2009-06-25, 13:57
Medlem
faixers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .54321
Kan du förklara lite bättre, vet knappt någonting om ink/färg... Menar du att jag ska hälla i vatten i det och hur mycket i såfall?
Nä asså du ska gå till närmaste vattenkälla och hälla i akrylen där sen låta det stå i 2 dagar. Efter det lägger du det i en penna, typ grog squeezer eller montana hard to BUFF.
Citera
2009-06-25, 22:23
Medlem
Rikard_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lovefare
Försiktigt med kaliumpergamanat, vissa blandningar kan det självantända med, om jag minns rätt.
När man blandar det med glykoler kan det ha rätt så explosiva resultat. Om man inte vet hur man ska hanskas med det dvs.
Citera
2009-06-26, 12:49
Medlem
BotkyrkaOGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tinkone
Byt ut acetonet mot xylen och effekten blir ännu bättre

Xylene heter det. Och det är inte värt att slösa på en squeezer t.ex... Då det är slöseri då nästan allt rinner ned. Plus att man måste införskaffa bromsvätska då också för att xylenet ska gå in i väggen ordentligt.
Citera
2009-06-26, 17:49
Medlem
Rikard_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BotkyrkaOG
Xylene heter det. Och det är inte värt att slösa på en squeezer t.ex... Då det är slöseri då nästan allt rinner ned. Plus att man måste införskaffa bromsvätska då också för att xylenet ska gå in i väggen ordentligt.
Bromsvätska är en myt. För att få önskad effekt skulle ens bläck behöve bestå utav mer en hälften bromsvätska.
Citera
2009-06-26, 18:29
Medlem
BotkyrkaOGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rikard_
Bromsvätska är en myt. För att få önskad effekt skulle ens bläck behöve bestå utav mer en hälften bromsvätska.

Hur kommer det sig att alla kända kör det då? Och att man får sjuka buffs?
Citera
2009-06-26, 22:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BotkyrkaOG
Hur kommer det sig att alla kända kör det då? Och att man får sjuka buffs?

Det är bara myter att man får sjuka buffs också... Inte fan får jag det i alla fall. Hade i sån där skit olja och det var ändå borta 2 dagar senare från centralen, ingen ghost. Var iblandat i min hemmagjorda svarta ink av bläckpennor.
Citera
2009-06-26, 23:38
Medlem
.54321s avatar
Vilka närbutiker finns det bingopennor eller skokrämpennor i? Hittar inte på mitt lokala ica, men det kanske är för att det är ett väldigt litet ica.
Citera
2009-06-26, 23:45
Medlem
tinkones avatar
Citat:
Vilka närbutiker finns det bingopennor eller skokrämpennor i? Hittar inte på mitt lokala ica, men det kanske är för att det är ett väldigt litet ica.

kolla på närmaste bokia eller annan bokhandel.
Citera
2009-06-26, 23:56
Medlem
.54321s avatar
Citat:
kolla på närmaste bokia eller annan bokhandel.

haha, va på bokia idag, skanstull förövrigt. Men kanske bara e blind?
Citera
2009-06-27, 00:06
Medlem
tinkones avatar
Citat:
haha, va på bokia idag, skanstull förövrigt. Men kanske bara e blind?

Dra till curb servin och köp en istället, ligger på Ölandsgatan 50 . Du var nära den idag iaf
Citera
2009-06-27, 02:21
Medlem
.54321s avatar
Citat:
Dra till curb servin och köp en istället, ligger på Ölandsgatan 50 . Du var nära den idag iaf

Haha, vet var curb ligger Men lyckas alltid förstöra mina squeezers/markers vid fel tillfällen Så tänkte skaffa några gratis att använda i nödfall.
Citera
2009-06-27, 04:25
Medlem
saturs avatar
Citat:
Haha, vet var curb ligger Men lyckas alltid förstöra mina squeezers/markers vid fel tillfällen Så tänkte skaffa några gratis att använda i nödfall.
man kan alltså inte stjäla på en graffiti affär men på en vanlig affär går det fint? skokräm penna finns i 90% av fallet valfri affär.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in