Citat:
Ursprungligen postat av teknosolv
nej låt den stå bredvid sängen det är tjockt nice
Haha. Kanske skulle gjort det..
Har fan inte haft värre otur med ink än vad jag hade idag..
Först det där och nu när jag skulle gå ut med det tog jag av udden till squeezern för den också skulle ut och lufta sig. Givetvis så trodde jag att det skulle gå bra att bara ha på locket, men inte faaaaaaaaaaaan skulle det gå, så höll jag den i 45° vinkel och givetvis rann det ut färg!
På både mig och så ner mot golvet. Tur att där var en tidning just där!!!!
Fram fort som fan med papper och torka. Ner till badrummet, tänkte "denna jävla färg har nått emot mig" och tänkte hälla ut det i vasken, ja man ska ju inte det, men det tänkte inte jag på då, vart så förbannad..
Hällde givetvis det snabbt så det stänkte fint runt i hela handfatet.. Fram med aceton och en skurborste, den skurborsten är inte vit längre

..
Så nu tog jag ut den stora flaskan, GIVETVIS REGNAR DET UTE OCKSÅ, och ställde med lite tyngder runt om och vi får hoppas att de tinte kommer börja blåsa. Den färgen ska SÅ bort fortast möjligt
Har ALDRIG haft så mycket färg på händerna som jag haft under dagen. Dock tagit bort det värsta med aceton och så.. Och hela rummet luktar färg..
Haha, nu sitter ni säkert och skrattar

Lite komiskt är det allt.
Fan vilken otur man kan ha
Har glömt en sak.. Mellan det som hände för några innlägg upp och detta så hade jag ställt fönstret på glänt och flaskorna nära för att ångan skulle gå ut. Givetvis skulle jag stänga den och flaskan stötte jag till så jag höll på att hälla allt över mig och golvet.. Snabbt fick jag tag på den när den rammlade, men jag fick några fläckar på byxorna
Åter igen; vilken jävla otursdag - är det säkert att det inte är fredagen den 13:e idag och inte igår?