Citat:
Ursprungligen postat av Avsiktaren
Ja det var ungefär vad de sa.
Jag undrar verkligen vad Mona Sahlin är för person
Hon är Mona Sahlin. Det säger det mesta i ämnet. Men lite förvånad blir man ju i att hon faktiskt helt öppet sitter och säger att hon är stolt över vår politiska korrekthet, att det är rätt att strypa yttrandefriheten, och att vi ska fortsätta att strypa yttrandefriheten i fortsättningen också.
Man kan ju undra vem som är odemokratisk?