2009-04-16, 20:55
Medlem
parkråttas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av foshiznit
hur e buffen med de då? påtanke med att de blandas med vatten.. men fett nice tips ! ska nog pröva de jag med.

All lack/färg går bort med buffen i alla fall, så man kan lika gärna köra med vattenbaserad färg.
Citera
2009-04-18, 22:04
Medlem
Glasets

nån som har koll på vad glasets brukar kosta? och fräter det inte sönder plast?
Citera
2009-04-18, 22:24
Medlem
tinkones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rumppirat

Skit i det , du kan få jävligt fula ärr av det.
Citera
2009-04-18, 22:30
Medlem
strawberrykings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tinkone
tror han med all lycka ska försöka hitta lite då jag är övertygad om att han inte kommer hitta något då du måsste ha licens för det.
Citera
2009-04-18, 22:50
Medlem
[quote=strawberryking]tror han med all lycka ska försöka hitta lite då jag är övertygad om att han inte kommer hitta något då du måsste ha licens för det.[/QUOTEHAHAHAHHA så du tror inte det går att få tag på ändå??? det är nämligen så att en kille vill kränga en liten mängd till mig och jag vill kolla så jag inte blir blåst då jag inte har den minsta koll på ets
Senast redigerad av Rumppirat 2009-04-18 kl. 22:55.
Citera
2009-04-18, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tinkone
Ja om man häller det på fingrarna ja men det hade jag inte tänkt gubben
Citera
2009-04-18, 23:12
Medlem
strawberrykings avatar
Citat:
Ja om man häller det på fingrarna ja men det hade jag inte tänkt gubben
ojoj, nu ska vi ta det lite lugnt här va, det du snackar om är att köpa något svart, vilket är en annan sak, försök inte skylla på att jag antar något om du inte skriver det, jag kan endast utgå från vad du skriver, och svara utifrån det.

senså är det lättare hänt än du tror, pennan kan explodera, det kan droppa lite, det är inte så att folk tror att du kommer hälla det på armen "bara för att" utan det är LÄTT HÄNT att folk får riktigt jävulska skador!

men om du nu ska vara så säker, så för all del, köp och var glad, men whina inte när du kommer med händer som ett miffo.

//jordgubben.
Citera
2009-04-18, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av strawberryking
ojoj, nu ska vi ta det lite lugnt här va, det du snackar om är att köpa något svart, vilket är en annan sak, försök inte skylla på att jag antar något om du inte skriver det, jag kan endast utgå från vad du skriver, och svara utifrån det.

senså är det lättare hänt än du tror, pennan kan explodera, det kan droppa lite, det är inte så att folk tror att du kommer hälla det på armen "bara för att" utan det är LÄTT HÄNT att folk får riktigt jävulska skador!

men om du nu ska vara så säker, så för all del, köp och var glad, men whina inte när du kommer med händer som ett miffo.

//jordgubben.
Var min fråga var man köpte ets?nej.
tror du inte jag vet att man kan spilla? man får väll för fan se till att inte vara ett klantarsel när man handskas med sånt...Och vadå anta? det var ju du som ANTOG att jag skulle köpa det vitt.
Senast redigerad av Rumppirat 2009-04-18 kl. 23:28.
Citera
2009-04-18, 23:34
Medlem
Rikard_s avatar
Citat:
Nej. Fluorvätesyra, vilket är den aktiva ingrediensen i de flesta fallen, attackerar inte plast.
Citera
2009-04-18, 23:37
Medlem
GzGurrzs avatar
Citat:
Var min fråga var man köpte ets?nej.
tror du inte jag vet att man kan spilla? man får väll för fan se till att inte vara ett klantarsel när man handskas med sånt...Och vadå anta? det var ju du som ANTOG att jag skulle köpa det vitt.

haha här går vi på hårt!
Citera
2009-04-18, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rikard_
Nej. Fluorvätesyra, vilket är den aktiva ingrediensen i de flesta fallen, attackerar inte plast.
Tack äntligen nån som kunde svara ytan att säga massa onödiga efterblivna saker
Citera
2009-04-19, 22:11
Medlem
haha1s avatar
Skulle det gå att blanda ner karamellfärg i svart lackbets, elle skulle det typ skikta sig tror ni?

PÖSSSS
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in