2009-03-14, 22:10
Medlem
tokiigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyro860
Vad händer om jag fortsätter ha den inne med korken på?

Den kommer sprängas
Citera
2009-03-14, 22:59
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tokiig
Den kommer sprängas

...

Jag menar om de tkommer fösvinna endån eller om den måste vara öppen
Citera
2009-03-14, 23:01
Medlem
GzGurrzs avatar
Citat:
...

Jag menar om de tkommer fösvinna endån eller om den måste vara öppen

var det inte teknosolv som fick massa färg över hela tangentbordet när han gjorde så?
Citera
2009-03-14, 23:08
Medlem
teknosolvs avatar
Kan ju berätta vad jag gjorde... Tömde över färgen från en sprayburk till en petflaska. Fyllde sedan en px30 med färgen och skruvade åt. Några minuter senare small det (söker du i tråden hittar du bilder) och det blev färg överallt. Då fick jag höra att jag skulle låta den stå i någon dag så att gasen får avdunsta. Jag gjorde så, på hyllan i mitt rum. Vaknade nästa dag av att jag inte kunde vakna. Klockradion hade stått på i över en timme men fick ej igång mig. Jag var för bäng helt enkelt
Citera
2009-03-14, 23:12
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av teknosolv
Kan ju berätta vad jag gjorde... Tömde över färgen från en sprayburk till en petflaska. Fyllde sedan en px30 med färgen och skruvade åt. Några minuter senare small det (söker du i tråden hittar du bilder) och det blev färg överallt. Då fick jag höra att jag skulle låta den stå i någon dag så att gasen får avdunsta. Jag gjorde så, på hyllan i mitt rum. Vaknade nästa dag av att jag inte kunde vakna. Klockradion hade stått på i över en timme men fick ej igång mig. Jag var för bäng helt enkelt

Så då ställer vi ut den då?
Citera
2009-03-14, 23:16
Medlem
teknosolvs avatar
Citat:
Så då ställer vi ut den då?
nej låt den stå bredvid sängen det är tjockt nice
Citera
2009-03-14, 23:39
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av teknosolv
nej låt den stå bredvid sängen det är tjockt nice

Haha. Kanske skulle gjort det..

Har fan inte haft värre otur med ink än vad jag hade idag..

Först det där och nu när jag skulle gå ut med det tog jag av udden till squeezern för den också skulle ut och lufta sig. Givetvis så trodde jag att det skulle gå bra att bara ha på locket, men inte faaaaaaaaaaaan skulle det gå, så höll jag den i 45° vinkel och givetvis rann det ut färg!

På både mig och så ner mot golvet. Tur att där var en tidning just där!!!!

Fram fort som fan med papper och torka. Ner till badrummet, tänkte "denna jävla färg har nått emot mig" och tänkte hälla ut det i vasken, ja man ska ju inte det, men det tänkte inte jag på då, vart så förbannad..
Hällde givetvis det snabbt så det stänkte fint runt i hela handfatet.. Fram med aceton och en skurborste, den skurborsten är inte vit längre ..

Så nu tog jag ut den stora flaskan, GIVETVIS REGNAR DET UTE OCKSÅ, och ställde med lite tyngder runt om och vi får hoppas att de tinte kommer börja blåsa. Den färgen ska SÅ bort fortast möjligt

Har ALDRIG haft så mycket färg på händerna som jag haft under dagen. Dock tagit bort det värsta med aceton och så.. Och hela rummet luktar färg..

Haha, nu sitter ni säkert och skrattar Lite komiskt är det allt.
Fan vilken otur man kan ha

Har glömt en sak.. Mellan det som hände för några innlägg upp och detta så hade jag ställt fönstret på glänt och flaskorna nära för att ångan skulle gå ut. Givetvis skulle jag stänga den och flaskan stötte jag till så jag höll på att hälla allt över mig och golvet.. Snabbt fick jag tag på den när den rammlade, men jag fick några fläckar på byxorna

Åter igen; vilken jävla otursdag - är det säkert att det inte är fredagen den 13:e idag och inte igår?
Citera
2009-03-15, 00:29
Medlem
Marcus_osds avatar
haha, ska du använda färg som kommer från en burk i en penna kan jag rekommendera avdunstnings tid på ca 2-3 veckor..då funkar det 100%
Citera
2009-03-15, 00:31
Medlem
kungen1337s avatar
Går det att fylla på en hardcore roundtip 6mm marker ?
Citera
2009-03-15, 00:37
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tokiig
ägd

Nått sånt kan man väll uttrycka det.. Fast satans otur stämmer bättre.

Citat:
Ursprungligen postat av Marcus_osd
haha, ska du använda färg som kommer från en burk i en penna kan jag rekommendera avdunstnings tid på ca 2-3 veckor..då funkar det 100%

Tro mig, jag ska ALDRIG öppna en burk mer. Det gick bra sist, men inte efter detta idag
Citera
2009-03-15, 00:39
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kungen1337
Går det att fylla på en hardcore roundtip 6mm marker ?

Aldrig testat den. Men på HL står det att den har pumpfunktion och det ser ut som att man kan öppna den så förmodligen går den att fylla på.

Hur ser den ut om du öppnar den?
Citera
2009-03-15, 00:52
Medlem
kungen1337s avatar
Citat:
Aldrig testat den. Men på HL står det att den har pumpfunktion och det ser ut som att man kan öppna den så förmodligen går den att fylla på.

Hur ser den ut om du öppnar den?

När jag tar bort korken så ser det då ut som att det ska gå att vrida upp överdelen, men sitter som fan så var osäker
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in