2006-07-27, 18:22
Medlem
mishimas avatar
GH:
Har man sagt A får man säga B....
Citera
2006-07-28, 10:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Gammal Hårdrockare
Hm... Jag sitter inne med lite smaskig information om denne Rolf Gohs, verkligen smaskig!
Men jag är inte helt hundraprocentigt säker på att det stämmer. Jag är säker till 99% men så länge jag inte är helt säker så vill jag inte vara skyldig till att sprida ut lögner, speciellt inte om det är så allvarligt som detta.
Så jag får hålla käft.

Men jävlar vad det drar i mig!

Har det att göra me tidigare diskussioner om pedofili osv?
Syftar främst på debatten efter serien fågelön (som blev seriens förfall) som publicerades i comet..

Var en gång i tiden samlare av dessa tidskrifter å har under en period brevväxlat me snubben i fråga.. så blev mkt nyfiken. ett pm kanske vore på sin plats, GH?
Citera
2006-07-28, 12:38
Medlem
Gammal Hårdrockares avatar
Flaskhals:

Återkommer till dig efter helgen via pm, ok? Just nu så ska jag iväg och kommer inte att umgås med datorn på hela helgen.
Citera
2006-07-28, 13:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Gammal Hårdrockare
Flaskhals:

Återkommer till dig efter helgen via pm, ok? Just nu så ska jag iväg och kommer inte att umgås med datorn på hela helgen.

Intressant, tack så mycket
Citera
2006-07-30, 23:07
Avslutad
Gh:

Din blevlåda är full, men jag väntar på pm
Citera
2006-08-01, 12:44
Medlem
flaskhals: om det är du som la upp nålen på pirate bay så får du gärna seeda den till mig! för övrigt uppskattar jag ditt initiativ....scanna gärna in de andra albumen och lägg upp. tyckte mycket om dem som liten...

för övrigt så kan jag ju bara gissa vad skvallret handlar om...han tyckte ju om att teckna prepubertala killar i korta tajta shorts...
Citera
2006-08-01, 19:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av gg
flaskhals: om det är du som la upp nålen på pirate bay så får du gärna seeda den till mig! för övrigt uppskattar jag ditt initiativ....scanna gärna in de andra albumen och lägg upp. tyckte mycket om dem som liten...

för övrigt så kan jag ju bara gissa vad skvallret handlar om...han tyckte ju om att teckna prepubertala killar i korta tajta shorts...

sitter på internetcafe i gävle nu.

men lovar att göra det - inklusive "fågelön"
Citera
2006-08-01, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flaskhals
sitter på internetcafe i gävle nu.

men lovar att göra det - inklusive "fågelön"
fett! har du den med langaren också? för resten, vet inte om det e du som lagt upp torrenten, men ngt måste ha blivit fel, det står att den har laddats ned 0 ggr.
Citera
2006-08-02, 17:58
Avslutad
Citat:
fett! har du den med langaren också? för resten, vet inte om det e du som lagt upp torrenten, men ngt måste ha blivit fel, det står att den har laddats ned 0 ggr.

Har allt me mystiska tvåan, förutom arla-reklamen som printades stort på arlas lastbilar .

inkl. sacho stefan och langaren.

Jo det va jag som lade upp den. Å vette fan vare va som gick snett. enda torrenten jag nånsin lagt upp så.hehe
Citera
2006-08-03, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flaskhals
Har allt me mystiska tvåan, förutom arla-reklamen som printades stort på arlas lastbilar .

inkl. sacho stefan och langaren.

Jo det va jag som lade upp den. Å vette fan vare va som gick snett. enda torrenten jag nånsin lagt upp så.hehe
du måste seeda den (ha den på upload) tillräckligt länge för att folk ska hitta den o ladda ner den. fast o andra sidan så kan du ju lägga upp den på rapidshare eller ngt annat om du har svårt för torrents.
Citera
2006-08-03, 22:47
Avslutad
Citat:
du måste seeda den (ha den på upload) tillräckligt länge för att folk ska hitta den o ladda ner den. fast o andra sidan så kan du ju lägga upp den på rapidshare eller ngt annat om du har svårt för torrents.

Consider it done!

http://rapidshare.de/files/28079455/Mystiska_Tv_an_-_n_len.rar.html
Citera
2006-08-03, 22:48
Avslutad
Kommer fler, kan lägga upp länk i tråden.. nåt spec önskemål?

langaren?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in