2010-04-14, 20:34
Medlem
Joosas avatar
[quote=Norpheus]Vad väljer jag mellan Kebab och 1 miljon invandrare?QUOTE]

Hade valt båda delarna!!

Lite OT kanske:

Är det så att flashback är ett småstads- och bondefenomen tro? Själv är jag född och uppvuxen i centrala göteborg, bott och huserat till stor del i stockholms innerstad, skaffat mig ett brett kontaktnät men har ALDRIG någonsin stött på någon som skulle kunna ha sympatier för ett parti likt sverigedemokraterna...

Vad tror ni?
2010-04-14, 20:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Geccko
Varför skulle de prata med rasister? Det ger dem bara onödig uppmärksamhet och legitimitet. Det räcker med att läsa på om SDs historia för att förstå vilka man har att göra med. Visste du att SD bildades från Bevara Sverige Svenskt? Nä tänkte väl det! Nu kanske du förstår varför folk demonstrerar emot dem!

https://www.flashback.org/p22531456#p22531456

2010-04-14, 20:40
Medlem
Farbror Fazers avatar
Citat:
Har inget och göra med vilka som är demokratiska eller inte. Problemet med SD är att de alltid ska starta bråk på skolor vilket de andra partierna inte gör. Brukar du läsa om våldsamheter när folkpartiet kommer till skolor kanske?

När SD gör upp med sin våldskultur så tycker jag att de har rätt att komma till skolorna, inte förr.

Det är tydligt att du inte försöker se på partier objektivt. Att bestämma sig för att sak A är bra och B är dåligt funkar rätt bra för dig va?
2010-04-14, 20:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Joosa

Lite OT kanske:

Är det så att flashback är ett småstads- och bondefenomen tro? Själv är jag född och uppvuxen i centrala göteborg, bott och huserat till stor del i stockholms innerstad, skaffat mig ett brett kontaktnät men har ALDRIG någonsin stött på någon som skulle kunna ha sympatier för ett parti likt sverigedemokraterna...

Vad tror ni?

Själv är jag född och uppvuxen i ett mycket ekonomiskt välmående område, vad är din poäng?
2010-04-14, 20:45
Medlem
mutations avatar
Citat:
Kanske inte så lätt att komma hit och jobba om man blir diskriminerad överallt? I Sverige måste man i princip vara blond för att få jobb. Vadå bete sig som folk, alla kan väl inte vara känslokalla ensamvargar som inte vågar prata förrän de är alldeles dyngraka på krogen. Vad väljer du helst, Folkdans eller en het Salsa, Rotmos eller en rykande färsk Pizza eller Kebab Jörgen Jönnson eller Zlatan?

Värdelösa jämförelser
2010-04-14, 20:45
Medlem
Joosas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regndroppe
Själv är jag född och uppvuxen i ett mycket ekonomiskt välmående område, vad är din poäng?

Jo nämligen som jag sa, hur det kommer sig att jag aldrig stött på detta fenomen. Ett fenomen som vad jag förstår knyts samman till landsbyggd och mindre orter...
2010-04-14, 20:46
Medlem
Vireks avatar
Citat:
Ja men skulle inte SD vara där så skulle det väl inte ske något våld? Eller

Och hade vi inte haft invandring hade inte SD behövts. Så börja bekämpa invandringen så slipper vi bråk i skolorna!
2010-04-14, 20:55
Medlem
dynamit-kisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nappjuck
Vem fan vill inte bevara Sverige svenskt?
Var det dummaste jag någonsin hört.
Bevara Sverige danskt? Nej.

Fy fan vad jag flabbade när jag läste det
Håller helt med dig dock!

Citat:
Ursprungligen postat av gottmospaheden
Jag tycker att det är fel att det ens finns risk för våld, då våld och politik inte går ihop.. Vad är vi, spanjorer?

Men samtidigt så har SD ingen rätt att besöka skolor objudna, då en skola inte är en allmän plats.

"Istället för att tillkalla polis och avhysa de våldsamma vänsterextremisterna, valde skolledningen att försöka återställa lugnet genom att dra in tillståndet för bokbordet och tvinga bort Sverigedemokraterna från skolan."

Att de drog in tillståndet lär ju ha inneburit att de först hade tillstånd att vara där, läs tråden innan du sprider skit ditt pulver.

Citat:
Jo nämligen som jag sa, hur det kommer sig att jag aldrig stött på detta fenomen. Ett fenomen som vad jag förstår knyts samman till landsbyggd och mindre orter...

Jag bor söder om göteborg, absolut ingen landsbygd här. Finns gott om personer som kommer rösta SD.
2010-04-14, 20:57
Medlem
genseriks avatar
Jag förutsätter att 'aktivisterna' fotograferades och identifierades. En polsianmälan är helt legitim och därtill publicering av namn och bilder på dessa odemokratiska krafter.

De skapade en hotfull situation mot de elever som ville besöka bokbordet - helt oacceptabelt! Våldsvänstern i ett nötskal! *puke*
Senast redigerad av genserik 2010-04-14 kl. 21:03.
2010-04-14, 20:58
Medlem
FallenMasters avatar
Citat:

Troligen för att du riskerar förlora vänner, jobb och bli hotad om du engagerar dig i SD . Sedan är det förstås vanligt att man umgås med folk som har liknande världssyn som en själv.
2010-04-14, 20:58
Bannlyst
Citat:
Vad väljer du helst, Folkdans eller en het Salsa, Rotmos eller en rykande färsk Pizza eller Kebab Jörgen Jönnson eller Zlatan?

Vad väljer du helst? Framstående civilisation eller lerhyddor i djungeln? Svenska pensionärer eller kriminella zigenarligor? Att kunna vandra hem en sval sommarnatt eller bli utsatt för lite spännande överraskningssex?
2010-04-14, 20:59
Medlem
Tonfiskmackas avatar
Men för h-vete! Geccko, blev ju avslöjad så att det small om det, redan i inlägg #92! Han trollar ju brallorna av er. Var lite uppmärksamma och sluta mata honom, för satan!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in