2006-12-29, 14:15
Medlem
Varning!

Skokrämspennan "Reflex" som kommer med grog-chromen från highlights smälter. Min har smält ihop fullständigt så att locket har smält fast i pennan, antar att det blir någon reaktion mellan plasten och grog-inket. Ville bara utfärda denna varning så att inte samma sak händer er. Dessutom stinker den något fruktansvärt, helt omöjlig att t ex ta med ut på krogen!

Squeezern funkar dock fint, förutom att den har en tendens att skvätta när man använder den på fyllan. Har hittils förstört två jackor, två par byxor och ett par skor! Men det är det värt om man ska terrorbomba! Keep it up all true bombers out there! Bomb the fucking city!
Citera
2006-12-29, 14:35
Medlem
Rikard_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av albostyle
Skicka gärna bild på en "exploderad" tag.
skulle också vilja se bild på en "exploderad" tag. Låter väldigt mysko.
Om ni ha DV kamera kan ni ju filma när ni ligger en ny tag på samma yta, vill se vad ni menar med "explodera".
Citera
2006-12-29, 17:00
Medlem
albostyles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rikard_
Om ni ha DV kamera kan ni ju filma när ni ligger en ny tag på samma yta, vill se vad ni menar med "explodera".

Alternativt filma med en digital kamera (foto dvs.)
Citera
2006-12-29, 17:59
Medlem
+Obi+s avatar
Citat:

tror du tänker mest som slänga en vattenballong med färg "explodera", man kan säga att den expanderade på en sek från 1cm -> 7-8cm bredd .... Är det så intressant?

FÅR VÄL KÖPA EN JÄVLANS KAMERA DÅ

"PS" Tror jag vet vad felet var. Väggen som jag taga på var lite lite småhål tätt intill varandra :P som kanske sög åt sig färgen och spridde ut den som en svamp. Eftersom jag tryckte hårt på squeesern.
Kan kanske inte kanske det kan...
Citera
2006-12-29, 18:06
Medlem
albostyles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av +Obi+
tror du tänker mest som slänga en vattenballong med färg "explodera", man kan säga att den expanderade på en sek från 1cm -> 7-8cm bredd .... Är det så intressant?

"PS" Tror jag vet vad felet var. Väggen som jag taga på var lite lite småhål tätt intill varandra :P som kanske sög åt sig färgen och spridde ut den som en svamp. Eftersom jag tryckte hårt på squeesern.

Men.. det är ju rätt vanligt att sånt händer. Tycker det kan vara rätt soft, verkligen ingen nackdel iaf.
Citera
2006-12-29, 18:18
Medlem
Rikard_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av +Obi+

Fan vad otrevlig man måste vara. Jag bad dig inte köpa en "jävla kamera" bara för att ta en bild på den "exploderade tagen".

Det skulle bara vara intressant med en bild eftersom jag inte har någon aning av vad du menar med "explodera".
Citera
2006-12-29, 19:10
Medlem
albostyles avatar
Citat:
Fan vad otrevlig man måste vara. Jag bad dig inte köpa en "jävla kamera" bara för att ta en bild på den "exploderade tagen".

Det skulle bara vara intressant med en bild eftersom jag inte har någon aning av vad du menar med "explodera".

Det är inget speciellt alls. Tänk dig att du kör med en 2a, men den "exploderar" så det ser mer ut som en 3a.
Citera
2006-12-29, 19:11
Medlem
+Obi+s avatar
Citat:

var ironisk med jävlar , är aaaldrig otrevlig
Citera
2006-12-29, 19:29
Medlem
ANALDYNGAs avatar
kan försöka fixa en bild på en "exploderad" tag ikväll om jag hinner..

om de är så som jag förstått det..
Citera
2007-01-01, 01:30
Medlem
Harlauts avatar
hmm jag har lite röd färg i min montana black marker röd om det spelar någon roll, och nu har jag köpt lite grog chrome.. vad händer om jag blandar den med det röda, blir det bara en konstig färg eller försämras det på något sätt?
Citera
2007-01-01, 19:55
Medlem
mungos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harlaut
hmm jag har lite röd färg i min montana black marker röd om det spelar någon roll, och nu har jag köpt lite grog chrome.. vad händer om jag blandar den med det röda, blir det bara en konstig färg eller försämras det på något sätt?

Vad sägs om att prova?
Citera
2007-01-01, 20:09
Medlem
albostyles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harlaut

Lär ju förstöra kråmen. Och sen funkar inte kråm-ink lite soft i pennor som skokräm.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in