Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-10-11, 23:02
  #205
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rysk-katt
Efter nästan 6 år förhållande så gick jag o tjejen isär och jag tog det inte så bra...

Drog iväg och köpte droger för 12 000, var stess, x2:er, lyrica, tramadol och röka vet skit dumt att blanda men just då sket jag i allt tyvärr. Så cirka 1.5 vecka är helt svart men pratade men några kompisar och jag hade väl hållt mig inne större delen av den tiden så klara mig ganska bra haha

Shit, fattar grejen ändå. Min tjej dumpade mig efter 10 år. Stod i valet och kvalet att slänga i mig piller (hade 1500+ st Stess hemma då som jag bunkrat), men överlevnadsinstinkten tog vid så jag höll mig istället ifrån det. Glad så här i efterhand.
Citera
2016-11-08, 10:50
  #206
Avstängd
Ungefär 1 veckas tid som helt och hållet är borta ur minnet..
Citera
2016-11-09, 07:20
  #207
Medlem
swe-vendors avatar
Ren minneslucka på enbart benz är väl några dagar när jag körde rejält för x antal år sedan.

Vann auktioner på tradera som jag inte ens mindes jag bjudit på.

Beställde ännu mer benz som jag uppenbart betalt för då jag helt plötsligt många ggr hade paket i lådan.
Benzodimman är skön. Men jag tycker nu i efterhand det är läskigt att tänka tillbaka på.
Citera
2016-11-10, 10:32
  #208
Medlem
5 dygn minneslucka på xanor, röka, amfetamin och alkohol.

När jag vaknade så stod min bil krockad ett par hundra meter från bostaden, varit inne på station för piss och förhör samt en husrannsakan under denna tiden.
Citera
2016-11-13, 08:56
  #209
Avstängd
För mig är det lite tvärtom. Jg är nästan 40 nu men jag minns fruktansvärt lite av mitt liv. Inte riktigt lika illa som filmen "memento2 men det är fan inte mycket man minns. Och jag har på kännn att det inte är så bra!
Citera
2016-11-19, 09:35
  #210
Medlem
Jag kan väl börja med en "lugnare" story där jag, driftig missbrukare som jag är, listar ut hur jag ska lyckas stjäla en 100 burk ikto från mitt jobb.

Detta resulterar givetvis i en 1v lucka där jag enbart minns detta:

- Säger upp mig från nämnda jobb
- Kommer fram till att lussekatter+orientdressing är det godaste jag nånsin ätit (bensomunchies ni vet...)
- Spenderar den mesta av tiden framför internet, o främst flashback. Med resultatet att jag tycker att det är alldeles för många fbare som verkar dö. Men det visar sig att jag läst uråldriga trådar.
- Väljer att spela guitar hero helt väck och utan impulskontroll, vilket resulterar i att jag bryter av gitarren, sliter ut ps2an och slänger ut den genom fönstret. Det roliga är att jag sa åt tjejen att jag bara skulle lira en låt innan jag skulle lägga mig, det är lugnt, haha!

Detta utspelade sig för ett flertal år sedan hemma i lägenheten, turligt nog...
Citera
2016-11-19, 10:31
  #211
Medlem
ca: 20st rocche2

Minns inget på 4-5 dagar, hade tydligen gjort en massa jävla skit..
Citera
2016-11-20, 01:15
  #212
Medlem
bdbdbdbds avatar
Allmänt dåligt minne de åren jag använde främst diazepam, minns helt enkelt inte längsta lucka..

Tandläkare "kommer du ihåg att du var här i mars?" När det är sommar och knappt ett minne sen nyår...

Totalblackout på en resa, minns flygplatsen dit och även flyget hem en vecka senare..
Citera
2016-11-20, 13:28
  #213
Medlem
MDMAfags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bdbdbdbd

Totalblackout på en resa, minns flygplatsen dit och även flyget hem en vecka senare..

Du borde be om pengarna tillbaka

Har nog bara några timmar här och där jag inte kommer ihåg.
Citera
2016-11-20, 20:04
  #214
Medlem
visdomst4nds avatar
En vecka eller två var jag borta.. Minns inget. Fuckade upp mitt liv o körkortet försvann under denna tid. Usch.
Citera
2017-02-19, 02:22
  #215
Medlem
OsamaBinLadens avatar
När jag var 15 fick jag och en polare tag i en ganska stor mängd Valium, Roppar, Xanor och Xanax stavar, har en minneslucka på en hel vecka med bara några få minnesbilder.

Minns bland annat att jag snodde folköl på Ica som var alkoholfri så jag sneade och gick tillbaka och snodde ännu mer öl, dock inte alkoholfri

Satt även hemma hos min Benzo kran som va minst lika skev och rökte massvis med holkar, vi fick även någon idiotisk ide som gick ut på att röka Xanor, Tramadol och dunder gröning i en holk

Det är några år sedan nu men kan fortfarande inte förstå hur jag inte torskade, bodde fortfarande hemma under denna tiden och var helt sjukt benzad när jag snackade med morsan, som verkar vara helt dum i huvudet eftersom hon inte märkte hur skev jag var.


Men roligt hade jag... tror jag iallafall?
Citera
2017-02-19, 03:54
  #216
Medlem
Knarkarjävlars avatar
Tre-fyra dagar med flunizar och alkohol lämnade bara sporadiska minnen. Inget personligt rekord som jag vill slå dock, för det lilla benso-rejset gjorde ont i både kropp och själ...
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback