2009-04-29, 11:41
Bannlyst
Nån som testat fylla på http://www.highlights.nu/index.php?s...phex=&pid=1889 med INK?

Känns som INK är för tunt och man skulle behöva nått tjockare PAINT aktigt..
Vad säger ni?
Citera
2009-04-29, 12:29
Medlem
teknosolvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nesir
Nån som testat fylla på http://www.highlights.nu/index.php?s...phex=&pid=1889 med INK?

Vad säger ni?
Jag var på HL igår för att köpa den med dom hade bara 2mm (den röda). Kommer att köpa den gula när den kommer till butik. Bläck blir nog för tunt så det är färg som gäller
Citera
2009-04-29, 16:26
Medlem
Rikard_s avatar
Citat:

Vad säger ni?
Testa. Går ju att göra rent den om det inte blir najs,
Citera
2009-04-29, 16:45
Medlem
teknosolvs avatar
Om jag skulle modda ett bläck och göra det dunderpermanent, vilket skulle jag använda mig av? Dinferno eller Alkej?
Citera
2009-04-29, 21:51
Medlem
smaksaks avatar
Neeeej HL får inte börja sälja den
Citera
2009-04-29, 21:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av smaksak

Okej.......
Vad pratar du om människa?
Citera
2009-04-29, 22:39
Medlem
art_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av teknosolv
Om jag skulle modda ett bläck och göra det dunderpermanent, vilket skulle jag använda mig av? Dinferno eller Alkej?
Dinferno skulle jag tippa på.
Citera
2009-04-29, 22:43
Medlem
GzGurrzs avatar
Vad pratar du om?
Citera
2009-04-29, 23:08
Medlem
teknosolvs avatar
Idag var första gången jag faktiskt däckade pga sprayfärg. Jag satt nere i en liten bunker och lallade med tre stycken slattburkar som jag hittade i ett fame 15 minuter tidigare. Efter ca. 30 minuter så känner jag att varje andetag jag tar känns sjukt starkt och iskallt hela vägen ner i lungorna för varje andetag. Jag orkade inte gå ut för att ta frisk luft eftersom skyddsrummets dörr var så knölig att få upp. Jag började skriva på väggarna att jag var bäng och att min syn hade börjat svartna. När jag väl bestämmer mig för att gå ut så sparkar jag omkull min väska och allt faller ut... Efter att jag samlat ihop allt inser jag att det inte är någon mening "för jag har ju inte tid" så jag välte ut allt igen(?). Precis vid dörren däckar jag med ansiktet i glasfiberväv. Jag vaknar och min ficklampa lyser mig rakt in i ögonen. Det är en 3w LED-lampa (sjukt stark). Jag förstod inte vad som hänt eftersom jag bara såg vitt. Jag reste mig, packade ihop mina saker och gick därifrån. Sen gick jag och fotade en ny PMS-målning av fher som befinner sig sjukt nära min dörr, och till sist gick jag in för att sätta mig vid datorn. Jag kom hem 22:30, minns ej när jag gick ut...

Så ni som tycker att sprayfärg luktar gott, fortsätt lukta
Citat:
Ursprungligen postat av smaksak
Du är banne mig sjuk alltså
Citera
2009-04-29, 23:20
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Vad säger ni?

OTR.400 Paint på hl känns som nått som kan fungera?

"Paint är en lackbaserad färg som innehåller alkohol, finns i 2 olika färger. Kan jämföras med sprayfärg fast som påfyllning, funkar i både vanliga markers och olika squeeze markers."
Citera
2009-04-30, 12:29
Medlem
tinkones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyro860
OTR.400 Paint på hl känns som nått som kan fungera?

"Paint är en lackbaserad färg som innehåller alkohol, finns i 2 olika färger. Kan jämföras med sprayfärg fast som påfyllning, funkar i både vanliga markers och olika squeeze markers."

Köp egen lackfärg som du tunnar ut med tinner istället
Citera
2009-04-30, 14:33
Medlem
Rikard_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av parkråtta
Notera att med "koka" menar han (förhoppningsvis) inte att inket skall koka, utan endast värmas så lösningsmedel avdunstar. Börjar det koka så kan man se fram emot ett färgat kök.
Vattenbad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in