Flashback bygger pepparkakshus!
2011-06-02, 14:36
Bannlyst
läste just nu om fallet på AB o jag fick en tår i ögat, fyfan vad jag hatar den personen. Om killen sitter på kumla så borde han slås sönder o samman. Han borde bli våldtagen av de grövre grabbarna som sitter för mord och narkotika

Kände en som satt på kumla fram till 08 för grov narkotika, hade snubben suttit kvar så hade jag tagit kontakt direkt
Citera
2011-06-02, 14:43
Bannlyst
tycker man skall följa muslimst tradition, öga för öga
Citera
2011-06-02, 14:50
Ingen info om djuret blivit gravt misshandlad på anstalten eller liknande? Skulle vara gött att höra isåfall.
Citera
2011-06-02, 15:03
Medlem
Belongs avatar
Han borde ha fått dödsstraff.
Kämpa på Emma.
Citera
2011-06-02, 16:34
Medlem
Fickludds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AdamVanDoom
OK, att vara passiv när barnen beblandar sig med negrer och annat skit så går det åt helvete.

Är det något du inte greppar här?

Absolut. Din IQ.
Citera
2011-06-05, 19:47
Medlem
emma80s avatar
http://kvp.expressen.se/1.2458988

Emma prisas för sin kämpaglöd
/.../i dagarna har hon fått Lions livskvalitetspris på 15 000 kronor.

Jag blir alltid lika glad, rörd och tårögd varje gång det kommer nya artiklar och ny information om Emma och hennes situation och framsteg. Starka, fina Emma!
Citera
2011-06-16, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Binjo
läste just nu om fallet på AB o jag fick en tår i ögat, fyfan vad jag hatar den personen. Om killen sitter på kumla så borde han slås sönder o samman. Han borde bli våldtagen av de grövre grabbarna som sitter för mord och narkotika

Kände en som satt på kumla fram till 08 för grov narkotika, hade snubben suttit kvar så hade jag tagit kontakt direkt

Ha ha! ja för att KVA Kumla är ju en öppen anstalt så man kan ju knalla in vilken avdelning som helst...

mvh.T
Citera
2011-07-29, 11:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sx-pojken
Ha ha! ja för att KVA Kumla är ju en öppen anstalt så man kan ju knalla in vilken avdelning som helst...

mvh.T

Fadi sitter på en sluten avdelning säkerhetsklass 2 på Norrtäljeanstalten.
Enligt mitt tycke får han gärna ruttna där, med tanke på vad han gjorde min dotter.

Mats
Citera
2011-07-29, 11:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Binjo

Tack för ditt stöd!
Mats
Citera
2011-07-29, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AdamVanDoom
OK, att vara passiv när barnen beblandar sig med negrer och annat skit så går det åt helvete.

Är det något du inte greppar här?

Jag förmanade Emma redan i grundskolan, klass 9 när hon fick upp ögonen på en arbab, men det slutade lyckligt.
Gällande Fadi så bröt Emma redan efter 2 veckor, när hon fick konstaterat från omgivningen vad han var för en typ.

Enda anledningen till att Emma var i hans närhet efter det var hot, misshandel, skadegörelse, vågade inget annat, hade "händerna bakbundna".

Vi i familjen fick inget veta förrän det gått för långt.
Brytpunkten kom i augusti 2009 då Emmas nya mobil slagits sönder av kräket. Jag agerade, hotade med polisanmälan, men det gjordes upp i godo, till min förtret.

Resten är historia.

Mats
Citera
2011-07-29, 15:32
Medlem
LadyMysticas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mscomput
Fadi sitter på en sluten avdelning säkerhetsklass 2 på Norrtäljeanstalten.
Enligt mitt tycke får han gärna ruttna där, med tanke på vad han gjorde min dotter.

Mats

Jag kunde inte hålla med mer, tyvärr så lär det inte bli så.
Det har säkert framkommit i tråden redan, men kommer han utvisas efter avtjänat straff ?

Mina tankar till din dotter och er. Glädjande att höra att hon är på bättringsvägen.
Det hon blev utsatt för skakade om mig, liksom andra, oerhört mycket.
Citera
2011-09-19, 18:47
Medlem
Emma Pettersson!

Emma stöttas av massmedia, Kvällsposten, Aftonbladet, lokala tidningar, Sydnytt, efterlyst samt nu av svenska hjältar.

Min enda drivkraft i sammanhangnet är att gärningsmannen inte ska känna sig ensam, allmänhetens uppmärksamhet, få möjlighet fundera på vad han ställt till med.

Mats Svensson
pappa
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in