2008-01-30, 20:51
Medlem
lockbetets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MyteN
http://www.flashback.org/showpost.php?p=9805638&postcount=2048

Ghetto Krink iaf.

tack så mycket! glas "inket" skall prövas.
Citera
2008-01-30, 21:17
Medlem
Necrodomuss avatar
Citat:
http://www.flashback.org/showpost.php?p=9805638&postcount=2048

Ghetto Krink iaf.

jag skulle ju inte bli jätteförvånad om KR hade experimenterat aningen mer än så.
Citera
2008-01-30, 21:58
Medlem
MyteNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Necrodomus
jag skulle ju inte bli jätteförvånad om KR hade experimenterat aningen mer än så.

Ghetto Krink som sagt, finns ett mer utförligt recept på nätet men som inte bevisats vara "äkta" Krink, men du har grunden där iaf.
Citera
2008-01-30, 22:05
Medlem
Necrodomuss avatar
Den inledande frågan var ju angående vilken ingrediens i KRINK som gör att det beter sig på ett speciellt sätt på plast. Jag tror varken färg, thinner eller vad mer det nu kan tänkas vara i detta ghetto krink är svaret.

edit: jag har aldrig märkt av att det inte fäster på plast själv.
Senast redigerad av Necrodomus 2008-01-30 kl. 22:08.
Citera
2008-01-30, 23:57
Medlem
Molkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Necrodomus
Den inledande frågan var ju angående vilken ingrediens i KRINK som gör att det beter sig på ett speciellt sätt på plast. Jag tror varken färg, thinner eller vad mer det nu kan tänkas vara i detta ghetto krink är svaret.

edit: jag har aldrig märkt av att det inte fäster på plast själv.

Precis. Hur man gör "ghetto krink" vet jag redan och var således inte heller det jag undra...

Har haft problem att få KRINK att fästa på insidor och undrar just därför vad i krink som gör att det inte fäster. På så sätt kan jag få bort samma substans ur andra latjoexperiment jag kan tänkas vilja göra..

Nog om det... Konkreta svar?
Citera
2008-01-31, 15:35
Medlem
bor utomlands just nu och har letat efter lite färg, finns inga graff affärer i detta land, rätt säker, men jag hittade krylon och hört folk snacka om dom, mkt i usa osv, hur sköna är dom? och alla "köp och testa" svaren är onödiga eftersom jag inte skulle gjort denna post om jag tänkt göra det, tack
Citera
2008-01-31, 16:16
Medlem
Molkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bombombomb
bor utomlands just nu och har letat efter lite färg, finns inga graff affärer i detta land, rätt säker, men jag hittade krylon och hört folk snacka om dom, mkt i usa osv, hur sköna är dom? och alla "köp och testa" svaren är onödiga eftersom jag inte skulle gjort denna post om jag tänkt göra det, tack

Krylon är riktigt äkta! Används av writers i USA sen 70talet. Sen hur bra dom egentligen är har jag ingen egentlig vetskap om tyvärr...
Citera
2008-01-31, 21:35
Medlem
memorexoneces avatar
Citat:
Så lite så får hoppas memo kan fixa texten så den är lätt att komma åt på något vänster bara.. Mer tack-meddelanden!

Lägger till en länk i trådstarten till ditt inlägg.
Bra initiativ Myten, creds.

Du kan ändra i Kontrollpanelen om du vill se fler inlägg per sida. Blir lättare att läsa igenom längre trådar då.
Citera
2008-01-31, 21:37
Medlem
MyteNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av memorexonece
Lägger till en länk i trådstarten till ditt inlägg.
Bra initiativ Myten, creds.

Du kan ändra i Kontrollpanelen om du vill se fler inlägg per sida. Blir lättare att läsa igenom längre trådar då.

Aldrig tänkt men tack för tipset, får hoppas det gör någon nytta iaf.

God kväll!
Citera
2008-01-31, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Molko
Krylon är riktigt äkta! Används av writers i USA sen 70talet. Sen hur bra dom egentligen är har jag ingen egentlig vetskap om tyvärr...

jo en polare från usa säger att det är mäst känt för att det är billigt, och kan hittas på walmart, ska vara rätt bra endå verkar det som, många snackar om det, får bli ett par imorn
Citera
2008-02-01, 15:08
Medlem
Molkos avatar
Byggde en egen marker idag av en skokrämstub. Förstärkte udden med en duk som jag fäste innuti markern med "tryck ner hårt" metoden.
Blir najs runt avtryck med 1cm diameter. Rinner på härligt om man trycker på den ganska mjuka förpackningen(därav även förstärkt med silvertejp)..

http://spd.fotologs.net/photo/45/9/40/samtastic/1201874713_f.jpg

Citera
2008-02-01, 15:21
Medlem
Kanske helt fel tråd, men jag försöker här ändå.

Vet nån var man kan köpa klisterpapper i a4 ark? Jag hittar bara små etiketter.
Helst nån affär i stockholmsområdet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in