Emma stöttas av massmedia, Kvällsposten, Aftonbladet, lokala tidningar, Sydnytt, efterlyst samt nu av svenska hjältar.
Min enda drivkraft i sammanhangnet är att gärningsmannen inte ska känna sig ensam, allmänhetens uppmärksamhet, få möjlighet fundera på vad han ställt till med.
Kul att det går framåt för Emma.Alla kommer naturligtvis ihåg att den grisen som gjorde henne så illa är en MENA-invandrare och ARAB trots det nya och svenskklingande namnet.
Glöm inte ARABISK gärningsman.
Jag sökte upp denna tråden efter att ha sett reportaget i efterlyst igår.
Jag är en vuxen man och jag satt och grät nästan genom hela klippet.
Många fall går förbi en, i tidningar på tv och internet men det här fallet känner jag extra för.
Kan nån sätta 3 kulor i den lilla horungen så vi kan gå vidare med våra liv?
Jag vill inte att han ska andas samma luft om mig.
Om du läser det här Casper. Hoppas du lider för alla framtid, i detta liv och nästa.
Din fula äckliga apa, du är inte värdig ett liv.
Jag sökte upp denna tråden efter att ha sett reportaget i efterlyst igår.
Jag är en vuxen man och jag satt och grät nästan genom hela klippet.
Många fall går förbi en, i tidningar på tv och internet men det här fallet känner jag extra för.
Kan nån sätta 3 kulor i den lilla horungen så vi kan gå vidare med våra liv?
Jag vill inte att han ska andas samma luft om mig.
Om du läser det här Casper. Hoppas du lider för alla framtid, i detta liv och nästa.
Din fula äckliga apa, du är inte värdig ett liv.
Gör dig inga förhoppningar. Han fick 12 år. Med sedvanlig straffrabatt är han antagligen ute om sex år max.
nog=det ju fan att andra intagna aldr får tag i svinet som gjort detta, först då får han ett straff som han förtj. denna förb svarsk borde givetv kastats ut ur riket för länge sen, tillsammans
med alla kriminella juggar. jag=glad åt "emmas" utveckl här på slutet men vill se svarsk sönderslagen.
[quote=krackelerar]Kul att det går framåt för Emma.Alla kommer naturligtvis ihåg att den grisen som gjorde henne så illa är en MENA-invandrare och ARAB trots det nya och svenskklingande namnet.
Glöm inte ARABISK gärningsman.[/QUOT m a o SVARTSKALLE !
nog=det ju fan att andra intagna aldr får tag i svinet som gjort detta, först då får han ett straff som han förtj. denna förb svarsk borde givetv kastats ut ur riket för länge sen, tillsammans
med alla kriminella juggar. jag=glad åt "emmas" utveckl här på slutet men vill se svarsk sönderslagen.
Det där är en myt. Den stora majoriteten på våra fängelser är numera araber och annat slikt patrask. Inte fan ger dom sig på en av sina egna för en sån bagatell som att massakrera en svensk tjej.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!