2009-10-22, 16:44
Medlem
Det är väl inte så konstig med tanke på att man som offentlig sverigedemokrat riskerar att råka ut för hot, våld och social utfrysning? Det är inte alla som tycker det är värt det om man har ett bra jobb samt en familj att ta hand om.
2009-10-22, 17:12
Medlem
Skattesmitarns avatar
Det är ju bara bra att de invalda kandidaterna ej längre stöder SD. Ensamma kan ju dessa nötter knappast göra nan skada.

Pa sa vis blir ju en röst pa SD bara en bortkastad röst, som egentligen inte för nagot negativt med sig.

Att SD skulle kunna ta med sig nagot positivt inflytande i vara beslutsfattande församlingar faller ju pa sin egen orimlighet
2009-10-22, 17:14
Medlem
moderatswings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Apspektakel
Glöm inte att kolla så att speglarna är rätt inställda och att det tillräckligt med spolarvätska för guds skull!

Jag vet inte hur ni sverigedemokrater gör när ni kör bil men givetvis har man speglarna rätt inställda. Hur är det annars tänk att man ska se trafiken bakom sig?

Citat:
Ursprungligen postat av Norpheus
Vad hände med mitt tidigare inlägg i tråden? Är det moderatswing som använder sina powers kanske?

Powers? Jag kan inte ta bort några inlägg.

Citat:
Ja swing kollar muttrarna 10 gånger om dagen, varje gång han ska ut med bilen så ska muttrarna kollas!
Hoppas han inte glömmer däcken för någon kan ju ha fyllt dem med vad som helst!

Nu handlade episoden om sverigedemokraten först och främst om att åka utan bultar överhuvudtaget. Verkar som många här försöker tona ner vilken fara han faktiskt utgjorde för sina medtrafikanter med att bultarna endast satt lite löst.

Sedan är det inte mina körvanor som är föremål för diskussion i denna tråden då jag kört felfritt hela mitt liv och sett till att aldrig utsätta andra för fara. Hänsyn är viktigt i trafiken!
2009-10-22, 17:15
Medlem
Dagsverkets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhiteZombie
Nu hamnar vi väldigt off topic, men om det nu vore som du säger, skulle de då inte vilja gynna krafter som vill begränsa Islamiseringen av Europa? Dom som ligger värst till i ett Europa med ett starkt muslimskt inflytande är nog judarna.

Judarna ligger nog värst till om den vite mannen skulle styra Europa och dess medier. Detta vet naturligtvis Judarna om och det är därför dem försöker bekämpa den vite mannen i hans eget land.
2009-10-22, 17:20
Medlem
Rektangels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BananaJack
Jag vet inte varför, men jag får bara en känsla av att det hela är något SD arrangerat för att få uppmärksamhet och sympatier.

Ungefär just så våldtäktmän resonerar när de blir anklagade för övergrepp...
Vad är det då vi får höra från vänsterfeminister...?

Man måste ta kvinnans berättelse på allvar och kvinnor ljuger inte om sånt här, med tanke på hur påfrestande det är genomlida en rättegång.

Män är naturligtvis moraliskt underlägna (särskilt om de är SD-anhängare)kvinnor och skulle vara mer benägna än män att dra falska beskyllningar, menar du..?
2009-10-22, 17:41
Medlem
trickydicks avatar
Sverigedemokraterna i media

Just nu. Aftonbladet http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6001104.ab

""Åkesson visade att det gått för långt"
Sverigedemokraternas lokale ordförande i Falkenberg, Lars-Erik Persson, väljer att lämna sitt uppdrag och partiet.
– När jag läste artikeln i Aftonbladet blev jag förvånad. Det var en debattartikel mot islam. Jag ställer inte upp på det."

Resten av artikeln för er som inte vill besöka Aftonbladet

Blir det strömhopp från SD nu efter Åkessons "rasistska" debattartikel?

Eller är Lars-Erik Persson bara en fjantoxe som det var bra att li av med?
Senast redigerad av Jrgen 2009-10-24 kl. 19:01.
2009-10-22, 17:42
Medlem
Carolus_Rexs avatar
Vilken javla mes.
2009-10-22, 17:46
Medlem
the_dude82s avatar
Ja vad ska man säga. Tål han inte det där, som i mina ögon var en alltför försiktig debattartikel så är nog inte snubben någon som alls kan vara en resurs när det gäller att säkerställa en framtid för svenskarna. Patetiskt att gny i media om saken, jaja.
2009-10-22, 17:47
Medlem
Knapptryckarns avatar
Hur det undgått denna "SD-Ledare" att partiet är invandingskritiskt är ju ganska bevisande på hans oförmöga att förstå vad han företräder.
2009-10-22, 17:48
Medlem
Briggsjos avatar
De har varken med Bromölla eller Karlskrona i listan.

Undrar varför?
2009-10-22, 17:49
Medlem
Skattesmitarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knapptryckarn
Hur det undgått denna "SD-Ledare" att partiet är invandingskritiskt är ju ganska bevisande på hans oförmöga att förstå vad han företräder.

Han kanske upptäckte att SD numera är islamofobiskt ?
2009-10-22, 17:50
Medlem
ViceSquads avatar
Han isåg väll att SD inte bara är främlingsfientliga utan faktiskt rasistiska och skiter ut populistiska påståenden som inte ens stämmer.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in