2010-04-14, 19:59
Medlem
DanteAlighieris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gottmospaheden
SD har väl ingen jävla rätt att bara besöka skolor sådär?

Citat:
De fyra kommunala gymnasieskolorna i Lund har tillsammans tagit ett principbeslut. Alla partier som finns representerade i riksdagen, i regionen eller i Lunds fullmäktige är välkomna.

Är du dum i huvudet?
2010-04-14, 20:02
Medlem
Helt rätt, SD får skylla sig själva för att de har profilerat sitt parti som extremistiskt. Skyll er själva när folk reagerar.
2010-04-14, 20:02
Awaiting Email Confirmation
Om jag förstått det rätt så är SD även emot fri invandring vilket varit själva grunden till byggandet av vårt land. Sen är det en helt absurd tanke att man inte ska få bo var man vill.
2010-04-14, 20:03
Medlem
dandifieds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Geccko
Har jag fel i att SD bildades ur Bevara Sverige Svenskt? Du får gärna överbevisa mig. Troll kan du vara själv
Ska vi prata historia nu också? Då kan vi ju dra upp socialdemokraternas rasbiologi för några decennier sen.

Det handlar om det som är, inte det som var, och det som är, är inte det som än gång var.

Läs på vad SD står för nu idag, 2010, istället för att dra slutsatser om vad du tror de står för.
Medlem
Klosss avatar
Citat:
Om jag förstått det rätt så är SD även emot fri invandring vilket varit själva grunden till byggandet av vårt land. Sen är det en helt absurd tanke att man inte ska få bo var man vill.
Sluta nu trollet.
Medlem
DanteAlighieris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StarOnEarth
Helt rätt, SD får skylla sig själva för att de har profilerat sitt parti som extremistiskt. Skyll er själva när folk reagerar.

Det är snarare media som målat upp SD som extremistiskt.

Citat:

Frågan är vad det har med saken att göra?
Bannlyst
Citat:

Bäddar du åt mig, kommer vid 21.00.
2010-04-14, 20:05
Medlem
ahlqvist91s avatar
Snart kommer dom till vår skola. Ska bli mycket spännande att möta sin överman inom politik

Sjukligt att detta ens sker, de är ju ett hot mot demokratin. Som någon skrev tidigare, skulle V haft detta och nazisterna skulle kommit dit så hade nazisterna fått lämna inte V.
2010-04-14, 20:06
Awaiting Email Confirmation
Citat:
Ursprungligen postat av Trollsmurfen
Bäddar du åt mig, kommer vid 21.00.

Flyr du från fattigdom, våld och förtryck är du välkommen. Jag ska bara fråga päronen.
2010-04-14, 20:06
Medlem
Nappjucks avatar
Vem fan vill inte bevara Sverige svenskt?
Var det dummaste jag någonsin hört.
Bevara Sverige danskt? Nej.
2010-04-14, 20:07
Medlem
Citat:

Jaså, även du har gått på myten att "invandrarna byggde upp Sverige". Har du källa på detta?

Så det ska vara fritt fram för alla 900 miljoner afrikaner att flytta till Sverige enligt din logik?

Ifall alla som kom hit jobbade, var hederliga och betedde sig "normalt" skulle ingen kritisera invandringen, men som det ser ut nu finns det all anledning att klaga på både vissa stora invandrargrupper men främst på politikerna, journalisterna och myndigheterna som är de största invandringsvurmarna.

2010-04-14, 20:09
Medlem
Citat:
Flyr du från fattigdom, våld och förtryck är du välkommen. Jag ska bara fråga päronen.

Så det är OK om jag ljuger hejvilt och hävdar att jag är 14 år? För du kan väl inte ifrågasätta en "stackars flykting"?
http://politisktinkorrekt.info/2010/02/23/sr-har-tagit-bort-bilden-pa-achmed/

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in