Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2004-01-18, 01:17
  #1
Avstängd
Member-Xs avatar
Känns lite snurrigt men jag börjar..

Hur mycket pengar har ni knarkat upp?

Hur många tjejer, killar har ni knarkat bort?

Hur många kompisar har ni knarkat bort?

Hur mycket har ni bråkat pga knark?

Hur många gånger har era föreldrar gråtit pga knark?

Hur många barn har ni knarkat bort?

hur många hjärnceller har ni knarkat bort?


Jag har inte en aning om något, betyder det att jag knarkat för mycket? Haha...

Skoja lite Allvarligt, någon som får ångest?
Citera
2004-01-18, 01:33
  #2
Medlem
Nej, men jag tycker synd om er, och är glatt medveten om att jag inte kommer ramla dit... No offence...
Citera
2004-01-18, 01:37
  #3
Banned
Rygars avatar
tråkig tråd det här, men om det är drogernas fel alltihop vette fan, det är lättast att skylla på det kanske?
Citera
2004-01-18, 06:49
  #4
Medlem
Hunnypies avatar
Vet inte vems fel det är..Det är jävla dumt att börja överhuvudtaget vare sig det är knark eller piller från doktorn. Om jag vetat det jag vet idag så hade jag aldrig börjat. Med piller alltså. Man får ju ångest av dom till slut. Det är en biverkan. Jag erkänner att jag är svag, därför tar jag olika piller. Har än inte misskött hus, hem eller nåt annat, men vet att jag måste lägga av med skiten...Men så vaknar man med en ångest som är vidrig, ja, då tar man lite piller o så är det bra...Tills nästa gågn
Citera
2004-01-18, 11:44
  #5
Banned
tim_hedlunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Member-X
Hur mycket pengar har ni knarkat upp?

80-100 000 kanske?

Citat:
Hur många kompisar har ni knarkat bort?

en
Citera
2004-01-18, 13:32
  #6
Avstängd
Member-Xs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tim_hedlund
80-100 000 kanske?



en

Fick du ångest då? Kanske har det fortfarande?
Jobbigt, sådant. Jag tror jag har ångest men förtränger den . Ska svara på mina egna frågor ikväll.
Citera
2004-01-18, 17:33
  #7
Medlem
Psychopatics avatar
Hur mycket pengar har ni knarkat upp?
Ca 750 kr, har snott det mesta

Hur många tjejer, killar har ni knarkat bort?
En tjej. Föredrog hellre att sitta hemma o ta Morfin än att vara med henne

Hur många kompisar har ni knarkat bort?
Ingen, de flesta har varit jävligt arga på mig, men de är fortfarande mina vänner.

Hur mycket har ni bråkat pga knark?
Aldrig i nått slagsmål, men en hel del gräl.

Hur många gånger har era föreldrar gråtit pga knark?
Aldrig gråtit, men min farsa, apotekschefen, blev lite väl "småsur" på mig när det fattades ca 2 000 narkotikaklassade tabletter på hans jobb efter att jag hälsat på där. Mamma har väl blivit lite förtvivlad ett par gånger när hon fått reda på att jag tagit opiater.

Hur många barn har ni knarkat bort?
Har inga barn, fast iof. Min halvsysters dotter, 10 år, är livrädd för mediciner, då hon blivit iproppad en massa onödiga mediciner mot sin epilepsi. Och eftersom jag gärna gillar att prata medicin med farsan, så brukar hon bli jätteledsen och hon kollar mitt medicinintag varenda gång hon är med. Och en gång var jag lite full och vi hade varit ute och ätit middag, när vi kom hem låg det en karta med min låtsasmammas Imovane på bordet, och jag tog ett par stycken. Jäklar vilket liv det blev den gången bara för det. Fast jag vet att hon gillar mig ändå, så jag ska försöka att inte "knarka bort henne".

Hur många hjärnceller har ni knarkat bort?
Ytterst få droger förstör hjärnceller och jag har inte provat nån av dom, syftar då mest på Ecstasy & Amfetamin. Alkohol vet jag inte om det pajar hjärnan.
Citera
2004-01-18, 21:31
  #8
Medlem
Chims avatar
Citat:
tråkig tråd det här, men om det är drogernas fel alltihop vette fan, det är lättast att skylla på det kanske?

Har läst 3 inlägg av Rygar nu dem senaste 10 minuterna, och i varenda en är det samma pessimistiska inställning och bitchiga ton.
Du har inte försökt att skippa att trycka på reply knappen om du inte gillar en tråd eller tänkt på att det inte blir roligare av ett sånt där inlägg ?
Citera
2004-01-18, 21:36
  #9
Banned
Rygars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chim
Har läst 3 inlägg av Rygar nu dem senaste 10 minuterna, och i varenda en är det samma pessimistiska inställning och bitchiga ton.
Du har inte försökt att skippa att trycka på reply knappen om du inte gillar en tråd eller tänkt på att det inte blir roligare av ett sånt där inlägg ?
jag ville bara säga vad jag tycker.. gillar du inte det så finns ignore knappen. jag har inte bett om din åsikt, inte heller att du ska förstå vad jag menar..

edit sen finns den här oxå
Citera
2004-01-18, 22:00
  #10
Avstängd
Member-Xs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chim
Har läst 3 inlägg av Rygar nu dem senaste 10 minuterna, och i varenda en är det samma pessimistiska inställning och bitchiga ton.
Du har inte försökt att skippa att trycka på reply knappen om du inte gillar en tråd eller tänkt på att det inte blir roligare av ett sånt där inlägg ?

Du bara kände dig tvungen att svara här & säga det?
du kunde skickat ett pm.

du tror ditt inlägg va roligare eller?
Citera
2004-01-18, 22:42
  #11
Banned
tim_hedlunds avatar
Inget svar krävs på den frågan tror jag. Återgå till ämnet.
Citera
2004-01-18, 23:00
  #12
Medlem
ÄlskaMigs avatar
Hur mycket pengar har ni knarkat upp?
svårt att säga. runt 75000.
Hur många tjejer, killar har ni knarkat bort?
1 och d var ingen större förlust.
Hur många kompisar har ni knarkat bort?
inga
Hur mycket har ni bråkat pga knark?
x antal gräl
Hur många gånger har era föreldrar gråtit pga knark?
aldrig. bara gnällt lite på att d inte vill hitta skiten hemma
Hur många barn har ni knarkat bort?
nej jag har inte spridit mina missfostergener vidare så inga
hur många hjärnceller har ni knarkat bort?
jag hur ska jag veta d genius men många ligger i benzodvala
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback