2010-09-14, 22:43
Medlem
Ironghosts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vorpommern
Ojojoj!
Det spelar ingen roll hur viktiga de här har varit för partiet förut, de måste tas bort. En Pressekreterare och en kandidat till vår Riksdag som är ute och fylleslåss utanför McDonald's en morgon är helt oacceptabelt. Ingen kan tycka något annat.

Dom slåss aldrig?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chainmail
Det är svårt att inte se ett samband dvs en konspiration eller kampanj mot sd just nu. Angående främlingsfientlighet - är det så att ifrågasättande och kritik av en politik som medför svåra prövningar för vårt land är främlingsfientlighet? Är det inte märkligt att en fascistisk ideologi som islam inte får ifrågasättas eller kritiseras? Är det inte konstigt att om man ifrågasätter islams expansion/utbredning i Sverige så är man rasist? Är det inte konstigt att bara själva konstaterandet att invandrare är enormt överrepresenterade i grov brottslighet så är man rasist? Är det inte konstigt att etablissemanget inte vill presentera invandringens kostnader utan manipulera, skönmåla eller dölja dessa (valfritt).

Din nolla!!!

Först och främst. Välkommen till Sverige och välkommen till att precis ha upptäckt att vi lever i en demokrati med yttrandefrihet och religionsfrihet. Det kan vara en skrämmande upptäckt så jag rekomenderar starkt att läsa om detta. Jag skulle vilja påstå att SD lyckas väldigt bra att måla ut sig som mer fascistiskt än Islam. Jag har väldigt svårt för att se hur Islam har något att göra med invandringskostnader och ökad brottslighet. Men det som du beskriver finns det ett ord för, islamofobi. Du utgår ifrån att roten av onsdskan finns i Islam. Jag skulle kanske tycka att det ligger i människan och människans tolkning av dessa, fastän jag inte är religiös.

Jag till skillnad ifrån dig och SD ser inte en koppling mellan ökad brottslighet och Islam. Förstår du mig och alla andra som tycker att ni är främlingsfientliga när ni tycker att främlingar är farliga och borde inte få komma in till Sverige? Kan du förstå att Sverige har en gång i tiden byggts upp tack vore invandringen? Jag tror inte du kan det men jag ser gärna att du skriver mer här så att vi får veta vad du egentligen tycker och tänker.

När en SDare inte längre har argument kvar så blir man alltid kallad för kommunist, blatteälskare, nolla, svin, våldtäktsman.. Men i slutet på dagen så har jag nog tillfört vårt samhälle väldigt mycket mer än er medelröst.
Medlem
Raouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thesalon
Vore kul att få höra vad du har säga om detta.
Nog för att det du skriver är sedvanlig irrelevant smörja, men lite intressant blir det då du exponerar hur DITT tankesystem fungerar och hur du associerar olika saker - eller närmare sanningen är kanske "brister i associationen"...

Den enda rimliga slutsats som går att dra av detta ditt debila bluddrande är att du är helt bindgalen (vilket din posthistorik också bekräftar). Att du sen är ett såpass veritabelt ålrens att du tror att en enkel halmgubbe (eller flera för den delen) ska gå hem visar återigen att du tillhör de som intet fick den dagen tankeförmågan delades ut.

"SD:are", "Ta lagen i egna händer"...
Du är fantamig lika värdelös på att hålla dig till verkligheten som till topic. Har du allvarliga läs- och skrivsvårigheter?

Btw, är det din inavlade och felnavlade kusin som är "Burkturken den haffade"?
2010-09-14, 22:44
Medlem
Citat:
Ojojoj!
Det spelar ingen roll hur viktiga de här har varit för partiet förut, de måste tas bort. En Pressekreterare och en kandidat till vår Riksdag som är ute och fylleslåss utanför McDonald's en morgon är helt oacceptabelt. Ingen kan tycka något annat.
Inte ens jag gör sådant, McDonalds? Herregud, de borde avgå!
McDonalds? Fyfan.
Medlem
sven.hedins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RonPaul2008
Herregud, visar bara vilken typ av människor dessa politiker är, blodsugande pärmbärare.
Och media? Fy fan alltså.

– Vi vet ju att de är det mest impopulära partiet av alla, säger Mona Stahlin.

Jävla fitta, vad vet hon om det.
Medlem
trailblasers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Feldt
SD kommer att lida mycket, mycket, mycket stor skada av detta. Räkna med att ett antal röster försvinner. Hur länge är Erik A kvar i partiet?

Vi får se om du har rätt. Men faktum är att SD alltid har stigit i opinionen efter stora nyheter. Tallinn-färjan, Islam-artikeln osv
2010-09-14, 22:45
Medlem
Von0bens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jugbandblues
. det intressanta är att sd-toppar (sionistfalangen) är ute och härjar kl. 05 och ger sig in i smutsigheter, nedlåter sig att bråka och bete sig. inget annat partis företrädare gör det. apologet-videon förklarar inte detta.på något sätt.

Sant. Och TRO mig - vi kommer se en stor flod av liknande händelser under de kommande åren, både från ledningen men främst från de mindre slipade jepparna ute i kommunerna.

Det har att göra med att SDs medlemmar ofta är politiskt oerfarna och unga, och att de har en del åsikter som de ofta inte går ut offentligt med.
2010-09-14, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Etnopluralist
Här har ni Eriks syn http://www.youtube.com/watch?v=IdFDhaYTPkY&feature=player_embedded

Bättre än vad jag trodde detta! Riktigt bra! Trodde inte alls att snuten var inblandad och dylikt. Nu måste denna felaktiga och otäcka smutskastning på SD fort få upprättelse. Skriv på bloggar, kommentera i nättidningar allt! Ge länk på denna video. http://www.youtube.com/watch?v=IdFDhaYTPkY&feature=player_embedded
2010-09-14, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ironghost
Dom slåss aldrig?

Det har du nästan rätt i. Men att slå iväg en burk från någons hand och sedan måtta en spark räknas nog in i fylleslagsmål tyvärr.
2010-09-14, 22:47
Medlem
Patellos avatar
Som det är nu är det ganska ointressant måste jag säga. Bara ord som står mot ord. Men alla verkar redan ha bildat sig en uppfattning om vad som har hänt och villiga att spendera hela natten med att högljutt diskutera att de faktiskt har rätt, även fast ingen sett något konkret bevis
2010-09-14, 22:47
Medlem
Gefundenes Fs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Von0ben
Sant. Och TRO mig - vi kommer se en stor flod av liknande händelser under de kommande åren, både från ledningen men främst från de mindre slipade jepparna ute i kommunerna.

Det har att göra med att SDs medlemmar ofta är politiskt oerfarna och unga, och att de har en del åsikter som de ofta inte går ut offentligt med.

Du bara reläar gammal unken skåpmat från media.
2010-09-14, 22:48
Medlem
Citat:
Det har du nästan rätt i. Men att slå iväg en burk från någons hand och sedan måtta en spark räknas nog in i fylleslagsmål tyvärr.

Snarare att freda sig själv, självförsvar skulle jag kalla de

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in