Idag var första gången jag faktiskt däckade pga sprayfärg. Jag satt nere i en liten bunker och lallade med tre stycken slattburkar som jag hittade i ett fame 15 minuter tidigare. Efter ca. 30 minuter så känner jag att varje andetag jag tar känns sjukt starkt och iskallt hela vägen ner i lungorna för varje andetag. Jag orkade inte gå ut för att ta frisk luft eftersom skyddsrummets dörr var så knölig att få upp. Jag började skriva på väggarna att jag var bäng och att min syn hade börjat svartna. När jag väl bestämmer mig för att gå ut så sparkar jag omkull min väska och allt faller ut... Efter att jag samlat ihop allt inser jag att det inte är någon mening "för jag har ju inte tid" så jag välte ut allt igen(?). Precis vid dörren däckar jag med ansiktet i glasfiberväv. Jag vaknar och min ficklampa lyser mig rakt in i ögonen. Det är en 3w LED-lampa (sjukt stark). Jag förstod inte vad som hänt eftersom jag bara såg vitt. Jag reste mig, packade ihop mina saker och gick därifrån. Sen gick jag och fotade en ny PMS-målning av fher som befinner sig sjukt nära min dörr, och till sist gick jag in för att sätta mig vid datorn. Jag kom hem 22:30, minns ej när jag gick ut...
Så ni som tycker att sprayfärg luktar gott, fortsätt lukta
Citat:
Ursprungligen postat av smaksak
Neeeej HL får inte börja sälja den

Du är banne mig sjuk alltså