2009-11-09, 02:24
Medlem
PundarMuppens avatar
tjenare.. vet inte egentligen vad jag ska skriva.. vet bara inte hur jag ska göra.. vill verkligen inte tillbaka till drogerna men känner fortfarande suget.. vet inte riktigt vad jag ska göra.. av vilka anledningar slutade ni? min enda anledning just nu är jog min flickvän som oxå är ren.. vill tillbaka men vill inte mista henne och vill inte fastna igen... har tagit det mesta men det som drar är nog sub och dos.. hjälp mig!
Citera
2009-11-09, 03:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PundarMuppen
tjenare.. vet inte egentligen vad jag ska skriva.. vet bara inte hur jag ska göra.. vill verkligen inte tillbaka till drogerna men känner fortfarande suget.. vet inte riktigt vad jag ska göra.. av vilka anledningar slutade ni? min enda anledning just nu är jog min flickvän som oxå är ren.. vill tillbaka men vill inte mista henne och vill inte fastna igen... har tagit det mesta men det som drar är nog sub och dos.. hjälp mig!

Grattis till tre manader!!
Nar du kanner sug, aktivera dig. Ta nagot gott att ata, och anmal dig till koerskolan, ge dig fan pa att ta svart balte i karate eller lana en hund och ga till brukshundsklubben!
Skaffa drogfria vanner kort sagt, och fyll huvudet med intressanta saker istallet for att sitta och undra om du ar drogsugen eller inte.
Livet ar fantastiskt, darfor tar jag inget skit, slut med pajaskonster helt enkelt.
Citera
2009-11-09, 07:57
Medlem
91Daves avatar
Bränn lite kalorier, gymma. Gör nåt fysiskt krävande, typ lira boll med några polare som får dig att ändra tankemönster.
Citera
2009-11-09, 08:04
Bannlyst
Finns väl ingen mening med att vara drogfri, bara man kan sköta det... tänk på det
Citera
2009-11-09, 08:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Johan1025
Finns väl ingen mening med att vara drogfri, bara man kan sköta det... tänk på det
Din idiot...
Citera
2009-11-09, 09:10
Bannlyst
Fortsätt samma riktning som du började, fyll i dom där tomrummen med något annat socialt.
Citera
2009-11-09, 09:21
Medlem
The Masters avatar
Hej på dig. Jag har varit i samma sits som du. Ingenting är omöjligt, men så länge du sitter och självömkar och bara romantiserar om droger kommer det bara att bli förjävla jobbigt. Aktivera dig fysiskt, skriv en + och - lista på vad drogerna ger dig, umgås med icke beroende. Du har klarat av det värsta, det brukar komma en dipp efter 3 månader, men gör det som föreslås så kommer du snabbt att sluta tänka på droger så ofta.
Citera
2009-11-09, 09:26
Bannlyst
3 månader klarar alla, sen får man ett återfall. det är vetenskapligt bevisat faktiskt!

Men stå på dig nu när du kommit en bit på vägen!
Citera
2009-11-09, 09:42
Medlem
micke_hs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PundarMuppen

Äh kom igen! Bit ihop! Du fixar det. Som många andra påpekat i tråden så tycker jag att du ska börja träna. Ut och spring om du inte vill gå på gym. Du kan göra väldigt många övningar hemma. Armhävningar och dylikt. Sök på BRAK så får du försvarets morgongymnastik. Utmärkt sätt att börja dagen på.
Citera
2009-11-09, 09:44
Medlem
The Masters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabbe_86
3 månader klarar alla, sen får man ett återfall. det är vetenskapligt bevisat faktiskt!

Men stå på dig nu när du kommit en bit på vägen!
Jag fick inget återfall, jag har varit ren 3 år och 4 månader...Så dra fan inte alla över en kant.
Citera
2009-11-09, 12:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av The Master
Jag fick inget återfall, jag har varit ren 3 år och 4 månader...Så dra fan inte alla över en kant.
Nej det var dumt av mig. ursäkta för det.
Men dom FLESTA får återfall efter 3månader, Kan du inte hålla med om det?
Citera
2009-11-09, 12:07
Medlem
The Masters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabbe_86
Nej det var dumt av mig. ursäkta för det.
Men dom FLESTA får återfall efter 3månader, Kan du inte hålla med om det?
Beror på hur många man känner, men ja, jag har sett folk ta återfall efter 3 månader pga att de inte klarar av dippen som kommer vid 3 månader. Sedan har du ju 6månadersdippen, 9 månader osv...Brukar komma i intervaller.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in