2008-06-28, 01:07
Medlem
teknosolvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ztinger
I vilken affär hade du tänkt införskaffa den?
Highlights.
Citera
2008-06-28, 01:29
Medlem
ztingers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av teknosolv
Highlights.

Det här är min favoritmarker så jag rekomenderar den http://www.highlights.nu/index.php?setID=setID&id=3&page=13&search_gender=& search_sort=&search_product=u12&search_brand=&sida =4&page=14&shophex=&pid=165 Sjukt skön att dra med och funkar att fylla med eget ink när det börjar ta slut.

Edit: Det är den silvriga jag kör med.
Citera
2008-06-28, 01:36
Medlem
teknosolvs avatar
Citat:
Det här är min favoritmarker så jag rekomenderar den http://www.highlights.nu/index.php?setID=setID&id=3&page=13&search_gender=& search_sort=&search_product=u12&search_brand=&sida =4&page=14&shophex=&pid=165 Sjukt skön att dra med och funkar att fylla med eget ink när det börjar ta slut.

Okej, ser ut som ett bra pris också.
Hur är det med montana gold marker och krink k71, något att ha? Corio inket?
Citera
2008-06-28, 01:38
Medlem
ztingers avatar
Citat:

Jag vet inte med montana men corioink har jag bara hört dåligt om. Krink har jag hört ska vara bra dock.
Citera
2008-06-28, 01:39
Medlem
Citat:

Hur fyller du på den pennan? Och hur lyckas du inte förstöra udden totalt innan färgen tar slut? Mina uddar ramlar ur eller blir så slitna att man inte kan pumpa ut färg i udden längre...

Asbra penna annars, helt klart värt priset!
Citera
2008-06-28, 01:40
Medlem
Citat:
krink squeezer är fett sweet
Citera
2008-06-28, 01:43
Medlem
ztingers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av distress
Hur fyller du på den pennan? Och hur lyckas du inte förstöra udden totalt innan färgen tar slut? Mina uddar ramlar ur eller blir så slitna att man inte kan pumpa ut färg i udden längre...

Asbra penna annars, helt klart värt priset!

Det är bara att skruva av toppen. Jag kommer inte ihåg nu men det är möjligt att den är gängad åt "fel håll". Udden höll väldigt länge men sen gjorde jag misstaget att bombade lite träytor på fyllan och udden mådde inte bra efter det. Jag tog helt enkelt ut udden, vände den och satte tillbaks den med andra sidan uppåt. Den sidan är platt men den funkar utmärkt att dra med ändå.

Jag har aldrig varit med om att udden ramlat ut och då har jag ändå fyllt på pennan helt 3 gånger. Det måste vara fel på din penna eller så har du bara otur.
Citera
2008-06-28, 01:44
Medlem
Citat:
Det är bara att skruva av toppen. Jag kommer inte ihåg nu men det är möjligt att den är gängad åt "fel håll". Udden höll väldigt länge men sen bombade jag lite träytor på fyllan och udden mådde inte bra efter det. Jag tog helt enkelt ut udden, vände den och satte tillbaks den med andra sidan uppåt. Den sidan är platt men den funkar utmärkt att dra med ändå.

Jag har aldrig varit med om att udden ramlat ut och då har jag ändå fyllt på pennan helt 3 gånger. Det måste vara fel på din penna eller så har du bara otur.
Läcker pennan?
Citera
2008-06-28, 01:45
Medlem
ztingers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cheaped
Läcker pennan?

Nej min har inte läckt en droppe
Citera
2008-06-28, 01:48
Medlem
teknosolvs avatar
Men vad tycker ni jag ska lägga pengarna på? Krink squeezer, krink k71 eller montana?
Citera
2008-06-28, 01:49
Medlem
ztingers avatar
Citat:
Men vad tycker ni jag ska lägga pengarna på? Krink squeezer, krink k71 eller montana?

Absolut någon av Krink-pennorna. Personligen skulle jag välja k71 eftersom jag är lite trött på scueezers.
Citera
2008-06-28, 01:55
Medlem
teknosolvs avatar
Citat:
Absolut någon av Krink-pennorna. Personligen skulle jag välja k71 eftersom jag är lite trött på scueezers.
Okej, personligen tycker jag 7mm är lite litet, men det får blir så då
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in