SERIÖST !!! Har du klarat 3 månader klarar du 3 månader till lätt ! Vill du bli en kille på 50 år utan familj , jobb , vänner etc ? Du behöver bara vilja så kan du! Det är idiotiskt att gå på kemikaliska saker som te.x meta,affe,koks,heroin. Allt du upplever är ju bara en inbillning inget är ju verkligt om du inte gillar "verkligheten" så får du väl fixa så att den duger , UTAN droger! tänk på din kropp din hälsa ? vill du dö som 50 år bara för att du gillar att se glada färger eller känna ett uppåt rus kanske en väldigt skön känsla som inte är sann utan bara en inbillning ?? Jag kan förstå att det är svårt att sluta men det är inte det jag säger utan att om du har viljaN så kan du klara det tänk på alla positiva saker tänk på dig själv din kropp din hälsa din vänner, din familj. du kan om du bara vill du kommer må mycket bättre utan det du håller på med .
Din hjärna drabbas du blir dummare ? Du förlorar hjärnceller ? Vill du verkligen förlora så mycket pga en drog ? INGET DU UPPLEVER ÄR SANT UTAN BARA EN TILLFÄLLIG "ÄNDRING" I DIN KROPP DÅ DROGER PÅVERKAR HELA DIG! Jag har ingen egna erfarenheter utav "tyngre" droger utan jag har bara brukat cannabis i 2 år och tagit tjack då och då . men känner folk som gjort " det värre " och jag lovar att du kommer må mycket bättre efter du stått emot alltihop och börjat om på nytt. DU KOMMER KOMMA LÅNG I LIVET JAG TROR PÅ DIG DU KAN KLARA DET! FIGHT THE POWER !
Ni som vill bli sura och hata mig varsågod men detta är min uppfattning och åsikt. LYCKA TILL NU GRABBEN!
Din hjärna drabbas du blir dummare ? Du förlorar hjärnceller ? Vill du verkligen förlora så mycket pga en drog ? INGET DU UPPLEVER ÄR SANT UTAN BARA EN TILLFÄLLIG "ÄNDRING" I DIN KROPP DÅ DROGER PÅVERKAR HELA DIG! Jag har ingen egna erfarenheter utav "tyngre" droger utan jag har bara brukat cannabis i 2 år och tagit tjack då och då . men känner folk som gjort " det värre " och jag lovar att du kommer må mycket bättre efter du stått emot alltihop och börjat om på nytt. DU KOMMER KOMMA LÅNG I LIVET JAG TROR PÅ DIG DU KAN KLARA DET! FIGHT THE POWER !
Ni som vill bli sura och hata mig varsågod men detta är min uppfattning och åsikt. LYCKA TILL NU GRABBEN!