Citat:
Ursprungligen postat av
Arne.Anka
Till skillnad från en idiot som du så väljer jag att se kritiskt på den information företag och tillverkare lämnar, dom är oftast ute efter att maximera sin vinst så dom svar som lämnas ska läsas utifrån det perspektivet.
Visst finns det olika typer av konserver men hela konceptet grundar sig på att förlänga hållbarheten men ta och lägg upp lite källhänvisningar vetja om att innehållet kan bli dödligt giftigt när bästföredatumet gått ut.
Om någon i denna tråden är en "patetisk lilla skit" så är det du som väljer att bete dig som en dryg idiot när jag ställde en seriös fråga, en fråga du hittills inte har kunnat svara på men ändå jiddrar du om självsanering.
Du har betett dig som en dryg idiot sedan den första dagen du loggade in på Flashback, du stalkar diverse personers inlägg och beter dig nedvärderande och som en komplett idiot som inte vet hur man ska handskas med andra människor. Du har absolut noll social kompetens, och det ända du gör är att hoppa på andras inlägg medan du själv
aldrig har något vettigt att komma med. Du upprepar enbart vad andra säger
Jag behöver inte bevisa ett skit för dig med anledning av ditt önskemål om källhänvisningar av den enkla anledning att jag skiter fullständigt i vad du vill eller ej. Sedan så är det jag skrev allmänt känd, men tråkigt nog har det förbigått dig fullständig. (Att något blir dödligt gift har jag däremot aldrig påstått, men visst finns det vissa livsmedel som blir det efter en viss tid, -potatis t.ex)
Men, men så kan det vara med människor som dig, som saknar allmänbildning och social kompetens. Sitter man i sin mammas källare år ut och år in, ja då blir man som dig.
Du visste inte ens att det fanns olika typer av konserver, du trodde att en konserv var en konserv helt tills jag talade om att det inte var så enkelt.

Ja, du är patetisk!