2009-10-26, 11:40
Medlem
Utterskärs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varnagel
Dencik är väl jude om jag inte minns fel?
Ja, han var med i Teologiska rummet igår i P1 där judisk identitet diskuterades.
http://www.sr.se/sida/default.aspx?ProgramId=3109
2009-10-26, 11:50
Medlem
L0darens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tony Clifton
Hitt
ade denna text på Politiskt inkorrekt, det visar sig att Lilla Löpsedeln
visar bilder i inslaget från en predikan av den islamistiske imamen Anas Khalifa,
och trotts detta är det SD som beskrivs som the bad guys...

http://politisktinkorrekt.wordpress.com/2009/10/26/lilla-lopsedeln-gor-ett-duktigt-sjalvmal-pi-forklarar-varfor/

Reagerade också på det när jag såg inslaget på youtube(innan PKI snappade upp det), jag tänkte att "vänta nu, är inte det den där galningen som förespråkar självmordsbombning för små ungar?"

Hoppas någon anmäler SvT för detta, vilka jävla pajsare.

För övrigt var det vidrigt att se kärringen i morgonsoffan idag(vet inte vad fanskapet heter, hon som ledde debatten mellan MÅÅÅD och JÅ?) med sitt shiteating grin när det var sammanlagt 4 personer som skulle diskutera den alltid intressana frågan om "VAAAAAD ska vi GÖÖÖÖRA för att bemöta SD", självklart får SD inte vara där och själv diskutera.

Har media börjat ignorera SD igen sedan JÅ pulvriserade MÅÅÅD i morgonsoffan? Alla anser ju att JÅ vann debatten.
2009-10-26, 12:04
Medlem
jinxads avatar
Parallellt med mediernas hetsjakt mot SD radas det upp nyheter om gruppvåldtäkt i Göteborg, stenkastning på Polis i Rinkeby, mordförsök i Alby osv i en jävla oändlighet.

Det här kändes talande på nåt sätt: http://img27.imageshack.us/img27/6864/aftonbladetl.jpg

Jo SD är ju verkligen sveriges största problem just nu
2009-10-26, 12:08
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L0daren
Reagerade också på det när jag såg inslaget på youtube(innan PKI snappade upp det), jag tänkte att "vänta nu, är inte det den där galningen som förespråkar självmordsbombning för små ungar?"

Hoppas någon anmäler SvT för detta, vilka jävla pajsare.

För övrigt var det vidrigt att se kärringen i morgonsoffan idag(vet inte vad fanskapet heter, hon som ledde debatten mellan MÅÅÅD och JÅ?) med sitt shiteating grin när det var sammanlagt 4 personer som skulle diskutera den alltid intressana frågan om "VAAAAAD ska vi GÖÖÖÖRA för att bemöta SD", självklart får SD inte vara där och själv diskutera.

Har media börjat ignorera SD igen sedan JÅ pulvriserade MÅÅÅD i morgonsoffan? Alla anser ju att JÅ vann debatten.

Så du gillar inte den om hon får säga det själv genommysiga Marianne Rundström?

http://ingero.blogspot.com/2009/01/marianne-rundstrm-gr-tantsnusk-av.html
2009-10-26, 12:16
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Virek
Queerteras Inte ens du hade kommit på ett sådant märkligt ord !

Kanske inte. Det så kallade Miljöpartiet är ju mest en vidrig plantskola för det mest hållningslösa och svenskfientliga avskum, ofattbart att de kan åtnjuta så pass med "väljarstöd". Förmodligen beror det mycket på att MP-sympatisörerna liksom de övriga etablissemangsstödjarna är slöa, dåliga på att själva söka information, och indoktrinerade av media och överhet. Maria Ferm mässar på om "vad som är viktigt" :

http://www.qx.se/5875/maria-ferm-nytt-sprakror-for-gron-ungdom

Citat:
"---Det är gott om språkrör hos grön ungdom som är inte är hetero. Einar Westergaard, Elina Åberg, Alexander Chamberland och så nu du. Hur kommer det sig?
- Queerfrågorna är en viktig del av den gröna rörelsen och det tror jag speglas i vilka som engagerar sig i den också.

Viktigaste frågan för dig?
- Jag kommer fokusera mycket mot främligsfientlig politik, oavsett vilket parti som föreslår den. Sedan är det mycket queerfeministiska ämnen.
Jag fick just igenom en motion på riksårsmötet som ska behandlas på mp-kongressen i maj. Den handlade om queer- och jämställd föräldraförsäkring, där ena föräldern får ta ut en tredjedel, den andra föräldern en tredjedel och så kan de lämna över den sista tredjedelen till någon annan nära. Om den sista tredjedelen inte överlåts till någon annan än vårdnadshavarna delas föräldraförsäkringen rakt av.---"
2009-10-26, 12:48
Medlem
Jag ser Agendas inslag från igår nu. Seriöst, vad fan gör Daniel Poohl där?
2009-10-26, 13:17
Medlem
trickydicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Taiga

Tre käringar och en svenskhatande fikus. Jo det känns representativt.
2009-10-26, 13:18
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Taiga

Åsiktsregistrerarna och åsiktsförtryckarna på Expo, vars "uthängningar" av kritiker av den utomeuropeiska massinvandringen lett till mängder av fall där etniska svenskar trakasserats och attackerats av den AFA-pöbel Expo haft och har varma förbindelser med, anses av det politisk-mediala etablissemanget vara en oumbärlig tankepolisapparat för att "hålla allmogen i schack". Det är alltså på intet sätt märkligt att Expos lillführer satt med de två självgoda och obildbara partiledarkossorna och gaggade och försökte antyda en strategi för att bekämpa "rasismen och antisemitismen":

http://alazerius.wordpress.com/2009/07/25/expo-exponerar-eller-morklagger/
2009-10-26, 14:43
Medlem
Cruachans avatar
Komikern Soran Ismail videbloggar om SD

http://www.youtube.com/watch?v=XZxbF-umFSc&feature=player_embedded#

Vad tycker ni, har han rätt eller fel? Själv ser jag brister i varenda argument som han lägger fram och det verkar inte finnas någon hejd i hans försök till nazireferenser.

I nästa blogg ska han "debattera" om SDs väljare. Vågar man gissa på att han kommer bortse från all fakta som finns kring ämnet, och istället spy ur sig de vanliga fördomarna?

Att folk sväljer skiten...

Edit: Såhär kommenterar vissa videon:

Citat:
Statistiken har du fått vartifrån?
Sen vill jag bara påpeka att 90% av dagens fångar är svenskar, resterande är Finnar, Norrmän, Danskar, Tyskar osv...
Endast ett fåtal med invandrarbakgrund sitter inne.

Senast redigerad av Cruachan 2009-10-26 kl. 14:57.
2009-10-26, 14:56
Medlem
Kingen_kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cruachan
[url]

Att folk sväljer skiten...
Ja det är för jävligt. Tänk att det finns folk som ser Åkesson som trovärdig... Man baxnar!
2009-10-26, 14:59
Medlem
Cruachans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kingen_king
Ja det är för jävligt. Tänk att det finns folk som ser Åkesson som trovärdig... Man baxnar!

Inte ens du kan väl påstå att Soran har mycket rätt i det han säger? Han framstår ju som en typisk debattör som inte har en aning om vad han egentligen talar om. Inte konstigt att han sitter bakom en skärm istället för i en morgonsoffa med Jimmie.
2009-10-26, 15:05
Medlem
servuss avatar
Väldigt tråkig för att vara komiker. Han berörde ju inte ens sakfrågan, att SD debatterade massinvandringen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in