2008-06-17, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av al3ks
Hur bra funkar dessa pennor? Är de något att ha eller bara skit? Orkar inte lägga ner onödiga pengar om det bara är skit..

http://www.highlights.nu/index.php?s...ophex=&pid=983

http://www.highlights.nu/index.php?s...ophex=&pid=697

http://www.highlights.nu/index.php?s...ophex=&pid=700

Köp den sista.
Citera
2008-06-18, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av distress
Köp den sista.

köp inte otr skaffa en montana gold eller black marker
Citera
2008-06-18, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av $h!t
köp inte otr skaffa en montana gold eller black marker

motivera gärna!
Citera
2008-06-18, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av al3ks
motivera gärna!
okej , jag har en on the run flowpen . Det inket typ ser ut som att ngn har gnuggat på det, det börjar försvinna på vissa ställen när det e i solen typ :/
Men min polarns montana black e därimot najs
Citera
2008-06-18, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av $h!t
okej , jag har en on the run flowpen . Det inket typ ser ut som att ngn har gnuggat på det, det börjar försvinna på vissa ställen när det e i solen typ :/
Men min polarns montana black e därimot najs

Jag som alltid upplevt att montanas markers bara är skit som folk köper för att det är montana...

Vad jag egentligen skulle rekommendera är Grog's Squeezer men eftersom jag är den enda på hela FB som inte haft några misslyckanden när det gäller Grog ink blir jag väl dunderdissad nu...
Citera
2008-06-18, 00:38
Medlem
Citat:
Jag som alltid upplevt att montanas markers bara är skit som folk köper för att det är montana...

Vad jag egentligen skulle rekommendera är Grog's Squeezer men eftersom jag är den enda på hela FB som inte haft några misslyckanden när det gäller Grog ink blir jag väl dunderdissad nu...

haha mitt grog bara flyter ut o blir en svart fläck istället för ett sträck typ
Citera
2008-06-19, 01:22
Medlem
Waqs avatar
Citat:

Mjo jag hade en "Montana Bombing" förut å körde på ett elskåp som t.o.m var rollat med vanlig färg, och då tänker man att den kanske ska sugas upp lite av färgen eller så, typ staina lite eller något. Men nej, den typ torkade efter 2 veckor i solen och blev som typ sot.. drog fingret i den och då fick jag svart pulver på det.

Grog Squeezer finns ju tom också

Passar på att klämma in en fråga också: Alkej.. hur är det mot vädrets makter? bleks det fort e.t.c?
Citera
2008-06-19, 01:24
Medlem
parkråttas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Waq
Mjo jag hade en "Montana Bombing" förut å körde på ett elskåp som t.o.m var rollat med vanlig färg, och då tänker man att den kanske ska sugas upp lite av färgen eller så, typ staina lite eller något. Men nej, den typ torkade efter 2 veckor i solen och blev som typ sot.. drog fingret i den och då fick jag svart pulver på det.

Passar på att klämma in en fråga också: Alkej.. hur är det mot vädrets makter? bleks det fort e.t.c?

Håller sig svart längre än grog i alla fall.
Citera
2008-06-19, 02:47
Medlem
Waqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av parkråtta
Håller sig svart längre än grog i alla fall.

Coolers, tackar för svaret.

Next stop: Snuffa kudden!
Citera
2008-06-19, 09:53
Medlem
defeatists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Waq

Liknande med den Krink pennan jag har använt, färgen har inte blekts dock så kan man skrapa bort den med nageln.
Citera
2008-06-19, 15:44
Medlem
quinns avatar
Snabb fråga, kan man använda Dot 4 iställer för Dot 3?
Jag har nämligen råkat komma över en flaska dot 4.

Tack för svar
Citera
2008-06-19, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av quinn
Snabb fråga, kan man använda Dot 4 iställer för Dot 3?
Jag har nämligen råkat komma över en flaska dot 4.

Tack för svar

det går nog men det blir sämre . oljorna med högre siffror suger sig mer fukt o vatten
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in