Citat:
Ursprungligen postat av Ankan23
a) Är ju givet, precis lika givet som när folk sätter på Rosa bandet på jackan etc, man gör ett ställningstagande mot något och inte för någon personlig vinning.
Och då är frågan. Var kom denna plötsliga godhet från. jag har sökt på företaget och hittar dom inte som sponsor åt något. Dom har aldrig gjort ett ställningstagande för något.
Varför då nu helt pötsligt. Och varför inte mot pedofiler eller våldtäktsmän? Är dessa välkomna? Är de inte lika onskefulla som dom som röstade SD?
Varför sammanfaller deras iver att vara goda, och deras ställningstagande mot just SD (av allt som det finns att ta avstånd ifrån). Varför kommer detta just nu, när det mest populära man kan göra är att hetsa mot SD?
varför sammanfaller det med deras påbörjade reklamkampanj. Varför kommer det efter flera år av svikande kunder?
Faktum är att du får kalla mig odemokratisk nu om du vill. Eller att du har vunnit vår lilla debatt. Jag låter dig få sista ordet i så fall.
Antingen inser du att detta är en pr-kupp, men vill inte erkänna det. Eller så är du otroligt korkad. Jag skiter i vilket. Jag ser ingen mening att prata mer med dig. Tack för vår lilla debatt. Nu kan du få skriva något sista ord om att jag är inskräkt. Och så kan du säga något fyndigt om att jag fick slut på argument.