SD har väl ingen jävla rätt att bara besöka skolor sådär?
Citat:
De fyra kommunala gymnasieskolorna i Lund har tillsammans tagit ett principbeslut. Alla partier som finns representerade i riksdagen, i regionen eller i Lunds fullmäktige är välkomna.
Om jag förstått det rätt så är SD även emot fri invandring vilket varit själva grunden till byggandet av vårt land. Sen är det en helt absurd tanke att man inte ska få bo var man vill.
Om jag förstått det rätt så är SD även emot fri invandring vilket varit själva grunden till byggandet av vårt land. Sen är det en helt absurd tanke att man inte ska få bo var man vill.
Helt rätt, SD får skylla sig själva för att de har profilerat sitt parti som extremistiskt. Skyll er själva när folk reagerar.
Det är snarare media som målat upp SD som extremistiskt.
Citat:
Ursprungligen postat av Geccko
Snart kommer dom till vår skola. Ska bli mycket spännande att möta sin överman inom politik
Sjukligt att detta ens sker, de är ju ett hot mot demokratin. Som någon skrev tidigare, skulle V haft detta och nazisterna skulle kommit dit så hade nazisterna fått lämna inte V.
Jaså, även du har gått på myten att "invandrarna byggde upp Sverige". Har du källa på detta?
Så det ska vara fritt fram för alla 900 miljoner afrikaner att flytta till Sverige enligt din logik?
Ifall alla som kom hit jobbade, var hederliga och betedde sig "normalt" skulle ingen kritisera invandringen, men som det ser ut nu finns det all anledning att klaga på både vissa stora invandrargrupper men främst på politikerna, journalisterna och myndigheterna som är de största invandringsvurmarna.
Nej, jag är inte en Heil-Hitler-nazist, jag har inget emot folk av annat ursprung så länge de kan bete sig som folk. Jag gillar inte heller svenskar som beter sig som svin mer än invandrare, ifall du får för dig någonting sådant.