Flashback bygger pepparkakshus!
2015-08-02, 07:16
Medlem
Sweeper80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Forever Winter
Jo, det har du!

Sluta lägg ord i min mun; jag har aldrig påstått att det berodde "endast på honom"! Det jag skrev är inte samma sak; skulle du tycka det så har du problem med läsförståelsen. Denna diskussion är för mig, härmed, avslutad; kommer inte längre.
Citera
2015-08-02, 17:01
Medlem
simonvps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BjornHsonLarsson
Hade prime-Brolin i sin 1994-roll hjälpt Zlatan i landslaget idag?

Hm intressant. En del av mig vill ju tro att det hade blivit en maktkamp likt Zlatan/Ljungberg, men vet inte om Brolin var lika "primadonnig" som Ljungberg var? Någon äldre som kan beskriva Brolins karaktär?
Citera
2015-08-02, 17:25
Medlem
Sweeper80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av simonvp
Hm intressant. En del av mig vill ju tro att det hade blivit en maktkamp likt Zlatan/Ljungberg, men vet inte om Brolin var lika "primadonnig" som Ljungberg var? Någon äldre som kan beskriva Brolins karaktär?

Ingen i landslaget var det under den tiden, det hade vare sig Svensson, Nilsson eller Ingesson - må han vila i frid - tillåtit; svaret på din fråga: .
Citera
2015-08-02, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sweeper80
Ingen i landslaget var det under den tiden, det hade vare sig Svensson, Nilsson eller Ingesson - må han vila i frid - tillåtit; svaret på din fråga: .
Det fanns ingen möjlighet. Thern var kapten!

Lägg till Schwarz som moraliskt exempel så var det fan inget snack.
Citera
2015-08-02, 22:41
Medlem
Sweeper80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brille68
Det fanns ingen möjlighet. Thern var kapten!

Lägg till Schwarz som moraliskt exempel så var det fan inget snack.

Synd att landslaget inte har en enda sådan spelare idag! Inte en endaste guuube!
Citera
2015-08-06, 06:57
Medlem
Citat:
Han var världens bästa fotbollsspelare 1994; så ja, mer eller mindre. Ibrahimovic har alltid också spelat i en "väldigt stark omgivning"! Dock inte i landslaget och hur bra har det gått för det, sedan Ibrahimovic skall vara den som ska lyfta laget?!

Tänk litet grand nu... Varför vill jag veta det?

Brolin ville stanna i Parma. Brolins karriär tog slut när han fyllde 25 år, i och med benbrottskadan. Zlatan kommer fortsätta leverera, tro mig.
Citera
2015-09-05, 01:38
Medlem
Brolin var en kvalitetsspelare i alla lägen. Kunde höja sina klubblag, var bra i landslaget, hade inga nerver (Satte straffar på rutin). Tog en plats i världslaget efter vm94 . Och så vidare.....
Hans enda misstag i sin karriär var att gå till en engelsk skitklubb efter sin skada, (kan har varit leeds) Satans skitlag som inte ville spela boll bara tjonga upp den från back till anfall. På den tiden var engelska managers bara skit. Och så dog Brolins karriär ut.
Citera
2015-09-05, 02:24
Medlem
brolin hade bättre talang men var lönnig och ovillig att träna
Citera
2015-09-05, 11:47
Medlem
Forever Winters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Da-Urgh
Brolin var en kvalitetsspelare i alla lägen. Kunde höja sina klubblag, var bra i landslaget, hade inga nerver (Satte straffar på rutin). Tog en plats i världslaget efter vm94 . Och så vidare.....
Hans enda misstag i sin karriär var att gå till en engelsk skitklubb efter sin skada, (kan har varit leeds) Satans skitlag som inte ville spela boll bara tjonga upp den från back till anfall. På den tiden var engelska managers bara skit. Och så dog Brolins karriär ut.
Leeds var verkligen ingen skitklubb då. Brolin sabbade chansen genom att visa vilken grinig tjurskalle han kunde vara. Brolins (enda?) akilleshäl. Han gjorde sig ovän med både lagkamrater och tränare på nolltid.
Att han dessutom inte följde upp sin skada genom att träna ordentligt var ingen annans än hans eget fel.

Hans talang var det inget fel på. Det brast på det mentala planet. Ungefär som med Zlatan.
Citera
2015-09-05, 21:29
Medlem
Citat:

eller bjärred för den delen.

yes. schwarz hade klippt zlatan på träning om han varit uppkäftig/divig eller liknande...

såg ni eng-sve på wembley? han köttade ffa becks

saknar den typen.
Citera
2015-09-05, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BjornHsonLarsson
Hade prime-Brolin i sin 1994-roll hjälpt Zlatan i landslaget idag?

tror att det blivit sol eller pannkaka.

antingen hade de klickat väldigt bra eller inte alls.

freddie o zlatan klickade väl inte utanför plan men på plan hyfsat eller?
Citera
2015-09-06, 01:57
Medlem
Zaedrewss avatar
Zlatan har ett par chanser kvar. Men oavsett hur stora framgångar han haft på klubbnivå har det ju inte varit något speciellt på landslagsnivå. Speciellt då ifråga om framgångar i ett stort mästerskap. Där är Brolin före både för EM -92 som speciellt VM -94. I fråga om att vara stor för Sverige så vinner därmed Brolin klart.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in