Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-08-29, 11:25
  #193
Medlem
första gången imovane, hade jag minneslucka i typ 2 veckor. Helt jävla sjukt hade glidit runt som en zombie under hela tiden. Hade käkat typ 15-20 st bara.
Citera
2016-09-07, 23:36
  #194
Medlem
3 dygn, så ligger i lä mot andra
Citera
2016-09-17, 14:02
  #195
Avstängd
DougLees avatar
Två dagar och då ska jag ha retat upp min rumskamrat tydligen då jag upprepande gånger sa att jag aldrig mått så bra i hela mitt liv även efter att jag ramlat ned från trappan och ställde mig upp o sa det då också. Sen när jag var nykter fick jag även besök av två ynglingar som frågade mig om hur mycket de skulle beckna åt mig (hade tydligen under minnesluckan bestämt mig för att låta dem sälja åt mig för snabba cash).
Citera
2016-10-02, 12:38
  #196
Medlem
Denna gång är väl kanske inte den värsta men ksalol varje dag i 10 dagar har såklart satt sina spår.

ringt upp ett ex hotat hennes nya kilel utan att ens komam ihåg det. Börjat mucka gräl med ett gäng utlänningar utanför den lokala coop affären vilket slutade med en sjukhusvistelse. Försökt boka resor till thailand samt köpenhamn och föröskt ta det på faktura till soc som ringde upp nu i fredags dagen då alla minnen kommit tillbaka (de flesta iaf) . Min värsta blackout är på TTs Flubromazolam förra våren. Beställde då hem 500 st flubro/clona mixat smart drag.....
Citera
2016-10-02, 12:46
  #197
Medlem
Spaztastiks avatar
Har bara en minneslucka på 1 dag vad jag kan komma på.
Vet inte heller hur mycket jag hade tagit, men några ikto och några ksalol antar jag iaf.

Hade kört bil med släp och köpt några kubik ved och varit på jobbmöte. Men jag måste ha uppfört mig för jag har då inte fått höra något speciellt om det heller, och jag har då kvar jobbet.

Mvh
Citera
2016-10-05, 13:07
  #198
Medlem
Rysk-katts avatar
Efter nästan 6 år förhållande så gick jag o tjejen isär och jag tog det inte så bra...

Drog iväg och köpte droger för 12 000, var stess, x2:er, lyrica, tramadol och röka vet skit dumt att blanda men just då sket jag i allt tyvärr. Så cirka 1.5 vecka är helt svart men pratade men några kompisar och jag hade väl hållt mig inne större delen av den tiden så klara mig ganska bra haha
Citera
2016-10-05, 13:20
  #199
Medlem
LilaFlaskas avatar
Har en vecka som försvann förra året i december. Så går det när man tycker att 300 mg xanor är ett bra inköp, "det räcker ju så länge då".
Citera
2016-10-05, 15:44
  #200
Medlem
Rysk-katts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LilaFlaska
Har en vecka som försvann förra året i december. Så går det när man tycker att 300 mg xanor är ett bra inköp, "det räcker ju så länge då".


haha en riktig klassiker det där, planerar o ta 1-2 per dag så slutar det med 15st typ
Citera
2016-10-06, 00:41
  #201
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KITTENMITTONS
3 dagar vad jag vet men har säkert haft längre minnesluckor än så med tanke på att jag knaprat stora mängder Z-analoger under nån vecka vid flera tillfällen.. Vem vet!?

1. Nä det är inget man är ute efter men det kommer som en "bonus" när man käkar för mycket Benso. Dock kommer det undermedvetna tydligen ihåg att man mått väldigt bra under ruset för man drar sig inte för att köra på igen trots att man vet att man kommer få minnesluckor m.m.
2. För att må bättre, ha roligt, festa, bli social - listan kan göras lång. Skulle väl kunna förklara det som ruset av alkohol fast man mår bättre/har roligare helt enkelt så förstår en "vanlig" människa grejen med att knarka.

Medveten om att det är ett närmare tre år gammalt inlägg men, hur som helst, tror en hel del kan tillskrivas "the hangerover effect". Det vill säga minnesluckan i sig är inte åtråvärd men det känns spännande att "vad som helst kan hända", livet blir ett äventyr, och det blir en surrealistisk och sjuk situation som bryter av vardagslunken.

On Topic: Två-tre dagar slutade(efter en omväg via Tyskland och festival, har dock minnesbilder från festivalen) på sjukan, hänt två gånger, dock bara en gång med Tyskland inblandat. Vet inte om jag gjorde något speciellt men var väl standard, vakna upp fattigare, blodig, med skam och social ångest. Brukar även bli väldigt otrevlig, gäller såväl när jag är dräggfull som bensad(sistnämnda var flera år sedan nu), så det kostar ju social karma :^) Minst sagt.
__________________
Senast redigerad av Sultan 2016-10-06 kl. 00:44.
Citera
2016-10-06, 08:21
  #202
Medlem
Flaskpostenss avatar
Typ 2-3 veckor.
Citera
2016-10-11, 19:52
  #203
Medlem
Jag känner mig som en amatör här men Fredag em till Måndag morgon är nog den längsta jag haft, men den helgen var brutal! Polis, Advokat och en nära döden upplevelse ingick.

Lyckades sno en polisbil, köra i diket och försökte ta en polistjejs tjänstevapen från hennes hölster och lyckades nästan. Var tur att jag misslyckades annars hade nog de andra poliserna skjutit mig.

Kan tillägga att det var Z-analoger och alkohol i kroppen.
Citera
2016-10-11, 20:00
  #204
Medlem
Godhetsknarkarens avatar
https://sv.wikipedia.org/wiki/Fenazepam
Citat:
Halveringstiden är cirka 60 timmar, vilket gör att ett rus kan vara under väldigt lång tid.[2]

Bieffekterna av fenazepam är yrsel, dåsighet, muskelkramper, muskelsvaghet, trötthet, irritation och minnesförlust.
Oldfags know what i mean

Den här jäveln är den enda bensodiazipin som jag faktiskt överdoserat på och fått åka ambulans med...

Annars har jag haft några fina sessioner med xanor med som jag inte direkt är stolt över.
__________________
Senast redigerad av Godhetsknarkaren 2016-10-11 kl. 20:04.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback