2005-12-23, 14:49
Medlem
syco_00s avatar
Alltså, funkar små tuber som det står typ "drawing ink" på? Går det att hälla i dom i pennan och är det permanent?
Citera
2005-12-23, 15:02
Medlem
grimms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av syco_00
Alltså, funkar små tuber som det står typ "drawing ink" på? Går det att hälla i dom i pennan och är det permanent?

Det brukar stå på förpackningen om den är permanent, men det kan man ju inte räkna med eftersom sanerarna får bort det mesta ändå. Du kan hälla vad som helst i en penna som är påfyllbar...
Citera
2005-12-24, 03:19
Medlem
Jaaaas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av memorexonece
Flows finns på de flesta bokaffärer och kontorsaffärer. Ibland även billigare än Highlights(om inte gratis ).

Klart att jag vet att at finns andra pennor än på hl men alla andra pennor verkar vara filterpennor villket inte är så kul ...
Citera
2005-12-24, 07:02
Medlem
memorexoneces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaaaa
Klart att jag vet att at finns andra pennor än på hl men alla andra pennor verkar vara filterpennor villket inte är så kul ...

Nejdå. Jag menade flows. De finns oftast bakom kassan eller inlåsta i glasmontrar eller liknande pga. stölder. Fråga dem i kassan.
Citera
2005-12-24, 10:11
Medlem
Dr.Jekylls avatar
Zigman Illumnograf är en helt okej penna man kan man sno nästan överallt. Skitkass färg, men lite påfyllning bara så... Tyvär har jag fått tejpa nästan alla mina Zigmans efter bara någon påfyllning då de brukar läcka lite runt skurvfästet, men inga problem.

Du får hitta dina sweetspots helt enkelt, så är det inga problem..
Citera
2005-12-26, 22:09
Medlem
Molkos avatar
Filtpennor är annars jävligt nice pennor att ha för att bomba lite här o där utan att bry sig om udden. Att de inte ger större buffs spelar ingen roll om du kör på en yta som saneras med högtryckstvätt.

Sen att dem även är "gratis" gör de hela ännu bättre
Citera
2005-12-27, 00:25
Medlem
Jaaaas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Molko
Filtpennor är annars jävligt nice pennor att ha för att bomba lite här o där utan att bry sig om udden. Att de inte ger större buffs spelar ingen roll om du kör på en yta som saneras med högtryckstvätt.

Sen att dem även är "gratis" gör de hela ännu bättre

Nej de är inte nice eftersom att det kommer så lite färg åt gången måste man dra långsammt ...
Citera
2005-12-27, 07:13
Medlem
Dr.Jekylls avatar
Pilots tjockare arsenal är riktigt sköna som filterpennor, att däremot springa runt med några whiteboardliknande saker känns bara, hrm, kass.
Citera
2005-12-27, 11:28
Medlem
stolens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Jekyll
Pilots tjockare arsenal är riktigt sköna som filterpennor, att däremot springa runt med några whiteboardliknande saker känns bara, hrm, kass.

Nej fan...det är ju schysst ju...Mer bläckpennetags...
Citera
2005-12-27, 16:37
Medlem
Dr.Jekylls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stolen
Nej fan...det är ju schysst ju...Mer bläckpennetags...

Kanske, mest det att alla toys / idioter använder sådanna pennor och det gör att betyget dras ner :-/.
Citera
2005-12-27, 22:28
Medlem
Äschh, man kör med det som finns tillgängligt för tillfället.

Väntade på tunnelbanan med en polare här omdagen, visade sig att han hade en whiteboard penna på sig, klart man tar chansen även om man vet hur lätt det är att buffa .
Citera
2005-12-28, 12:26
Medlem
stolens avatar
Alla har väl vart toys nån gång eller? Och sen måste man väl vara lite idiotisk för att bli störst eller? hehe
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in