2009-05-12, 19:49
Medlem
OBFKs avatar
Jag missade det provet så ska göra det imorgon, får göra samma prov.
Feed me with info
Citera
2009-05-12, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lollercaust2009
Jag missade hör- och läsförståelsedelen som var idag pga. försovning men jag har ingen större lust att säga det så jag sjukanmälde mig. Får man göra omprov på nationella om man var sjuk och behöver man läkarintyg då?

Nej, aldrig på nationella.

EDIT: OBFK, vad går du i för specialklass? Jag trodde policyn var "inga omprov på nationella proven".
Citera
2009-05-12, 20:23
Medlem
OBFKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mojah
Nej, aldrig på nationella.

EDIT: OBFK, vad går du i för specialklass? Jag trodde policyn var "inga omprov på nationella proven".
Går Teknikprogrammet, var sjuk på riktigt för en gångs skull (hemma och spydde). Läraren låter mig göra det imorgon iallafall.
Antar att det kan ha att göra med att jag tentat av Eng B och redan har MVG men att hon vill se mer arbeten från mig...
Citera
2009-05-18, 18:36
Medlem
lussekattens avatar
Idag hade jag de två första delarna, imorgon är det skrivning som gäller. så alla har inte nationella samtidigt.
Citera
2009-06-01, 01:37
Medlem
Hjälp med ämne att skriva en rapport om!

Hallå alla glad flashbackare!

Jag kanske smutsar ner forumet en aning med denna tråd men jag måste VERKLIGEN ha hjälp. Imorgon är deadlinen för en rapport i engelska, och jag har inte börjat, jag har inte ens valt ett ämne.
Därför vänder jag mig hit, i ren desperation. Är det någon av er där ute som har ett ämne som ni vill dela med er av, så jag kan få lite rätsida på detta problem.
Det ska vara något ämne som det finns engelska källor på, så inte om svenska kungar etc(kanske finns källor på det, men ni förstår principen).

Vore evigt tacksam om någon kunde komma på något bra åt mig.

MVH
Citera
2009-06-01, 01:42
Medlem
scwabs avatar
ojojoj... e du körd?

Ja.

Skriv bara lite om Obama annars
Citera
2009-06-01, 01:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scwab
ojojoj... e du körd?

Ja.

Skriv bara lite om Obama annars

Om jag är körd? På vilket sätt?

Hmm, du får gärna langa tips på vad jag ska ta reda på med rapporten. Vad ska jag ta reda på om Obama?
Citera
2009-06-01, 01:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av chillkillen2k8

Hmm, du får gärna langa tips på vad jag ska ta reda på med rapporten. Vad ska jag ta reda på om Obama?

Hur hans liv har gått till från dagen har blev politiskt intresserad till han blev vald till president. Även vad som har ändrats under han tid som världens mäktigaste man.

NHL match nu, hejs.
Citera
2009-06-01, 01:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av azeuz
Hur hans liv har gått till från dagen har blev politiskt intresserad till han blev vald till president. Även vad som har ändrats under han tid som världens mäktigaste man.

NHL match nu, hejs.

Det förstnämnda känns ju lite väl overkill. Men det andra var ju väldigt bra. Gärna fler tips.

Tack förresten.
Citera
2009-06-01, 02:26
Medlem
DonRosens avatar
Engelska kungahuset!
woho!
Citera
2009-06-01, 02:42
Medlem
scwabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chillkillen2k8

Vad jag menar är att om jag hade varit i din sits hade jag skitit i det och då varit körd. Men skriv tex om hur han lade upp sin kampanj, vilka han riktade den mot etc. Eller så kan du skriva historiskt om det faktum att han är deras första svarte President.
Citera
2009-09-08, 16:28
Medlem
Hjälp med argument mot skåne

Hej! jag håller på med ett skolarbete där jag ska argumentera mot att skåne är svenskt, dvs jag ska komma på bra argument varför skåne inte ska tillhöra sverige. Jag kommer inte på några bra argument så det vore guld värt om ni kunde hjälpa mig med detta..
Jag uppskattar om jag inte får en massa oseriösa svar tack!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in