2008-04-20, 16:26
Medlem
crewmatess avatar
synd bara att dom inte skickar mot postförskott :/
Citera
2008-04-20, 17:02
Medlem
Rikard_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crewmates
Vad spelar det för roll egentligen?
Citera
2008-04-20, 18:37
Medlem
Marcus_osds avatar
Citat:

Vilken sida ?
Citera
2008-04-20, 19:43
Medlem
Gjorde min Ink-debut idag, 70% kråm och 30% lacknafta, hoppas att det blir bra, har tyvärr ingen marker att pröva det i.
Citera
2008-04-20, 20:12
Medlem
crewmatess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rikard_
Vad spelar det för roll egentligen?

alla kanske inte vill hålla på och inblanda sina bankkonton och så vidare blir enklare så

fatcap.se
Citera
2008-04-20, 20:51
Medlem
Fourtwosixs avatar
Citat:
alla kanske inte vill hålla på och inblanda sina bankkonton och så vidare blir enklare så

fatcap.se

Men att registrera sin legitimation på uthämtningsstället som i sin tur kan kopplas exakt lika mycket till en klotterbeställning som en överföring via ett bankkonto, duger?
Citera
2008-04-20, 20:54
Medlem
Necrodomuss avatar
krink är fint i en vecka sen är det solblekt. Iaf den lila, resten har jag inte testat.
Citera
2008-04-20, 21:46
Medlem
parkråttas avatar
Citat:

fatcap.se

Du behöver inte blanda in några bank-konton. När du har beställt, kommer att mail till dig med kontonummer. Det är bara att gå till banken och sätta in pengarna på kontot, så blandar du inte in några kontonummer. Hur smidigt som helst.
Citera
2008-04-21, 01:48
Medlem
crewmatess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av parkråtta
Du behöver inte blanda in några bank-konton. När du har beställt, kommer att mail till dig med kontonummer. Det är bara att gå till banken och sätta in pengarna på kontot, så blandar du inte in några kontonummer. Hur smidigt som helst.

tror att jag formulerade mig flummigt. jag menar bara att man kanske inte alltid kan lita på företag och därför känns det iaf säkrast att betala med kontanter direkt hos posten det känns iaf psykologiskt enklare :P
Citera
2008-04-21, 08:18
Medlem
Utopia.s avatar
Citat:
vilken tur för mig som är mjukis då

ja det är ju fett toy att köpa ink på hl, du kanske är för hård för det ?

Nejdå, jag köper också inks på hl Vad jag menade var att det verkligen inte är toy att pröva annat, som troligtvis är mycket bättre. Det är, tvärtom, bara hardcore
Citera
2008-04-21, 10:37
Medlem
ARMENIAN SOULJAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Necrodomus
krink är fint i en vecka sen är det solblekt. Iaf den lila, resten har jag inte testat.

Just violett är ökänt för att blekna fort.
Citera
2008-04-21, 22:01
Medlem
Corio

Hur är violetta corio? vill veta så mycke som möjligt,tex hur de är utsidor vart de sitter bäst insidor vart de sitter bäst hur man kan göra för bättre buffs mm.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in