Citat:
Ursprungligen postat av kKorean
Nokken ligger nu p 90,80 sek.
Rekordlgt fr Nokia s vitt jag kan se, vad tror ni nu om Nokias aktie?
Nr r det dags att kpa?
Sedan Q3 rapporten s har den bara sjunkit och sjunkit. Jag tror faktiskt den kommer fortstta sjunka, men inte lngre n till 85,00 sek.
Det knns som att den kommer vnda snart, och f en relativt lngsam rekyl.
Det r vad jag tror iallafall, vad tror ni sjlva?
Har Nokia fler ess i rmen n Smartphone, Booklet lanseringen?
Uppdatera grna trden med nyheter om Nokia, s vi kan ta del av kosingen sen nr det r kplge

Hrligt med en egen Nokia-trd.
Jag tror att vndningen, nr den kommer, blir snabb. Fortstter den sjunka s gr det inget fr min del, det r en lika stor andel av samma bolag, det ska man aldrig glmma. Jag har tittat p fundamentala vrdena i aktien och kommit fram till att jag anser att Nokia r undervrderad i nulget. P 5 rs sikt r det inget snack om att kursen d ngon gng verstigit 200 kronor, det r jag vertygad om.
P kort sikt kan vad som helst hnda, men det som gr att aktien tog mycket stryk i dag r att Euron frsvagades 13 re mot kronan, vilket inverkar negativt p kursen.
Jag tycker kplget r nu, om du r lngsiktig. r du kortsiktig kanske du ska vnta, jag vet inte. Ledningen har ett par ess i rockrmen. N900, 5230, X6 och N97 Mini lanseras i q4an, ngot fr alla smaker. Jmfrelsesiffrorna kommer se mycket positiva ut i nsta rapport. Jmfrt med megafrlusten i q3 kommer samtliga nyckeltal frbttras avsevrt. Detta vet givetvis alla ngorlunda plsta mnniskor, men det finns alltid idioter.