv utan att gå ner i skiten

Garvböööl!
Kan bero på att jag är så jävla trött just nu, men jag skrattar fortfarande så jag gråter...
Hur fan har grabben överlevt? Han borde ju vara död sedan flera år tillbaks!!
Citera
2010-04-30, 13:36
Medlem
Du kanske hade 1000 anledningar till att vara ren. Tydligen räckte en för att börja igen.
Citera
2010-04-30, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MsPa1nT

fy jävla vad jag garvade xD.

till ts: fixa en hyfsad dator börja med wow.
Citera
2010-04-30, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oscra
Du kanske hade 1000 anledningar till att vara ren. Tydligen räckte en för att börja igen.

Om drogberoende hade varit så logiskt.... Har du själv suttit fast i beroende och tog dig ur enbart genom att tänka på de tusen anledningarna?
Citera
2010-04-30, 17:47
Medlem
Nej och det var bara ett konstaterande för hur starkt det är.
Citera
2010-05-01, 00:31
Medlem
PundarMuppens avatar
Ja, är man beroende så spelar det lixom ingen roll om jag har en miljon anledningar att sluta för man hittar likförbannat en anledning som får en att skita i resten... Det är fan inte roligt att ta sig ur ett beroende.. Ot; fett tråkigt att sitta här på utslussen helt nykter.. Vet inte vad jag saknar hos drogerna, sabbat allt i mitt liv pga droger men jag kliver likförbannat tillbaka gång på gång... Tärt som fan... Tror jag blivit ett hopplöst fall.. Peace
Citera
2010-05-01, 16:52
Medlem
Jo precis. Det jag märkte. Tror inte du kommer sluta innan du verkligen har bestämt dig. När du är så trött på drogerna att du bara spyr av tanken...
Citera
2010-05-01, 18:25
Medlem
flowss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PundarMuppen
Ja, är man beroende så spelar det lixom ingen roll om jag har en miljon anledningar att sluta för man hittar likförbannat en anledning som får en att skita i resten... Det är fan inte roligt att ta sig ur ett beroende.. Ot; fett tråkigt att sitta här på utslussen helt nykter.. Vet inte vad jag saknar hos drogerna, sabbat allt i mitt liv pga droger men jag kliver likförbannat tillbaka gång på gång... Tärt som fan... Tror jag blivit ett hopplöst fall.. Peace

Skaffa en mening i ditt liv.

Har varit drogfri (en jävla massa droger, förutom H/subutex) i lite drygt 5 år nu (med ett CB-återfall för ca 3 år sen). Det kommer fortfarande perioder då jag saknar "det" och har lust att skita i allt. Men det är fan inte värt det.

Så, håll ut. Gör saker som skänker dig lust och glädje; och därmed mening.
Citera
2010-05-04, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PundarMuppen

Jag läste hela tråden, har ingen egen erfarenhet att bidra med men kände mig i varje fall manad att tala om att jag håller på dig, du har en insikt i ditt problem och jag hoppas innerligt att du klarar dig ur det. Kämpa på, du kanske inte känner det nu men du är värd ett bättre liv och jag lovar att du har förmågan att nå dit. Lycka till i livet och sluta intala dig själv att det finns hopplösa fall, det finns de som ger upp men så länge du kämpar finns det hopp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in